{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Moeisk
Moeisk
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Læbepomade tabt i forrude-blæseren {{forumTopicSubject}}

Hej.

Nyt medlem her.
Som der står i overskriften, så er der røget en læbepromade ned i forrude-blæseren i min Citroën C4. Den er tilpas langt nede, at jeg ikke kan få fat i den.
Er der en måde at få denne fjernet igen? Er det overhovedet farligt at den sidder der?

Håber at I kan hjælpe her.

Pft.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læbepomade tabt i forrude-blæseren
  • #1   28. nov 2021 man kan skille bilen af, så man kan komme ind til den.

om det er farligt, kommer and på hvor den ligger,
    om den kan falde ned i evt blæseren.
    og hvad sker der hvis den bliver varm,
    smelter den og løber ud osv.

• Moeisk
    Moeisk Tilmeldt:
    nov 2021

#2   28. nov 2021 Tak for hurtig svar.
    Nu er jeg ikke bil-klog. Er det let at skille sådan noget ad, eller bør jeg tage på værksted ? smiley

• #3   28. nov 2021 Du kan eventuelt købe en fleksibel gribetang

profilbillede
  • #4   28. nov 2021 Læg opgaven op på Autobutler smiley

• #5   29. nov 2021 Jeg måtte på Peugeot værksted med min Peugeot 308 2012 skolevogn, fordi en plastickuglepen var gledet ned i forrudespalten ....og spærrede et varmespjæld. Intet ødelagt, men hele bordet skulle ud. Mekanikeren grinede HØJT ...1800 kr plus moms smiley

• #6   29. nov 2021 Bøjelig letter tyk ståltråd og så en lille klump klæbemasse feks botyl[elefant snot] ude på spidsen og så lirk tråden ned. Og så pres på pomaden og er du heldig kan du trække den med op

• #7   30. nov 2021 PS et godt råd til alle, aldrig tab en nøgle derned. De kan bevæges af lufttrykket og kan få det til at hyle som en hjernedød. Min far havde problemet for 20+ år siden. Løsningen på hyle lydende var et solidt slag på instrumentbordet, for så gled nøglen ned og var ikke direkte i lufstrømmen.
    Tror du skal få stiften op ved et af de råd der er givet her, for tænker også at varmen kan smelte den og det vil nok løbe ned steder hvor det ikke er helt ønskværdigt.
    Kan den ikke fanges med et snedigt trick, ville jeg nok tage den på chancen hvis den ikke larmer og lade den være. Det koster en pæn slant at få et instrumentbord ud.

• Moeisk
    Moeisk Tilmeldt:
    nov 2021

#8   30. nov 2021 Tak for kommentarerne og for forslagene smiley den er desværre ikke til at fiske op. Jeg spurgte en mekaniker, og da den ikke larmer eller rasler, så mente han ikke at det var nødvendigt at gøre noget ved den. Han mente også, at den nok lå længere nede på en anden rist, inden den satte sig direkte i blæseren . Og ja, sjovt synes han også at det var. smiley
    Endnu engang , tak for brugbare svar smiley

Kommentér på:
Læbepomade tabt i forrude-blæseren

Annonce