{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Køb af PC {{forumTopicSubject}}

Hej derude.
Mit formål med dette indlæg er, at få andre øjne på den samsætning af computer jeg overvejer at købe. Jeg er på ingen måde ekspert på området. Så ville du/I kunne fortælle mig, om det er en god samsætning jeg har fået sat sammen? ??
(Max. Pris 14.000kr.)

På forhånd tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af PC
  • #1   8. dec 2021 Vil anbefale at købe mus, skærm og keyboard med, de er meget gode at ha'....

• #2   8. dec 2021 Von Z - Du skarp....

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #3   9. dec 2021 Som markedet er pt, så finder du næppe meget bedre tilbud end det der..
    Den maskine vil også klare det meste mere end fint.

og har jeg hørt en smule negativt om shark gaming, og deres samlinger af maskinerne især (dog mest fra folk som normalt selv samler, og har været "tvunget" til færdig løsningen pga mangel på hardware generelt)
    Så den skal nok tages med et gran salt..

Men det er ikke for at virke irriterende (Når man ser på sidste kommentar) Men du har vel en ordentlig skærm?
    Ser det ret tit, at gode maskiner bliver spændt efter en 1080p@60hz skærm..
    Det vil være et kæmpe spild af penge, hvis den bliver spændt efter sådan en skærm.
    For at skære det ud i bilsprog, så er det som at smide en camplet trailer efter en ford f250 med v8 diesel kværn smiley

• #4   9. dec 2021 1080p i 24” er rigelig fint, dog 4k i27” er flottere ja, men kræver mere af graffikkort.
    Hvad skal der spilles af spil.
    Shark gaming, mnjaaa, de bruger gerne billige komponenter.
    Prøv og lav nogenlunde samme setup ved mm vision.
    Men som markedet er nu, er det et ok setup.

• #5   9. dec 2021 skal den koste 14000 den der.. ?

• Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

Følgere: 3 Svar: 203
    #6   9. dec 2021 Jeg synes umiddelbart det lyder dyrt, men det ser ikke sådan ud
    Her er en beregner
    https://pcpartpicker.com/list/gJyyDc

Det er ikke alle tingene jeg kunne finde den 100% samme del på pcpartspicker.

• #7   9. dec 2021 Uden at have kigget for dybt i det, kan jeg se at ram er sparet på, 2x8 er ikke så meget i dagens Danmark hvis du bruger den til spil, de er begyndt at have krav på min. 10gb, og så allerede inden Windows start, (alt efter hvad du self bruger af gaming og andre features) har du allerede brugt 3 GB, det, vil sige 13 GB og et loft på 3 gb

Bundkortet vil jeg sige også er en besparelse de har lavet, da Jeg ikke mener det er lavet til at overclocke, ved ikke om du gør i den slags men hvis du alligevel får en K cpu med som ER lavet til overclocking kunne det gøres bedre

Jeg har selv brugt shark gaming for godt 8 år siden, og det var godt nok, men senere hen fandt jeg ud af at de havde sparet nogle underlige steder

• #8   9. dec 2021 Godt nok vildt priserne er deroppe nu.

i5 11th gen.
    16 gb ram
    3060 gfx
    1 tb nvme
    850 watt psu (skal den være så stor?)

Men umiddelbart et umiddelbart fint setup til causal gaming.
    Skal du være lidt vildere er det 3070 du er skal gå efter.

• #9   9. dec 2021 kan du beskrive hvad du vil bruge den til, så kan vi evt finde nogle billigere/bedre alternativer?

Og om der SKAL være rgb lys i eller om det er ligemeget

• #10   9. dec 2021 Jeg ville snakke med at par forretninger mere og høre om de kan matche det set-up evt med bedre komponenter eller lavere pris.
    Der er mange 1-mands PC firmaer der arbejder hjemme fra kælderen, de kæmper ikke med stor husleje og omklædningsrum og fri bar til de ansatte, så de kan tit komme med en noget lavere pris.

• #12   10. dec 2021 #11
    Når du skrive "kino", mener du så kina?

Og kunne du ikke lige så godt skrive de "hurtige ting", når du nu alligevel var i gang med at skrive? smiley

• Dustie D
    Dustie D Tilmeldt:
    nov 2015

Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 64
    #13   12. dec 2021 En AMD CPU ville være at foretrække.

• #14   12. dec 2021 ja hellere rød en blå.. smiley

Kommentér på:
Køb af PC

Annonce