{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Lave egen hjemmeside gratis? {{forumTopicSubject}}

Hej,
Findes der er et sted online, hvor man GRATIS kan lave sin egen hjemmeside? Dvs noget open source freeware agtigt uden reklamer. Ved godt man bare kan sætte sig ned og kode direkte html og css, men det bliver lidt stift op af bakke. Helst noget brugervenligt drag and drop. Når man er færdig uploader man koden på sit eget domæne som man selv står for.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lave egen hjemmeside gratis?
  • #1   3. feb 2022 Hvor er dit domæne hostet?

De fleste udbydere jeg kender til, har en fin hjemmeside editor...

• #2   3. feb 2022 For nogle år siden var jeg ved at kigge på noget Joomla. Mit projekt blev aldrig til noget, men det er gratis og umiddelbart til at gå til. Måske det var en løsning?

• #3   3. feb 2022 https://www.123hjemmeside.dk/

• #4   3. feb 2022 Nej. Køb et webhotel på Simply og prøv dig frem med WP.

• #5   3. feb 2022 Få et billigt Webhotel som har 1-click installation af WordPress (WP). Find en gratis template du kan lide og begynd at lave indhold. Det er klart den nemmeste og mest brugervenlige løsning, hvis du gerne vil kunne lave en side du kan tilpasse selv. Der findes mange tusinde plugins som kan give en masse gode funktioner, uden at du skal skrive en linje kode. Der er også rigtigt mange der bruger WordPress så det er altid nemt at google sig til hjælp, eller få en til at hjælpe hvis behovet skulle opstå.

Der findes også website builders med drag & drop, eks. Weebly og Wix, men så hænger du på det større abonnement.

Egentlig hader jeg WordPress, hvilket jeg siger som nørd, men faktum er, at WordPress bare er det nemmeste at arbejde med, mest fleksibelt, og langt de fleste billige webhoteller understøtter det - typisk med 1-click installation.

• Kim B
    Kim B Online Tilmeldt:
    jul 2008

Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 157 Svar: 6.384
    #6   5. feb 2022 Jeg er selv lige skiftet fra one.com til dem her https://nordicway.dk/ og er super tilfreds med skiftet især når man ser på sammenligning af pris - og at de kan dække mine behov på de hjemmesider jeg har til at ligge der.

Der er flere forskellige 1 klik løsninger hvor man ikke selv skal gøre ret meget selv for at få det op og køre.

Kommentér på:
Lave egen hjemmeside gratis?

Annonce