{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.258 visninger | Oprettet:

OBD scanner fra T.Hansen - Nogen erfaringer.? {{forumTopicSubject}}

Har en Citroen C3 1,4 hdi fra 2010 (konens)
Prøvede at nul-stille triptæller vha de 2 kontakter på speedometer, OG med motor slukket....Men fik istedet tændt for motoralarm "Anti-polution fault"....!!!!!

Efter jeg startede motoren er den der stadig. Afkoblet batteri i 5 min men den er der stadig....!!@!

Og jeg har stadig ikke fundet ud af at nulstille triptæller:-)

Tænker at købe en billig fejlkodelæser, der både virker på en Citroen C3 og C5 samt en Skoda octavia 150 lll

Evt denne fra T.Hansen....Nogen der har erfaringer med den..?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OBD scanner fra T.Hansen - Nogen erfaringer.?
  • #1   4. feb 2022 Den virker godt på Android , men køre dårligt den til iPhone .

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #2   4. feb 2022 Den vil muligvis kunne slukke fejlbeskeden, men fjerner jo ikke fejlen smiley
    Så den vil komme retur igen og igen.
    Men ja, virker til android tlf. Men de er kun til motorkoder, og kun overall, de kan sjældent gå længere ind i fejlen end en overordnet fejl kode (gælder alle de billige hurtige løsninger)

• #3   4. feb 2022 du kan købe hvilken som helst obd Bluetooth interface som på billedet, ebay koster de 50 kr.

og så brug appen Torque evt pro version. det er helt klart den bedste app hvis man skal have en der kan klare alle bilmærker.

bedre alternativ er obdeleven med det er kun til vag biler smiley

• #4   4. feb 2022 problemet med mange af de der er ar de kun kan fjerne ecu fejl så kun motor fejl jeg ville købe en på ebay og brug tuorqe jeg har altid en kina elm scanner i bilen til 30 kr på ebay

• #5   6. feb 2022 Kan den fra Thansen også vise hvor tilstoppet ens partikelfilter er?

Kommentér på:
OBD scanner fra T.Hansen - Nogen erfaringer.?

Annonce