Slå lyden til
00:00
/
00:15
LIVE

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Delticom ?
  • #1   10. feb 2022 Det er derfor det er nemmere at bruge en lokal dækpusher i stedet for at handle online.

• #2   10. feb 2022 Nej, du er absolut ikke den eneste. Har været der for nogle år siden. Hvis noget går galt med delticom, så er du FUCK. Og kan sige bye bye money..... Jeg gør alt for og undgå delticom efter den oplevelse. De har flere forskellige salgs websider, hvor man skal ned i bunden, eller andet sted på websiden, og læse med småt, at det er Delticom som ejer.

• #3   10. feb 2022 Så kan man vel politi anmelde dem?

• #4   10. feb 2022 Og de lover osv osv

profilbillede
  • #5   10. feb 2022 de har ikke altid styr på det
    bestilte 2 STK vinterdæk.
    dem havde de ikke på lager
    så efter noget kontaktede jeg dem.
    hvornde så oplyste de ikke havde dem på lager.
    men for 200 kr kunne jeg få et andet mærke.
    fint overføre 200 kr. de ændre min bestilling
    så går der en lille uges tid jeg modtager 2 vinterdæk.
    få dem monteret.
    ca 1 månede senere, kommer der 2 dæk mere
    det var så de 2 først jeg havde bestilt ??

• #6   10. feb 2022 De er rigtig billige, men der KAN være problemer, hvis alt ikke lige klapper som det skal.

Levering kan være ret langsom. Har oplevet man har sendt et andet mærke end bestilt, men stadig noget der kan anvendes.

Får man noget fejlleveret bliver det rigtig bøvlet og træls. Det er elendig kundeservice de har dernede.

Fatter ikke, at de ikke er interesseret i bedre kundepleje. Det er jo et kæmpe foretagende i europa.

Har brugt dem i mange år, og oplevet lidt af hvert. Er aldrig blevet decideret snydt for penge retur. Men man skal have god tålmodighed, og ofte rykke en ekstra gang.

• Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

Følgere: 3 Svar: 203
    #7   10. feb 2022 Lav en indsigelse i din bank

• #8   11. feb 2022 Svært at slippe for delticom da stort set alle dæk kommer fra deres lager som ligger ved Hanover.

• #9   12. feb 2022 Med mindre man handler hos den lokale smiley

• #10   12. feb 2022 #9
    Men de lokale er skudt i hovedet med deres priser.
    1stk Conti vinter contact. 245/45-17 tog det lokale dækcenter 2500kr for inklusiv skift.
    Dæk-online tog den gang 1400kr for et enkelt dæk. Så 5600 Vs 10000 kr for et sæt.
    (Kan dog ikke anbefale nogle at købe det dæk mærke)

• #11   12. feb 2022 Indkøbsprisen hos værksteder er stort set det samme som man selv kan handle dem til på nettet.

Man må forvente at de vil ligge lidt oveni prisen for at montere og skifte dem.

Men den pris du nævner lyder helt vildt.

• #12   12. feb 2022 Nej faktisk ikke. Det koster typisk noget nær det dobbelte på værkstederne

• #13   14. feb 2022 Argh.. ikke hos os smiley

• #14   15. feb 2022 #13
    Har også fået en pris på 3500kr for 4stk Firestone vinterdæk til min gamle Civic. 185/65-14.

Jeg købte 4 Goodyear UG9 og et sæt Hankook Ventus Prime3 i 215/50-15 for 3600kr via Dækonline jeg er frisk på at dæk folket skal havde lidt profit. Men ikke så meget at man kan få et sæt fine sommer dæk og vinterdæk for samme pris.

• #15   15. feb 2022 Tjo priserne er jo forskellig fra værksted til værksted. smiley

Tænk på alle de dyre investeringer de skal tjene hjem igen, samt løn til ansatte smiley

• #16   15. feb 2022 #15 ja de har udgifter og en økonomi der skal hænge sammen. Men kan jeg få 100% mere dæk for kun 100kr mere så det min privat økonomi (som jo også skal hænge fornuftigt sammen) der er første prioritet

• #17   15. feb 2022 Det hjælper selvfølgelig ikke på din situation nu men jeg bruger Daekleader.dk og har netop sparet 450kr for 4 dæk sammenlignet med daekonline.dk.
    Det ser ikke ud til at daekleader er en del af delticom om de så er meget bedre ved jeg ikke.
    Jeg brugte også daekonline før men begyndte at modtage dæk som var skæve og næsten umuligt at afbalancere(ikke kina dæk) så ville jeg prøve noget andet!
    Jeg vil tro jeg har købt en 80-100 dæk fra daekleader efterhånden og alle har været ok og kommer efter 3-5 hverdage.

Jeg købte også gerne fra den lokale dækmand men min erfaring har også været 2500kr for et dæk jeg kan få til 1000-1200kr ved daekleader.
    Så for 8 år siden købte jeg selv maskinerne og selvom det kun er for mig selv jeg monterer dæk så er det længe betalt hjem!!

Kommentér på:
Delticom ?

Annonce