1.366 visninger
|
Oprettet:
ATV kørsel {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Er der nogen her der har og kører ATV med plader her om sommeren?
Overvejer om jeg skal anskaffe mig en, men kan ikke finde ud af, om det er så sjovt som det ser ud. Jeg er ikke interesseret i MC, synes ATV er sejere??
dec 2019
Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 313
Men man er jo forskellig. Jeg følte mig lidt klodset og forkert placeret ude på vejen, og hvis man kører uden hjelm, får man insekter i hovedet, og de kan altså være halvstore.
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 4 Emner: 30 Svar: 118
Hvorfor følte du dig forkert placeret?
nov 2017
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 6 Emner: 2 Svar: 5
dec 2019
Synes bare den er anstrengende at køre landevejskørsel eller for den sags skyld motorvejskørsel med. Synes heller ikke man ser så mange mere- kunne jo tyde på der var noget om det.
Jeg smed den hellere på en trailer og kørte til stranden som at køre de 50 km på den
apr 2006
dec 2019
apr 2006
mar 2003
Følger: 44 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 190 Svar: 2.974
apr 2006
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 9.375
Tanken om en ATV er fed. Specielt lige nu når det er sommer - men det er det jo kun 1-2 mdr om året....
Men skal den have noget power og køre ordentligt, koster den ret mange penge at købe. Den taber hurtigt værdi, og kræver en del vedligeholdelse - og den er sådan set ikke ret spændende at køre på asfalten på.
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 616 Annoncer: 1 Emner: 570 Svar: 15.735
apr 2006
Jeg havde kig på en SMC 520R og en Yamaha Raptor, ved ikke det også er skrald? Havde ikke tænkt mig at købe for billigt. Men med jeres kommentarer, så bliver jeg lidt i tvivl
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.419
For nogle er det sjove køretøjer som de får masser af glæde af, for andre bliver det et dyrt bekendtskab som står i garagen måned efter måned
Hvis den står nemt tilgængelig, så er det oftest nemmere at komme afsted, frem for hvis du lige skal have flyttet bil, cykler, løbehjul og den slags eller måske ud i en garage i byen og hente den.
jeg har aldrig kørt på de forskellige onroad modeller, men for mig er en ATV et offroad køretøj til at køre i terrænet med.
Det er sjovt, men kræver man har tiden til at finde egnede steder, få tilladelse til at køre der, også gider stå for rengøring og vedligehold som nemt fylder mere end køretiden
Ud fra km tallet på mange af dem som er til salg, så er det som om at det lyder til at være en bedre ide i teorien end det viser sig at være i praksis med atv på plader.
De fleste kører meget få km om året på deres ATV
Men har du 80.000-125.000 kr til legetøj, så er det da bare at give det et skud.
Måske du er en af de som får din ATV brugt og får kørt mange gode km på den
Personligt havde jeg nok købt en mindre roadster eller 6 benet cabriolet til turene til ishuset
men i bund og grund så handler det jo også om sommetider at gøre det vi drømmer om, og nyde livet mens vi er her
Så i ny og næ skal vi nok også huske på at smide fornuften lidt til side og springe ud i køb af en drøm ??
apr 2006
Jeg har altid haft en lille drøm om en ATV, men alligevel har det holdt mig tilbage, af netop den årsag med om det bare kommer til at stå og fylde. Måske det bliver en “døgnflue”, men det ved jeg jo ikke før jeg har prøvet det
mar 2003
Følger: 44 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 190 Svar: 2.974
ATV kørsel