{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Kompressor Knud
Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892

Ip/wifi kamera på batteri {{forumTopicSubject}}

Af årsager jeg ikke vil komme ind på, skal jeg bruge et ip/wifi kamera på batteri med bevægelses sensor og mikrofon. Man skal kunne få besked på sin tlf når der er bevægelse og så se med live. Grunden til batteri er at der ikke er strøm tilgængeligt hvor den skal sidde. Den behøver ikke at filme konstant bare når der er bevægelse...Night vision er selvfølgelig også et must....Hvad kan i anbefale?? Prisen er selvfølgelig ikke helt ligegyldig, men hellere noget der bare virker fremfor spildte penge...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ip/wifi kamera på batteri
  • #1   5. sep 2022 Det lyder til at et vildtkamera kan det du har brug for.
    De kan fåes i mange prisklasser.
    Jeg kan desværre ikke anbefale en

• #2   6. sep 2022 Vil altid foretrække et kabelført. Men tjek Arlo.

• #3   6. sep 2022 Vildtkameraer har vidst normalt ikke wifi/sms mulighed. Optager de ikke typisk bare på sd kortet.
    Tror du skal regne med at lave noget lidt kreativ batteriføring. Forestiller mig at finde et kamera der kan drives via usb og så finde en powerbank et sted.
    Og så skal du finde noget software som kan informere dig om events.
    Jeg tror at en del kameraer kan klare alle handlinger selv. Sms afsendes evt som email til en sms gateway. Tror dog du ender med at det er nemmere og billigere at modtage en email.

• #4   6. sep 2022 Det er nemt at finde et produkt, der nominelt kan alt det, du efterspørger. Jeg har desværre bare ingen erfaring med nogle af dem personligt - men hører også gerne, hvis andre har, da jeg gerne selv vil have noget lignende.

• #5   6. sep 2022 Der er flere vildtkamerare der har sim kort til data.
    Min far har en han bruger meget og lyd samt billedkvalitet er overraskende godt til de 6-800kr det kostede.
    Han bruger dig ikke sim kort delen så har ikke erfaring med det men der stod i anvisningen at den kan gi besked når den registrere noget og der kan ses med live.

• Kompressor Knud

#6   6. sep 2022 Der er wifi til rådighed, men bare ikke mulighed for at tilslutte til strøm

• #7   6. sep 2022 Prøv evt at kigge hos SecPro de har et lille wifi kamera med sd kort mener faktisk det får sin forsyning via POE

Men ellers så tænker jeg hvis kvaliteten er ligegyldigt så har Harald Nyborg nok et eller andet skrald du kan købe billigt

• #8   6. sep 2022 Har du mulighed for at trække et Ethernet kabel?

• Kompressor Knud

#9   6. sep 2022 Nej, der er fin wifi dækning. Der er bare ikke nogen stik kontakter i nærheden

• #10   6. sep 2022 Arlo essential kan alt det du efterspørger, XL modellen har større batteri og kan derfor være at foretrække i forhold til opladning

Arlo essential har den bagside at efter 3 måneder koster de 25 kr pr måned pr stk (79 kr pr måned for frit antal kameraer) at have kørende, hvis du skal have fuld adgang til alle funktioner i app. Det er desværre ikke noget ret mange forhandlere oplyser om ved købet, så derfor får de tit dårlige anmeldelser grundet dette

Arlo gemmer i skyen og du kan sætte til hvilken former for bevægelse det skal reagere på, personer, køretøjer, dyr osv.
    Derudover kan du også vælge hvor indenfor området den kan se den skal reagere på bevægelse
    Der kan også sættes noget geofence op hvis der er behov for dette

Batteritiden er dog markant dårligere end de oplyste 6-12 måneder, da den påvirkes af antal aktiveringer samt kvalitet af wifi signal

• #11   7. sep 2022 Jeg har Eufy og er godt tilfreds, har deres 2K dørklokker og deres 2C kameraer, så det er i farver om natten smiley

Kommentér på:
Ip/wifi kamera på batteri

Annonce