{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.522 visninger | Oprettet:

Skil værktøj {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Da min Bosch skruemaskine med slag igen er gået kaput efter 3 år som hobbymaskine er jeg ude efter en anden maskine.
Vil ikke af med det helt store da den sådan set kun skal bruges som skruemaskine og meget få gange bore hul i en væg da jeg har en stor slagboremaskine til at bore i vægge med.

Hvordan er kvaliteten på Skil værktøj?

Har luret på denne https://www.harald-nyborg.dk/skil-slagbore-skruemaskinesaet-20-v-100-dele
Kan man forvente den holder de 3 år igen som hobbymaskine eller skal man ud i noget andet?

Vil helst ikke over kr. 1.000 da det som sagt mest er en hobbymaskine.
Men er åben for andre forslag og mærker selvfølgelig.

Mvh
Kim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skil værktøj
  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 311
    #1   26. dec 2022 Skal du blive ved at være hobbymand? https://www.bygxtra.dk/produkter/makita-dhp485sf1j-slagboremaskine-med-30ah-batteri-og-lader-2255452?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

    Så noget her så har du godt nok kun et batteri, den kan så næsten skrue et hus sammen på en opladning, men så kan du fortsætte med makita, og købe dig fattig i alverdens fede maskiner.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #2   26. dec 2022 Til prisen er der ikke meget der slår en Makita. Jeg er virkelig glad for mine Makita maskiner.

  • #3   26. dec 2022 #1 tak for link

    Havde overvejet Makita men synes at dem jeg kunne finde alle lå længere oppe i pris.

    Men den i linket er fornuftig i pris.
    1 batteri burde også være til at kunne leve med...... så må man jo lige smide det i laderen mens man holder pause hvis det brænder helt på smiley


  • #4   27. dec 2022 Husk du har 3 års garanti på Skil boremaskinen, så du er rimelig sikker på den holder 3år+ smiley
    Til hobby brug bliver batteriet det første der bliver dårligt - det gælder også selvom maskinen koster det dobbelte......


  • #5   27. dec 2022 Det allerbedste er og vil altid være - DeWalt kulløse og batteri drevet værktøjs maskiner. Jeg har prøvet lidt af hvert og Bosch maskinerne ligeså men - lortet holder ikke i længden! DeWalt kommer (ved registrering) med 2 + 1 år's garanti, altså 3 år's garanti. Det er verdens bedste værktøj som selv de Pro bruger. Bevares, DeWalt er noget dyrere men - man får jo hvad man betaler for og DeWalt er værd at betale det ekstra for. Jeg har selv nu 7 DeWalt maskiner og er 200% tilfreds med dem alle som kører på XR Pro 18V 5Ah batterier. De maskiner man kan "spilde" sine penge på hos Harald Nyborg og Jem&Fusk, er IKKE det papir værd som kasse bonen er skrevet på og man spilder bare sin penge på "lortet" - de holder ikke i længden.

  • #6   27. dec 2022 nu ved jeg ikke lige hvad for en Bosch maskine du har,men hvis det er en Bosch professional du har ,er der ihvertfald 3 års garanti på,og du skal selfølgelig ikke købe andet ,end Bosch proffesionel,de er mørkeblå,aldrig købe de grønne fra Bosch,,,min egen erfaring

  • #7   27. dec 2022 Nu ved jeg ikke hvad i regner med mht 3 år garanti. Men hvis man tydeligvis har voldtaget en boremaskine eller kørt hen over den med en lastbil, så tror jeg ikke man får en ny.

  • #8   27. dec 2022 #6
    Den jeg har til vægge er en blå prof, men min skruemaskine er kun den grønne serie.

    Den er begyndt at lugte kraftigt af elektronik ved almindelig brug og ved i skruning af de store skruer til f.eks. tv ophæng står der en røgsøjle op af den


  • #9   28. dec 2022 #7
    De fleste butikker plejer nu at være meget large med garanti sager. Alt hvad du nogensinde ville bruge en mærkevare maskine til, skal garantien også nok dække på en billig......


  • #10   29. dec 2022 Hej
    Skala mæssig hører SKIL til i en den lavere del af top 10.
    MVH KP


Kommentér på:
Skil værktøj

Annonce