{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

Mest almindelige arbejde? (IKKE BILRELATERET EMNE) {{forumTopicSubject}}

Dette er ikke et bilrelateret emne.

Den gennemsnitlige løn er ca. 45.000kr før skat, inkl. pension og personalegoder. Medianen er 39.600kr.
Hertil kommer mit spørgsmål. Hvilket job er det mest almindelige at have? Jeg mener selv, at 39.600kr er en relativ høj løn ift. det min omgangskreds tjener. Den uddannelse der har flest elever er pædagoguddannelsen, men hvis dette skulle være jobbet med flest ansatte, ville medianindkomsten ikke så være væsentlig lavere?
Så er der nogen der ved, hvilket job flest danskere har?

I er også mere end velkomne til at dele jeres forhold til medianindkomsten og hvor I ligger ift. den, men grundet at nogle folk er følsomme omkring deres privatøkonomi, er dette selvfølgelig helt frivilligt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mest almindelige arbejde? (IKKE BILRELATERET EMNE)
  • #1   12. jan 2023 Det bliver et rent gæt, men det job flest i Danmark har, er vel en kontor funktionær stilling i det offentlige. Og dem kommer der nok flere af med en rød regering.

Egentlig synes jeg ikke knap 40k i måneden lyder højt som medianløn. Og at gennemsnitslønnen kun ligger 5k højere vidner vel om hvor lige folk er i Danmark.

Jeg ligger selv meget over, men bor heller ikke i Danmark. Jeg synes desværre ikke at man bliver belønnet for at yde en ekstra indsats i Danmark, jeg synes alt for ofte at anciennitet vægter tungere end kompetencer og resultater.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
    #2   12. jan 2023 Håndværkere vil altid tjene mest, når vi udelukker politikere.... Håndværker er det fag som altid vil være brug for...Og der man kan tjene mest sort....Som vi ikke må tale om...

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
    #3   12. jan 2023 En major i filosofi giver dig ikke arbejde selvom du har studeret i 5 år...Men svendebrev som tømrer og du har arbejde for livet...Jeg vil ikke snakke dårligt om videregående uddannelser, andet end man er arbejdsløs efter endt uddannelse....men en håndværker har altid arbejde....

• #4   12. jan 2023 Jeg havde også gættet på, at medianindkomsten ville være lavere, må jeg tilstå. Der er i sagens natur mange, der tjener mere, men i særdeleshed også mange, der tjener mindre, hvis jeg sådan skal fornemme mig frem.

I min branche er medianlønnen højere, men det er også en meget vellønnet branche. På den front kan jeg ikke klage.

Hvor har du egentlig tallet fra? Jeg er aldrig stødt på en undersøgelse af det og kunne egentlig godt tænke mig at nørde lidt mere ned i tallene smiley

• #5   12. jan 2023 Dem der laver noget er kommet længere ned, men VVS og elektrikere er jo lovlige landevejsrøvere, så de er langt over håndværkere som mig, der bare står ved nogen CNC maskiner, det giver et par 100 i timen, ikke noget at råbe hurra for, men var da lige forbi en forretning idag, Reshopper, der har de ansatte kr 120 i timen, det er skod.

• #6   12. jan 2023 #4 Begge statistiker er fra Danmarks Statistik.

Her er linket til gennemsnitslønnen 2022 (et stykke nede på siden): https://www.dst.dk/da/Statistik/nyheder-analyser-publ/Publikationer/gennemsnitsdanskeren

Medianlønnen er fra 2021. Jeg kunne ikke lige umiddelbart finde en nyere.

• #7   12. jan 2023 #5 Ja, sådan er det jo desværre. Akedemikere tjener kassen for at sidde på kontor, mens belønningen for dem der slider sig selv ihjel er glæden for at have et arbejde. Det overrasker mig stadig, at regeringen ikke gør andet for at tiltrække flere unge til erhvervsuddannelserne end at sige "vi mangler folk, så tag en erhvervsuddannelse i stedet". Jeg tror da helt klart flere ville vælge sådan en, hvis der var flere veje at gå efter endt uddannelse end blot det ene arbejde du uddanner dig til, og mulighed for at få en højere løn. Penge ville tiltrække, men i stedet bliver de brugt på alt andet end dem der bygger og vedligeholder samfundet.

(med respekt for akedemikere selvfølgelig)

• #8   12. jan 2023 #1 Ejer DU et firma derovre i USA?

• #9   13. jan 2023 #8
    Nej, jeg er ansat, men det er langt mere attraktivt at være ansat som eks. softwareudvikler i USA end i Danmark.

• #10   13. jan 2023 #9 Ja der er jo fordele og ulemper ved alt. Grunden til at man kan tjene så godt derovre er jo netop, at man skal betale for uddannelse. Der er en af grundende til, at jeg som dansker aldrig kunne finde på at flytte til staterne.

• #11   13. jan 2023 Grunden til at man kan tjene så godt i USA er, at ens løn er performance baseret. Jo bedre man er til sit arbejde, jo mere tjener man. Man får store bonusser og aktier oveni en meget højere løn.

Alene min bonus i 2022 var mere end hvad jeg betalte for min fabriksnye 911.

I Danmark er uddannelse gratis, til gengæld betaler man høj skat resten af livet. Så den gratis uddannelse ender hurtigt med at blive langt dyrere.

• #13   13. jan 2023 #6
    Tak smiley

Lønnen er på ingen måde ligegyldig. Men jeg vil give dig ret i, at det ikke nødvendigvis skal være det vigtigste ved at arbejde.

Jeg trives så også rigtigt godt i mit job ved siden af lønnen. Jeg går på ingen måde og tænker, at jeg hellere ville arbejde med noget i en anden branche til den halve løn.

• #14   13. jan 2023 Jeg har hele mit liv arbejdet i det blå Danmark. Er uddannet skibsfører, og de seneste 15 år siddet på kontor.

Jeg har stort set ingen ide om hvor meget medianlønnen er, men synes at den lyder rimelig fair.

Personligt ligger jeg temmeligt meget over, men det er aldrig et parameter der har interesseret mig. Jeg har sat mine lønkrav til arbejdsgiver ud fra hvad jeg mener jeg er værd, og det niveau har de altid accepteret.

• #16   13. jan 2023 Ud fra de svar der er kommet, så kan jeg ikke tro andet end at folk err offentligt ansat - hold kæft nogle vamle liberale arogante offentligt overenskomt ansatte møgsvin - maskinmestre og min bare pølse.
    I burde bare hænges pr omgående.

Jeg har indtil for nyligt ikke haft mere end 300.000kr pr år som indkomst, og jeg gider ikke høre mere om jeres såkaldte 'aftaler', da almindeligt arbejdsmarked bliver dikteret og IKKE forhandlet.

• #17   13. jan 2023 Noget kunne tyde på, at penge GØR én mere lykkelig. For du lyder da til at være noget sur og tvær i det, Daniel...

• #19   13. jan 2023 #17

Sidder her i min ny bil... Og stadig føler jeg mig sur og tvær... Så jeg tror ikke på, at penge GØR én mere lykkelig smiley

profilbillede
  • #20   13. jan 2023 Carsten
    Er det Silicon Valley du arbejder i?

• #21   13. jan 2023 Allan
    Ja, Silicon Valley og San Francisco. Jeg arbejder dog stort set altid hjemmefra.

• #22   13. jan 2023 Vi andre kunne måske få en gammel Iphone i bonus, nogen får en ny Porsche, hehe.

• #26   14. jan 2023 #25
    Det er derfor, medianindkomsten er interessant. Den bliver ikke påvirket af, at direktøren for Novo tjener 57 mio. kr.

• #27   14. jan 2023 Bay
    Forklar lige en dum maskinarbejder hvorfor den ikke påvirkes?

• #28   14. jan 2023 Median er forskelligt fra gennemsnit. Median tæller i stedet for at veje, så at sige. Medianen på 40.000 kr. er et udtryk for, at der så er lige så mange (i antal), der tjener mindre, som der er folk (i antal), der tjener mere. Det betyder altså med andre ord, at Novos direktør kun tæller som én person, ligesom resten af os - uanset hvad han tjener smiley

Derimod har de meget vel indtjenende stor påvirkning på gennemsnittet. Den del er rigtig nok. Men ikke medianen.

• #29   15. jan 2023 Det højeste jeg har tjent i Danmark er 33000 før skat, men det også min egen skyld, har skiftet meget branche og forskellige jobs, så har aldrig optjent anciennitet, så har ingen gang kunne forhandle meget om løn, og er typen der arbejder maks 37 timer helst mindre.
    Jeg vil dog lige tilføje at jeg har venner der tjener 50-100.000 om måneden men de har aldrig tid så vil altid vælge en lavere løn og mere fritid, men det er bare mig ??

• #30   15. jan 2023 #29
    Jeg er ikke uenig med dig. Jeg vil helst heller ikke arbejde mere end 37 timer og gør det heller ikke. Jeg har et arbejde med maksimal fleksibilitet, hvor jeg kan komme og gå, næsten som jeg vil. Arbejde hjemme eller på arbejde. 7 ugers betalt ferie og herudover mulighed for yderligere fri, hvis jeg selv vil "betale" (fx hvis jeg vil holde en uge af min gemte forældreorlov). Desuden nogle fede kollegaer og en masse gode personalegoder/-fordele.

Det vil jeg ikke bytte for 10.000 mere i løn. Det er 100 % sikkert.

Jeg har det så også fint med min løn i øvrigt og mangler ikke noget i dagligdagen. Kunne da sagtens BRUGE en større lønpose, men...

• #31   15. jan 2023 #30 Præcis der er langt mere lykke når man har den frihed synes jeg selv, det er mere værd end en stor løn og lange arbejdstider, men det klart hvis man kan få begge dele så har man ramt jackpot det kan man selvfølgelig ikke sige nej til smiley
    - Er også klar over at for nogen mennesker kan lange arbejdstider være lykken, det er typisk folk som ikke er gift eller har børn, eller bare ikke kan få tiden til at gå udenfor arbejdet.

Så vi er selvfølgelig forskellige allesammen, tror bare ikke at jeg nogensinde vil arbejde mere end 37 timer, har aldrig gjort det og kan ikke se grunden til det, har det jeg har brug for, rejser i ny og næ, og mangler ikke noget, og har masser tid på hånden, hvad mere kan man ønske sig?

• #32   16. jan 2023 Jeg har tidligere arbejdet meget. Både fordi jeg kunne lide det, men også fordi jeg har været ambitiøs og gerne ville arbejde med sjove ting. Og ja, løn har altid drevet mig.

Jeg vil sige at hårdt arbejde har gjort meget for min karriere, men jeg har også fundet ud af, at der er grænser for hvor langt man kan nå med hårdt arbejde alene. Når man når til et vist punkt, er det mere et spørgsmål om hvilke opgaver man vælger at arbejde med, end hvor mange timer man lægger. Der er altid opgaver som har større prestige, og giver mere synlighed i organisationen - og disse betyder virkelig noget når der forhandles løn og forfremmelse.

I dag arbejder jeg normale arbejdstider, jeg har ubegrænset betalt ferie, tjener godt og arbejder kun på sjove opgaver. Så jeg synes egentlig at jeg har det bedste af det hele. Men det har krævet at jeg har arbejdet hårdt tidligere, og blevet bedre til at vælge de rigtige opgaver. Det er svært at nå en god løn uden på noget tidspunkt at have givet den en skalle smiley

• #33   16. jan 2023 #32 og det er det fede, alle er forskellige, og vi har forskellige prioriteter og ambitioner i livet, så intet er egentlig forkert, nu kan vi også glæde os over at vi har muligheden for at vælge, det er ikke sikkert det var tilfældet hvis man boet i et tredje verdens land, der er hårdt arbejde, lange arbejdstider belønnet med en rigtig lav løn for rigtig mange mennesker.

Det fede ved Usa Carsten, det er at man kan blive til noget stort, hvis man kæmper for det, uanset uddannelses niveau, osv det er ihvertfald den opfattelse jeg har fået af de bekendtskaber jeg har derovre, mulighederne er større og det lykkedes for rigtig mange at komme højt op, på relativt kort tid, hvis det er det man vil.

Jeg er bare typen der føler at lidt er meget, har fundet ud af jeg ikke har brug for meget for at være glad og så ændrer ens prioriteter sig altså og man finder ud af at livet er mere end bare arbejde smiley smiley

• #34   16. jan 2023 #33
    Jeg omprioriterede også en hel del da datteren kom til verden for 7 år siden. Arbejde er ikke alt.

• #35   16. jan 2023 Hvor er opkast smileyen?

• #36   16. jan 2023 #35
    Den er kun for folk, der tjener mere end gennemsnittet. Desværre.

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 312
    #37   16. jan 2023 Nu i lige snakker løn, så synes jeg hende her har fat i noget som måske kunne være interessant. https://ekstrabladet.dk/nationen/1849/faar-error-vil-godt-ku-ikke/9592103

• #38   16. jan 2023 Det, hun har fat i, er komplet tåbeligt og spild af tid. Der er jo flertal i Folketinget for fjernelsen, så et forslag om at bevare den vil i sagens natur bare ende i samme resultat.

Dermed ikke sagt, at det er en dum idé. Jeg synes personligt i hvert fald ikke om at fjerne den - og synes da slet ikke om, at det er noget, politikerne mener, de skal bestemme, og ikke arbejdsmarkedets parter...

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

#39   16. jan 2023 Det kunne jo være med til noget debat om det diktatur vi lever i

• #40   16. jan 2023 Der er rigelig debat i forvejen, tænker jeg. Det var noget andet, hvis det rent faktisk var noget, der skulle gøres opmærksom på, men alle oppositionspartier er jo i forvejen på mærkerne, så det gør ganske enkelt ingen forskel.

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

#41   16. jan 2023 Er det ikke noget med du er bankmand, i har det jo også fortræffeligt med at plyndre folk

• #42   16. jan 2023 Ja, banker er næsten lige så slemme som dem, der producerer diabetesmedicin og sælger dyner... smiley

Kan ikke se, hvad det har med noget at gøre, i øvrigt. Men jo, jeg arbejder i en bank.

• #43   16. jan 2023 #42
    For ikke at nævne autoværksteder smiley

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

#44   16. jan 2023 Du tjener jo penge nok carsten j

• #45   17. jan 2023 #25 Overarbejde tæller ikke med i gennemsnitslønnen. Gennemsnittet er personers timeløn regnet ud som 37 timers arbejdsuger. Om du så tjener 160.000kr på en måned fordi du har en timeløn på 500kr og arbejder 80 timer i ugen, regner de det stadig ud som en 37 timers uge med den timeløn, altså 74000kr.

• #46   17. jan 2023 #45
    Det er både rigtigt og lidt forkert. Du har ret i, at man dividerer ned, så timeantallet passer, men evt. tillæg for overarbejde bliver regnet med i lønnen, inden den korrigeres til 37 timer smiley

• #47   17. jan 2023 #46 Selvfølgelig bliver tillæg regnet med. Lavede nu bare regnestykket uden, for at gøre det mere simpelt.

• #48   17. jan 2023 #41 Brian
    Fordi Bay er bankmand så er det nok ikke ham der bestemmer ene og alene hvad diverse gebyr og renter skal være smiley

Så der ville jeg nok ikke skyde på Bay

Men når det så er sagt så tjener bankerne gode penge også for gode og idag findes der INGEN bankrådgivere det er banksælgere de “rådgiver” dig om hvad de syntes du skal gøre og sjovt nok er der en god provision på det til dem selv
    Men det er ikke meget anderledes en når du kigger på et 60” tommer TV i Power og sælger forsøger at sælge dig et 65” og en forsikring oveni

Grunden til bankerne tjener styrtende det er nok fordi Finanstilsynet stiller nogle måske vanvittige krav og i den anden ende sidder der nogle aktionærer som vil have udbytte

Sjovt nok de samme aktionærer som beklager sig over at de skal betale gebyr og renter de vil gerne have banken tjener penge bare ikke lige på dem selv

Lad vær at skyd på Bay og et godt råd herfra gør dig selv uafhængig af banken så får du et godt forhold til dem

Hos os har vi valgt IKKE have noget gæld af nogen art og har kun banken for indestående (så vi er umiddelbar en dårlig kunde) men vi skal jo have en bank

Vi har et realkreditlån som ikke er via vores bank og vi skylder kun 30% af hvad huset er vurderet til

Aktiehandel det klarer vi selv uden banken “gode” råd

Vores bankmand er såmænd flink nok men vi snakker med ham 1 gang om året når han mailer og ønsker glædelig jul smiley

Og ja bankfolk tjener godt men det er der mange andre der også gør

• #49   17. jan 2023 Jeg kan nu godt tåle det. Hele samfundet er jo åbenbart blevet enige om at hade banker, så man bliver hærdet efterhånden smiley

• #50   17. jan 2023 Enig Bay I er jagtet og ja I tjener godt og måske for godt syntes nogle måske ikke jer ansatte men det kan være klamt at se flere milliarder i overskud og samtidig klage over at det går dårligt smiley

Men tænker ikke det er ene og alene dig der bestemmer retningslinjerne

• #51   17. jan 2023 Det skal altid ses i forhold til afkastkrav. Man kan jo ikke sammenligne en stor børsnoteret bank med en lokal smedevirksomhed.

Banker har de seneste år lavet ringere resultater end sammenlignelige virksomheder. Men af en eller anden grund jubler folk i stedet, når Novo, Lego og Vestas har overskud, mens banker skal slagtes.

Det kan man få lange og gode snakke om, men jeg tænker ikke, det er relevant her smiley

• #52   17. jan 2023 Hvilken bank er du medlem af Per? Jeg er aldrig blevet ønsket en god jul af Danske Bank. Det kunne da være, at man skulle skifte ??

• #53   17. jan 2023 #52 Mathias

Vi har løn samt budget og opsparingskonto i Nykredit

Så har vi realkredit i Totalkredit

Og handler aktier i Nordnet

Og hver år i de sidste 15 år har Morten fra Nykredit sendt en julehilsen smiley ellers høre vi ikke noget fra dem

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

#54   17. jan 2023 Jeg har ikke noget forhold til min bank. Jeg havde en gang behov for dem til at forhøje en kassekredit 5 dage, det kunne de ikke hjælpe med. De har så flere gange tilbudt deres ´hjælp´- men fået at vide de kunne spare deres gylle.
    Men jeg har en privat og en erhvervskonto.
    Man kan ikke fravige at have en nemkonto i dagens danmark. Der render jo så både kortgebyr og rend mig røven på, og så lige 3 kr pr fucking regning jeg skal betale.
    Så da hr Bay fyrede en smart bemærkning af synes jeg der skulle noget den anden vej. Det der en nødvendighed for at trække vejret, det behøver ikke pålægges alt muligt, for at nogen som f.eks bankfolk og politikere skal hovere

• #55   17. jan 2023 Det er også rigtigt nok. Jeg bøjer mig. Andre livsnødvendige ting som fx mad, tøj, tag over hovedet osv. er jo alt sammen gratis. Så er det simpelthen også for dårligt, at banken tager penge for det andet...

Jeg må hellere på jagt efter et andet arbejde. De vilkår kan man jo slet ikke se sig selv i øjnene med.

Ved i øvrigt ikke, hvad det er for en smart bemærkning, du hentyder til. Men det tyder på, der er blevet trykket på nogle knapper, der gør en smule ondt smiley

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

#56   17. jan 2023 36
    i går kl. 21:07
    Den er kun for folk, der tjener mere end gennemsnittet. Desværre.

Du kan formulere dig bedre som mig. Men man har nogen valgmuligheder indenfor det du nævner. Men en bank kan du ikke undvære, og hvis de siger 100 kr for at betale en regning, så bliver du nødt til at betale 100 kr for at betale dit girokort.

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

#57   17. jan 2023 Nu skriver du selv tag over hovedet. Kreditforeninger hævede bidragssatser for di renter var lave. Men de sænker dem ikke nu hvor renter stiger. Man er bare magtesløs

• #58   17. jan 2023 Man har valgmuligheder inden for mad såvel som banker, ja. Du kan selv bestemme, hvilken bank, du er kunde i, ligesom du selv kan bestemme, om du køber rugbrød i Rema eller Netto. Prisen er fortrinsvis bestemt af de bagvedliggende omkostninger.

Der er ingen sammenhæng mellem renteniveau og bidragssats. Det er ikke kreditforeningerne, der bestemmer renten - og heller ikke dem, der hverken har gavn af renten eller det modsatte.

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

#59   17. jan 2023 Og man kan bage sit eget rugbrød, så man hverken skal i rema eller netto. Men man kan ikke undvære en bank.
    Det med kreditforeninger ved jeg ikke noget om, jeg ved bare de trækker det de skal bruge, så må borgerne sgu bare se om de kan følge med.

• #60   17. jan 2023 Du kan heller ikke undvære varer fra butikken. I et eller andet omfang skal du jo handle. Og som jeg hører det, så beklager du dig ikke over, at det koster penge at handle i Rema...? smiley

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

#61   17. jan 2023 Nej, og banken er også en forretning. Bare ikke grin når vi kan se det smiley

• #62   17. jan 2023 Der er ingen, der nogensinde har påstået andet smiley

• #63   17. jan 2023 Om vi kan lide det eller ej, så er banker en del af vores infrastruktur, og vi er ligeså afhængige af dem som vandforsyning, elektricitet og så meget andet. Det er også derfor der bliver lavet offentlige bankpakker for at holde hånden under bankerne i krisetider, for alternativet er værre.

Ja, det er sur røv at betale store gebyrer, men jeg vil langt hellere have en velfungerende privat banksektor, end have et offentligt alternativ.

• #64   18. jan 2023 Ja der må jeg sgu give dig ret smiley

Tænk hvis det offentlige skulle drive bank smiley smiley

Ddt kunne blive god underholdning at se på men jeg turde ikke selv have penge i den

Jeg har sådan set den holdning at det er ok at tjene penge også mange penge

Der skal være overskud det skal der helst i alle forretninger men når man “piver” over et dårligt år med 8 mia i overskud fordi man håbede på 9 mia så hopper min kæde af.

Og ja Lego de syntes også det går dårligt hvis de kun har et overskud på 10 mia men de “piver” ikke offentligt (måske de gør intern)

Men at klynke på offentligt TV det gør ikke at man får mere medlidenhed

Arbejder selv i en virksomhed som selv efter Covid-19 har tjent penge (efter Covid) vi lavede ingenting under - jeg er da stolt af at vi tjener penge det gør jo også min jobsikkerhed mere tryg

• #65   18. jan 2023 Der findes altså heller ingen banker, der går ud offentligt og piver over, at de ikke tjener penge...

• #66   18. jan 2023 Arbejde og penge, er det det hele handler om? Jeg tror mange vil have gavn af at skrue ned, måske arbejde 30 timer? justere forbruget så der kommer mere luft og plads til at man kan arbejde 30 timer hvis det er det man vil. Komme hjem i ordentlig tid for at se kone og børn, i stedet for lige at nå og spise aftensmad sammen og så i seng, hvor de bedste timer af børnenes tid har institutionerne fået. Ro på, karriere ræs ender næsten altid i stress. stress er blevet en folke sygedom det er åbenbart noget vi alle skal igennem..?! Hvis vi alle accepterede at vi sagtens kunne gå et par skridt tilbage og sagtens leve skide godt stadigvæk, og lade være med at fokusere på vækst hele tiden, for det får en ende. Jorden kan ikke følge med. Naturen er ofret, og det bliver vi også i sidste ende.

• #68   18. jan 2023 Jeg tror faktisk ikke, det hænger sammen med den kultur, du nævner. Jeg synes nærmere, jeg ser en tendens til, at dem, der følger den stil, du nævner, er dem, man nærmest ikke kan drive til et reelt stykke arbejde...

Bare en fornemmelse. Men jeg synes, det virker sådan. Tror nærmere de lever af forældrenes penge... smiley

• #70   19. jan 2023 Enig i mange ovenstående ting

Ingen vil indrømme at de føler sig presset af at være med på beatet men ubevidst så vil vi mennesker nok gerne fremstå som de bedste eksempler af racen

Når naboen får ny bil vil vi også have og når naboen rejser på ferie vil vi også

Jeg vil da selv gerne fremstå som et godt eksempel med Villa Volvo og vovse med en smuk kone og et godt job og nogle søde og kloge børn

Det syntes jeg jo også jeg har men andre syntes nok min børn er uartige, min kone er grim og jeg har et kedelig job og kedeligt liv men jeg er tilfreds.

Men virkeligheden er jo også bare at der findes sure ting igennem livet det lærer man med alderen men mig selv i en 20 årlig udgave havde en helt anden opfattelse af livet end jeg har i dag

Vi vil alle gerne være gift med Jennifer Aniston og arbejde hos Google men vores virkelighed er bare noget andet smiley

• #71   19. jan 2023 #36
    Du har helt ret... Min plan er at arbejde mellem 25-30 timer indtil jeg ikke gider mere ... Tror faktisk at jeg vil holde længere tid ud på den måde end hvis jeg arbejdede 60 timer i mange år, man bliver brændt ud selvom man ikke vil indrømme det.

• Frank E
    Frank E Tilmeldt:
    jan 2023

Følger: 1 Svar: 2
    #72   20. jan 2023 Hej, jeg er Nira Efter at have været i et forhold med Anderson i årevis, slog han op med mig, jeg gjorde alt for at bringe ham tilbage, men alt var forgæves, jeg ville have ham tilbage så meget på grund af den kærlighed, jeg har til ham Jeg bad ham om alt, jeg lovede, men han nægtede. Jeg forklarede mit problem til min ven, og hun foreslog, at jeg hellere skulle kontakte en trylleformular, der kunne hjælpe mig med at kaste en trylleformular for at bringe ham tilbage, men jeg er typen, der aldrig har troet på besværgelser, jeg havde intet andet valg end at prøve det, jeg mailede trylleformularen, og han fortalte mig, at der ikke var noget problem, at alt vil være i orden inden tre dage, at min eks vil vende tilbage til mig inden tre dage, han fortryllede og overraskende på den anden dag, var klokken omkring 16.00. Min eks ringede til mig, jeg var så overrasket, jeg besvarede opkaldet, og alt, hvad han sagde, var, at han var så ked af alt, hvad der skete, at han ville have mig tilbage til ham, at han elsker mig så højt. Jeg var så glad og gik til ham, det var sådan, vi begyndte at leve lykkeligt sammen igen. Siden da har jeg givet et løfte om, at enhver, jeg kender, der har et forholdsproblem, vil jeg være til hjælp for sådan en person ved at henvise ham eller hende til den eneste rigtige og magtfulde tryllestaver, der hjalp mig med mit eget problem. e-mail: babawalewiseman01@gmail.com du kan e-maile ham, hvis du har brug for hans hjælp i dit forhold eller en anden sag.
    1) Kærlighedsbesværgelser
    2) Tabte kærlighedsbesværgelser
    3) Skilsmisse besværgelser
    4) Ægteskabsbesværgelser
    5) Bindingsform.
    6) Opbrudsbesværgelser
    7) Forvis en tidligere elsker
    8.) Du ønsker at blive forfremmet på dit kontor
    9) ønsker at tilfredsstille din elsker
    10) Kur mod enhver af de sygdomme, du lider af
    Kontakt denne fantastiske mand, hvis du har problemer med en varig løsning
    gennem babawalewiseman01@gmail.com Whatsapp  +12544131991

Kommentér på:
Mest almindelige arbejde? (IKKE BILRELATERET EMNE)

Annonce