{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Jantelovs riddere på BG {{forumTopicSubject}}

Øh Bræk.. Ved en gennemgang af diverse flotte og bedst bedømte biler her på galleriet, er jeg stødt på mærkelige og sure kommentarer fra mennesker her på BG.. Men.. Der er sjovt nok altid en helt bestemt person herinde der har en dum kommentar til alle der enten har en fed bil, eller som har bedømt hans ikke særlig fede men øjensynligt standard bil til en middelkarakter.
Jeg synes ikke det kan være rigtigt at man altid kan være så sur, utilfreds og konflikt søgende... Hvorfor kan man ikke bare acceptere at vi ikke alle har samme smag, og så bare droppe det der systematiske håndhævning af janteloven??

Selvfølgelig kan man blive irriteret over en unfair stemme eller sådan noget, ens stylede bil er jo trods alt udtryk for ens ideer, stil og personlighed, men hvorfor gider man konstant blive ved med at skændes med alle folk om hvorfor de "fejl bedømmer" ens bil?? Man må da føle at man løber panden mod en mur..

Der må være andre end mig der har undret sig over dette.. kan ikke forstå hvorfor en sådan klaphat ikke bliver slettet herinde.. det skaber da totalt dårlig stemning..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jantelovs riddere på BG
Kommentér på:
Jantelovs riddere på BG

Annonce