{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falck Køreglad Applus
  • #1   28. mar 2023 Er du ansat hos dem? Hvorfor bliver du ved med at spørge om det samme? Du kan sgu da selv se på deres hjemmeside, at det ikke koster 500,-? Det er deres normalpris.

• #2   28. mar 2023 Nej er ikke ansat hos dem,men fik ikke det hele med i mailen,jeg blev tilbudt synet ved Applus til 0kr,hvis jeg tegnede Falck Køreglade til 69 kr pr.måned i mindst 6 måneder = 414kr ,derefter ville det kunne opsiges,ellers skulle jeg betale 480kr for syn.
    I abonnementet Køreglad er inkl. minitjek,Bilsyn,stenslag,1 månedelig bilvask,hjulskift 2 gange om året,bonusværksted alt i alt på papiret ser det jo godt ud når det kan opsiges efter 6.måneder,men ville bare høre om nogen der har prøvet det eller viste noget om det.

• #3   28. mar 2023 Du kan sgu da sagtens syne for meget mindre, end 480,-? Applus er skide dyre og dumper biler for det mindste. Der er flere, som kan klare det for 350,-. Så hvis du blot skal spare på synet, kan du vælge billigere synshaller. Men hvis du gerne vil udnytte Falck, skal du da gøre det. Med alle de ting, du får for 414 kroner, skal du da give den fuld klaver... 6 bilvask, gratis hjulskift kan du nå på 6 måneder. Gå amok smiley

• #4   29. mar 2023 Tjek lige om du har den rigtige bilvask i nærheden og om der er et Falck serviceværksted tæt på digtræls at køre 40 km for at få vasket bil eller skiftet hjul. Husk der er ikke mulighed for dækhotel

• #5   30. mar 2023 #2 tak for en god reklame smiley men jeg takker nej til denne tilbud.

Jeg er medlem af FDM. Jeg har MEGET mere end hvad Falck/Applus kan give mig. Desuden koster det fra 350 kr at syne en bil i Århus..

Kommentér på:
Falck Køreglad Applus

Annonce