{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Hellerup-ugen {{forumTopicSubject}}

Godaften,
Er der nogen der ved, hvor bilerne plejer at holde til i uge 29? Vi var deroppe sidste år, men vi må have opholdt os det forkerte sted, for der var begrænset med biler og mennesker. Når man kigger rundt på nettet, var der en god del biler deroppe.

Så er der nogen der ved, hvor de plejer at holde til? Sådan mere specifikt? Evt. en parkeringsplads, offentlig adresse, vej, nabolag eller lign.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hellerup-ugen
  • #1   13. apr 2023 Bilerne holder jo til hvor folk er indlogeret.
    Hotel / sommerhuse, det er jo ikke et Randers træf de holder.

• #2   13. apr 2023 gl. skagen foran Ruth's hotel samt på havnen + andre steder hvor folk er i Skagen. 'se mig' faktor 200

• #3   14. apr 2023 #1 Kunne se på billeder fra sidste år, at der holdte en masse biler samlet på en P-plads for at vise dem frem.

• #4   14. apr 2023 #2 Og det virker jo. Men ja, uge 29 er jo "se mig" ugen for de velhavende.

• #5   14. apr 2023 Overfladiske mennesker på coke, i deres leasede biler...
    -få dig nogle nye mål her i livet min ven!

• #6   14. apr 2023 #5 Hvad for noget? Jeg ved skam godt hvilke typer det er, der tager derop. Min bror er interesseret i biler, hvorfor vi tager op for at kigge på dem. Hvis der var andre steder, hvor man kunne komme forbi de samme biler, var vi nok smuttet derhen i stedet. Ved du evt. hvor man kan komme forbi en masse lækre biler i løbet af sommeren?

Mit mål i livet er ikke at være rig (eller at prøve at fremstå som det). Jeg ønsker ikke at vise mig frem eller at få anerkendelse baseret på materialisme.

• #7   14. apr 2023 Mygarage i Vejle.

• #8   14. apr 2023 #7

skulle selv til at skrive mygarage der ser du vildere biler end uge 29 bilerne. .

• #9   14. apr 2023 Er MyGarage ikke "bare" en bilforhandler? Har lige været inde at kigge på deres hjemmeside, meeen det er da ikke helt på niveau med uge 29 bilerne. Med mindre jeg har overset noget?

Er det bare at gå ind af døren, eller skal man bestille et eller andet?

• #10   14. apr 2023 Skagen Havn + Det meste af Gl. Skagen specielt omkring Ruths og Jeckels

Vi holder som regel ferie i Skagen hver år og der er rimelig meget “se mig faktor” og nogle “pæne unge mennesker” i Flex Leasing mode med alt for mange penge til dyr rosevin

Meget sjovt at se på for ungerne og farmand men deltager altså ikke selv i “festugen” vi nyder bare byen, maden, sommerhuset og det danske sommervejr samt udsigten til andres fornøjelser

• #11   15. apr 2023 Jeg synes nu at der er ret stor forskel på at gå rundt i et udstillingslokale og se på biler, og på at sidde et sted og nyde dem køre forbi.

Selvom MyGarage og Strøjer Samlingen har biler man aldrig kommer til at se i Skagen, så har oplevelsen af at se og høre eksotiske biler køre forbi lige en dimension mere.

• #12   15. apr 2023 #11 Det har du ret i. En stor del af oplevelsen er jo netop lyden og overraskelsen. At bilen dukker op uventet. Det er fedt at se en lækker bil på en parkeringsplads, men det er nu federe når man ser den trille forbi.

Meeeen det udelukker selvfølgelig ikke, at man skal en tur forbi MyGarage og Strøjer Samlingen på et tidspunkt.

Kommentér på:
Hellerup-ugen

Annonce