{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

E46 coupe kabine i e36 coupe {{forumTopicSubject}}

Hej
Ville høre om der er nogle der kender til nogle ekstra detaljer som man evt. skal være opmærksom på fordi overvejer at smide e46 forstole i da jeg har hørt de skulle passe men er der nogle ting man skal forvente evt. airbag lampe eller om der skal laves noget for sædevarme eller lignende? ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E46 coupe kabine i e36 coupe
  • #2   16. apr 2023 Jeg har manuelle E46 coupe sport stole med sædevarme i min E36 coupe. Det eneste du skal ændre på er de bagerste huller i skinnerne. De skal udvides nogen millimeter. Du kommer til at sidde en lille smule højere (og endnu højere hvis det er el-sæder), samt tættere på døren så hvis du er en bred dreng kan det nok mærkes mere end hvis du er normal størrelse. Du sidder heller ikke helt centeret i forhold til rattet, men det er ikke noget du ligger mærke til når du kører. Du kan ikke betjene sædets indstillinger mens døren er lukket af den grund da du ikke kan få hånden derned. Der er ikke meget plads mellem sæde og dør.

Jeg har ikke tilsluttet noget under sædet da jeg ikke skal bruge sædevarme. Min E36 har sædevarme men den er kun til sommerbrug. Jeg ved du kan få det til at virke ret nemt. Har intet problem med airbag lamper

Jeg er godt tilfreds, man sidder langt bedre end i Vaders og det er et swap jeg kan anbefale da det er noget nemmere at finde E46 coupe sport stole i god stand end E36.

• #3   16. apr 2023 Jeg er 190cm. Hvis du er 195cm eller tæt på 2 meter ville jeg finde en anden løsning da du altså sidder lidt højere end med et E36 sæde på laveste indstilling. Hvis du er omkring 180cm er det perfekt højde.

• #4   16. apr 2023 Fedt tak for svarene ??

Kommentér på:
E46 coupe kabine i e36 coupe

Annonce