{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afbalanceringsmaskine vil ikke gå i 0
  • #1   25. dec 2023 Aner intet om det. Men virker maskinen alligevel?
    Og hvis det var nemt at fixe havde sælger så ikke gjort det?

• #2   25. dec 2023 hvis du ikke kan lave det så har du en maskine du ikke kan regne med

• #3   25. dec 2023 hviis det "bare" er kalibering, hvorfor har sælger så aldrig fået lavet det, og hvorfor sælger han...

Personligt havde jeg fundet en anden maskine, medmindre den er VIRKELIG billig, og du ik skal bruge den mere end indimellem

• #4   25. dec 2023 Kan være en kalibrering kan gøre det

Men når sælge ikke har gjort noget ved det
    Tyder det på der er noget galt

Så få kalibreret det inden køb
    For og være sikker på det virker

• #5   25. dec 2023 En afbalanceringsmaskine, som ikke kan afbalancere?? Køb, for satan, køb!

• #6   26. dec 2023 Hvid kalibreringen er forkert nu, vil den vel ikke kunne finde det rette antal gram der skal på plads i første omgang.
    Som andre skrev gør det kun hvis den er meget billig.
    Kunne vel være interessant ar vide hvad den siger når den burde have sagt 0 gram ?
    Uden at vide det kan 1 gram måske være ok og bare være fordi den dårlige kalibrering gør det ender på 1 gram istedet for 0. Men jeg ville sikre mig at jeg kan finde rekalibreringametoden inden jeg slog til.

• #7   27. dec 2023 Snakkede med en der sælger alt muligt værktøj, på nær afbalanceringsmaskiner, de skulle være dyre for at være gode, sagde han.

Kommentér på:
Afbalanceringsmaskine vil ikke gå i 0

Annonce