{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
228 visninger | Oprettet:

Hov100 diesel {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har en chevrolet silverado 2500 6.5 v8 turbo diesel fra 1996 og vi skal på en lang tur oppe i Norge here oæ 12 daf vi snakke 3000 km plus tænk på om der nogen der ved om den kan kører på HOV100 diesel da det nogen billeder.

??har ikke prøve og kører på det fører en en ven der har en nyder volvo og den kører rigtig godt på den men da min er en ælder bil vil jeg lige kører


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hov100 diesel
  • #1   4. jul tror ikke den har godt af det umiddelbart. men tag kontakt til et firma, som ved noget om us-biler, og forhør dem ad.
    god tur til det fantastiske Norge.
    PS. Trollstigen er lukket.


  • #2   5. jul Ja den kan godt køre på HVO, men det jo et lavet af affald.
    Kør på Shell GTL istedet, det er lavet af helt rent naturgas. Det er den reneste diesel man kan få.


  • #3   5. jul Så en hollænder der kørte Blau diesel ( hvo) på sin gamle Volvo Bus. Den kørte fint han kørte også GLT
    Den smed en membran op pumpen men han kan ikke direkte give skylden på brændstoffet fordi bussen jo var gammel.

    Jeg ville ikke være nervøs. Det først et problem for PD motore de kan ikke bygge nok tryk.

    Men Google. Jeg fandt en liste hvor eks min gamle Passat med samme type diesel indsprøjtning ikke ville havde problemer med at køre HVO


Kommentér på:
Hov100 diesel

Annonce