{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Johnny L
Johnny L
Emner: 1 Svar: 3

søgning på biler på flere hjemmesider samtidigt {{forumTopicSubject}}

Hey,

Findes der hjemmeside/software til at søge alle danske bilsider for specific bilmodel, så man får f.eks kan se alle brugt Peugeot 3008, 1.6, Gråmetallic o.s.v til salg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søgning på biler på flere hjemmesider samtidigt
  • #1   25. aug 2024 Nej kunne ellers være smart

• #2   25. aug 2024 Det prøvede Autouncle at lave, men de største ville ikke være med på ideen. Så som DBA, Bilbasen og vist nok også Biltorvet. De vil hellere have "traffikken" på deres egne hjemmesider, det er vel ikke så mærkeligt........

• Johnny L
    Johnny L Tilmeldt:
    aug 2024

#3   25. aug 2024 Man må vel heller ikke lave en selv uden at få lov til at indhente data fra andres hjemmesider tænker jeg?

• #4   25. aug 2024 #3 Lige præcis smiley

• Johnny L
    Johnny L Tilmeldt:
    aug 2024

#5   25. aug 2024 Men Mikkel, Momondo f.eks har da ikke indhentet tilladelse hos alle de fly selskaber de henter data til deres side, tror du?

• #6   26. aug 2024 #5 Ja, det tror jeg..........Og jeg tror at de tjener deres penge på at registre din trafik på siden og sælge disse data..............Har du aldrig oplevet at flybilletter og rejser er steget, jo mere du søger efter disse priser ? smiley Hjemmesider er lavet for at tjene penge, ikke for at hjælpe forbrugere.

PS. har du kigget Momondo på Trustpilot ? Trustpilot, som også gerne vil tjene penge......uanset hvordan..............

• Johnny L
    Johnny L Tilmeldt:
    aug 2024

#7   26. aug 2024 #6 jo jeg har godt lagt mærke til at priserne har ændret sig når man kigger på noget og vender tilbage senere i forbindelse med rejser.

Ja det er fucked up for forbrugern.

Kommentér på:
søgning på biler på flere hjemmesider samtidigt

Annonce