{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Miele Poseløs Støvsuger {{forumTopicSubject}}

Hej
Er der nogle i dette forum der har erfaring med denne poseløse støvsuger fra
Miele Boost CX1 125 Gala Edition Obsidiansort,den tiltaler mig p.g.a. den lave vægt og skulle være nem at komme rundt med,vi har ingen hund og kun et enkelt gulvtæppe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Miele Poseløs Støvsuger
  • #1   30. aug 2024 Helt lavpraktisk så har vi haft et par poseløse støvsugere, og altid sagt ikke igen.
    Det er en rådden opgave at tømme en sådan, så hellere bare skifte og smide posen ud.
    Opsamlings beholderen bliver hurigt halv klam at se på, og et svineri at tømme.
    Den slags kan der være mange meninger om, ovenstående er min.

• #2   30. aug 2024 I den prisklasse, så ville jeg gå efter en Dyson i stedet. Fylder mindre og skulle efter sigende være en af de best sugende støvsugere

• Morten
    Morten Online Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 21 Svar: 160
    #3   30. aug 2024 Hader at støvsuge, medmindre det kan gøres underholdende. smiley smiley smiley

profilbillede
  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 31 Svar: 3.042
    #4   30. aug 2024 Er med Carlo her, har en Bosch på batteri, det er bare træls at tømme beholderen, hvis man kunne få en støvsuger på batteri med pose, ville jeg være på.

• #5   1. sep 2024 Alene af økonomiske årsager vælger vi at have poseløse støvsugere, støvsuger 4-5 gange om ugen, kat, hund og fast brændsel, på landet, det giver en del støv og de skal tømmes hvergang de bliver brugt.
    Har også en Nilfisk med 80 liter pose, den virker smiley

Og glem Dyson, det er for dyrt og det er for slasket samlet, men de suger godt. Har 2 stk, vælg med ledning, deres batterier er elendige.

Start evt med en Dirt Devil, de kan ofte købes til omkring 500 i byggemarkeder, ganske udmærket.

• #6   1. sep 2024 Og svaret på dit spørgsmål:
    Den er sikkert testet af Stiftung Warentest eller andre uvildige, men har hørt den skulle være ok.

• #7   1. sep 2024 Har også prøvet poseløs. Aldrig igen. Tømningen er en katastrofe med støv ud over det hele.

• #8   1. sep 2024 Allan hvor mange poser kan i bruge?
    Vi har to unger, to hunde og fruen har rengøringsvanvid.
    Bruger måske en pakke med 10 poser på 1,5 - 2 år.
    Gav 129 kr. for 10 poser.
    Med især hunde er det et klamt gøremål at kratte beholderen ren.
    Har prøvet Dyson, det er noget plastik lort der virkeligt er bygget ringe.

• #9   1. sep 2024 Køber bare en pose en gang i mellem, kører på forbrændingen og tømmer den, husker ikke hvad de koster mere, men den suger helt sindsygt godt.

Kommentér på:
Miele Poseløs Støvsuger

Annonce