fredagsbrok {{forumTopicSubject}}
ja...der skal sgu ikke gå en dag uden her er brokke indlæg....hvem vil være med?
jeg vil brokke mig over de vanvittige forsikrings-priser der er...fuck hvor må forsikringsselskaber da tjene kassen...der bliver jo aldrig ødelagt for noget nær det der bliver betalt...man burde faktisk starte lidt lavt, og så skulle det motivere til at køre ekstra forsigtigt, fordi det er herre neder at stige, når nu man er startet på 2000kr om året..hader alle dem der har lavet skader i specialbiler, så statistikken gør at min forsikring på f.eks. min gamle mi16 var helt åndssvagt høj...samtidig kan du sgu forsikre en gammel corsa 1.3 til næsten ingen penge...selvom den da kan være ligeså farlig....
vil brokke mig over folk der absolut skal klemme sig overfor mørkegult eller rødt lys, så man bliver lukket ude i krydset mens de andre får grønt....
og så vil jeg brokke mig over at skatten er så høj, når jeg føler jeg får meget lidt for mine penge....
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.895
Redlight runners, check
Skatten - den er nu fin nok - pengene bliver bare brugt med hovedet under armen på alt for mange lamme undersøgelser i stedet for bare at gå igang!
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.654
sep 2006
Følger: 69 Følgere: 69 Biler: 10 Emner: 201 Svar: 1.458
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.654
fredagsbrok