{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

miste kortet for noget jeg ik hargjort {{forumTopicSubject}}

tja er så blevet anmeldt for at overhale udenom et helle anlæg. landbetjenten siger han har 2 vidner på det. og jeg skal efter deres udsagn have kørt omkring 100 efter det stykke. Men der er ca. 10km og jeg var først på min skole 25 min efter det var sket. derfor gir det ik rigtigt mening. Desuden skulle jeg nå hjemme fra mig selv og derud på 15 min og det tager ca. 20 min hvis jeg kører vildt... og ka jeg ik fordi min bil skraper på ved bump....

men da jeg nægter vil landbetjenten kører retssag på det.. men ka han kører en sag på 2 øjenvidner??? han har ikke selv set det. men siger han har 2 vidner som har set mig.... det er da overhoved ik nok til at dømme mig??? er det.... jeg har desuden ik gjort det og er jeg helt sikker på. vidnerne siger også jeg har kørt en anden vej end den jeg kører.... :S men har ik nogen vidner på hvor jeg har kørt.... :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  miste kortet for noget jeg ik hargjort
  • #1   8. maj 2007 du må jo mod bevise det.. elelrs bliver du busted.. 2 øjenvidner er sku nok til det..

• #2   8. maj 2007 nogen må være sure på dig?
    men mon ikke det bare er dine venner der laver pis med dig?

• #3   8. maj 2007 Benægt benægt benægt!

• #4   8. maj 2007 tror ik det er mine venner der laver pis med mig for har været inde og afgive forklaring.... så.....

jeg har benægtet det hele for det gir overhoved ik mening.... er så mange ting der ik hænger sammen i hans historie.... :S men han blev ved med at sige jeg skulle indrømme det var mig selvom jeg sagde det ik var....

sys bar det virker fucked... det vil sige hvis mig og en ven blir sur på en ka vi anmelde ham og så mister han kortet....

• #5   8. maj 2007 Hvis du ikke har gjort noget forkert, Så benægt, og kør sagen hele vejen igennem. Tror ikke de har en sag!

• #6   8. maj 2007 hvad for en landbetjent er det... for det lyder som ham der også er efter mig

• #7   8. maj 2007 Helt enig med "BDog" - det skal du sgu ikke være bange for. Han prøver at presse dig til at tilstå. At "køre sag" pga. en overhaling udenom et helleanlæg?? Dommerne ville grine af ham.....

• #8   8. maj 2007 birger landbetjent i v. skerninge....

han elsker at gi unge mennesker bøder.... har os fået at vide han har knaldet hele sin familie efter en konfirmation.... hvor han tog tidligt hjem og skiftede til uniform hvorefter han kørte ud og tog alle der ville kører hjem.....
    men ved ik om det passer...

• #9   8. maj 2007 men har heller ik kørt uden om det helle anlæg..... så nægter da det hele....

• #10   8. maj 2007 han har ingen sag... så bare lad ham slæbe dig i retten, ...

• #11   8. maj 2007 nick C.. det er ham.. og jo han har knaldet hele sin familie.. han er også ude efter mit kort... bor selv i stenstrup...

• #12   8. maj 2007 Lol ja.. Det er jo påstand mod påstand.. De vidner har kun en sag hvis de kan bevise det.. Ved et evt foto eller video..

• #13   8. maj 2007 Hehe lol den betjent lyder da til at være en der fortjener en plads på forside af eb.. smiley

• #14   8. maj 2007 jon... han elsker at se selv i en avis eller i tv...

• #15   8. maj 2007 Hvis du ikke har gjort det så benægt...

Husk nu at det er ham der vil have dig dømt... altså ham der skal have beviserne...

Sig evt at du også havde en ven med i skole og få evt ham til at give forklaring...

BENÆGT

• #16   8. maj 2007 Jeg går ud fra du har en mobiltelefon..?

Den kan 100% bevise hvor du var hvornår den dag, forudsat den var tændt og lå i bilen...
    Det er nogle informationer politiet eller en advokat skal bede om fra din mobiludbyder, men det er ganske muligt at få dem.

Mit råd til dig, er at skaffe dig en advokat som kan køre sagen for dig. Ikke fordi jeg tror du bliver dømt, men det er MEGET dumt at møde uforberedt op i retten, hvis kvajet driver den så langt.

• #17   8. maj 2007 Til Rasmus N: At begynde at lyde er den største fejl man kan lave... Så er der dømt selvmål!

• #18   8. maj 2007 Er helt enig med NutNik...
    Få dig en advokat... ham betjenten har ingen sag overhovedet...
    En anden god ting er at lave en liste med de ting som ikke hænger sammen, altså at du normalt kører en anden vej, at din bil slet ikke kan køre så stærkt på det pågældenden sted osv. hvis du skulle blive slæbt i retten...

• #21   8. maj 2007 Plejer du at køre råddent? For så kunne det jo være nogen der var skidetrætte af det, og derfor vidnede som de gjorde...

Men selvfølgelig, har du ikke gjort det - så nægt. Men du skal kunne bevise det.

• #22   8. maj 2007 Amen de landbetjente på sydfyn er unormale hehe... Håber seriøst nogen får ham ned med nakken... Har hørt om flere der har haft problemer med netop ham...

• #23   8. maj 2007 kører normalt ikke specielt pænt... det er helt rigtigt... er først da jeg har fået fælge på at jeg ik kører rådden, for så skraber jeg på.... spiller høj musik igennem byen normalt når jeg kører.... men har ik overhalet på det tidspunkt og har overhoved ik set en heste trailer...

tror kun han har 2 øjenvidner som har kørt den ene skulle være foran mig hvor jeg sku have overhalet med den dobbelte fart af denne person.... så han kan ikke have aflæst min nummerplade, den anden skulle være bagved mig og have fulgt efter mig indtil jeg var på skolen... og han skulle have læst min nr plade... men han har jo så kørt ulovligt hvis jeg har kørt for stærkt....

men altså problemet er at jeg stadig ik har kørt der..... men betjenten har en person som ka ha aflæst nr pladen....

• #24   8. maj 2007 Min bror blev slæbt i retten fordi betjenten havde "hørt" han havde kørt stærkt, men han havde kun skudt den af i første gear, og der lyder det meget mere end det er. men hvem tror i dommeren tror på? en ung mand eller en betjent i uniform. nemlig en betjent i uniform. han fik betinget frakendt sit kørekort i 2 år plus en ny teori og køreprøve plus en bøde. det er så f....... korrupt mand.
    Det eneste jeg kan sige til dig er snyd snyd snyd, for det er de også ret gode til.

• #25   8. maj 2007 Jeg gik i skole med en der blev hevet i retten for at have overhalet udenom i et helleanlæg.. han mistede kortet pga 2 vidner og intet politi havde set noget.. fandme sucks sådan noget

• #26   8. maj 2007 andré M.
    Hvis han har gjort det syntes jeg det er helt i orden. hva skal han overhale udenom i et helleanlæg for. det er kun med til at skabe et dårligt ry for os.

• #27   8. maj 2007 Ja helt sikkert.. og det har han.. det er bare utroligt at politiet ikke engang skal vidne ulovligheder før man kan risikerer at miste kortet.. har flere gange oplevet folk skrive min nummerplade ned bare fordi jeg overhaler dem.. "uha nej.. den bil der den brummer jo og overhaler.. han er jo syg i potten".. folk er alt for tit helt oppe og ringe over fuldstændig tåbelige småting..

• #28   8. maj 2007 Birger er også efter mig!

• #30   8. maj 2007 om de så havde det på film er det bare at benægte nok så går du fri!

Kommentér på:
miste kortet for noget jeg ik hargjort

Annonce