{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Tuderi over bilsalg {{forumTopicSubject}}

Nu ved jer ikke med jer andre.. men Bilsalg har efterhånden været ret tit oppe i de private grupper jeg er medlem af.. Og det kan virkelig pisse mig af at folk tuder over at de ikke kan få PRISEN for deres biler..

Det har altid været en kendsgerning at man ikke får pengene ind for fælge, anlæg og styling.. men alligevel er der folk der græder snot over at de har mistet en sjat penge.. Og så har man tydeligvis ikke læst på lektien!

Jeg ser det sådan her - Jeg køber en bil, styler den for en masse penge, velvidende at jeg aldrig får dem igen når jeg sælger.. For mig er det en (dyr) Hobby.. Og de penge jeg mister, har jeg fået noget sjov ud af, samt glæden af at kunne sige "Den har jeg sgu lavet".

Jeg solgte min Marea for 70.000 med et smil på læben, velvidende at jeg lige vinkede farvel til over 130.000.. men det vidste jeg jo godt på forhånd.. Jeg tudede i hvertfald ikke over at der ikke var nogen der ville give over 200.000 for en Marea 1,6 fra 97.. Jeg var trærtimod glad for at jeg kunne få en så god pris for den i forhold til andre tilsvarende biler.

Hvis man vil tjene penge, skulle man tage at gøre i nyere standard biler..

Hvad synes I??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuderi over bilsalg
Kommentér på:
Tuderi over bilsalg

Annonce