{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gas alarm campingvogn
  • #2   i går kl. 07:43 #1
    Så reelt set ikke noget du ved noget om, men blot din personlige holdning.. smiley

• #3   i går kl. 07:48 Jeg har den alarm fra Harald Skrald i campingvognen, og har testet den på forskellige måder. Den udløser alarmen som den skal, så jo, den virker ganske fint.. Den skal monteres ca. 10-20 cm. over gulvet.

Jeg fik monteret en NX5 alarm ved en forhandler på et tidspunkt, og det var stort set hver nat man skulle op og slukke den, fordi alarmen gik konstant.. smiley
    Så mister man tilliden til den, når der kommer fejlalarmer i tide og utide..

• #4   i går kl. 09:16 #3
    Ja okay det lyder super fint:)
    Men mærkeligt med den anden alarm, den burde da ikke alarmere uden der er gas udslip????

• #5   i går kl. 10:40 #4 det kan være at den registrerer tarmgas smiley

• #6   i går kl. 11:15 #5
    Haha sjovt du skriver det, jeg tænkte det samme efter jeg havde sendt min forrige besked ??

• #7   i går kl. 17:27 Kan i så ikke lige prutte på alarmen og se om der sker en reaktion? smiley

• #8   i går kl. 17:35 Nogle af af de dyre alarmer går også hvis ilt % bliver for lav eller ved risiko for kulilteforgiftning.
    Så at den går om natten kan nemt være fordi der så har været for lidt ilt, det prøvede vi vores første år.
    Jeg ville vælge en tri-gas alarm da den måler det meste.
    Vi nåede også at blive frustreret over alarmen gik igang tidlig morgen “uden grund” indtil vi fandt ud af hvor meget udluftning der faktisk skulle til en familie på 4, derefter intet problem!

Kommentér på:
Gas alarm campingvogn

Annonce