{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gas alarm campingvogn
  • #2   22. dec 2024 #1
    Så reelt set ikke noget du ved noget om, men blot din personlige holdning.. smiley

• #3   22. dec 2024 Jeg har den alarm fra Harald Skrald i campingvognen, og har testet den på forskellige måder. Den udløser alarmen som den skal, så jo, den virker ganske fint.. Den skal monteres ca. 10-20 cm. over gulvet.

Jeg fik monteret en NX5 alarm ved en forhandler på et tidspunkt, og det var stort set hver nat man skulle op og slukke den, fordi alarmen gik konstant.. smiley
    Så mister man tilliden til den, når der kommer fejlalarmer i tide og utide..

• #4   22. dec 2024 #3
    Ja okay det lyder super fint:)
    Men mærkeligt med den anden alarm, den burde da ikke alarmere uden der er gas udslip????

• #5   22. dec 2024 #4 det kan være at den registrerer tarmgas smiley

• #6   22. dec 2024 #5
    Haha sjovt du skriver det, jeg tænkte det samme efter jeg havde sendt min forrige besked ??

• #7   22. dec 2024 Kan i så ikke lige prutte på alarmen og se om der sker en reaktion? smiley

• #8   22. dec 2024 Nogle af af de dyre alarmer går også hvis ilt % bliver for lav eller ved risiko for kulilteforgiftning.
    Så at den går om natten kan nemt være fordi der så har været for lidt ilt, det prøvede vi vores første år.
    Jeg ville vælge en tri-gas alarm da den måler det meste.
    Vi nåede også at blive frustreret over alarmen gik igang tidlig morgen “uden grund” indtil vi fandt ud af hvor meget udluftning der faktisk skulle til en familie på 4, derefter intet problem!

• #9   23. dec 2024 Udluftning er meget overset, for varmen løber ud og det koster penge. Manglende udluftning giver fugt, det er et større problem på sigt.

Kommentér på:
Gas alarm campingvogn

Annonce