936 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Drum R
Drum R
Følgere: 75 Emner: 5 Svar: 91

Kendt politibetjent sigtet Kendt politibetjent sigtet

Jeg har aldrig mødt manden, men over de sidste mange år, har hans navn jævnligt være nævnt både her og på andre sociale medier.
Nu viser det sig, at politiet har vidst der var et problem siden 2016. Og en anden kendt betjent fra TV har været inde og vidne imod ham i Retten, og siger at der er noget helt galt:

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/kendt-fartstrisser-under-anklage-fusker-med-video-beviser/10512909

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning og tilslutning af prismalysekrone 800 kr.
  • Udskiftning af låsekasse / falle 650 kr.
  • Har et toilet som ikke tager vand ind 205 kr.
  • hjælp til at monitorere en Swedodor til værelset 300 kr.
  • rengøring 1.250 kr.
  • Opsætning af skoskab, spejl og TV 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kendt politibetjent sigtet
  • Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 317
    #1   31. jan Godt der er nogen som tager kampen op med sådan et møgdyr.

• #3   31. jan Det er en meget trist sag og det at der er flere tilfælde etc taler desværre sit tydelige sprog.
    Jeg kan huske fra Mike unge dage der brugte politiet konfiskerede biler til at køre rundt og gejle folk op til at gøre noget dumt. Så det er altså ikke helt nyt.
    Hvis der midlertidigt er slukket for et kamera der præcist virker til dom, burde det frafaldes netop fordi man ikke kan se evt årsag.
    Når der er sagt er hastigheder omkring de 200 lidt svære at bortforklare. Stort set kun fødsel og kraftige person skader jeg vil mene man kan se bort fra den slags.

• #4   31. jan håber de får skovlen under det dumme s . . .

• #5   31. jan Dansk politi er generelt nogle svin.
    Der har været flere sager med betjente, som både har misbrugt unge, solgt alt det narko de har beslaglagt, rufferi og andet, men hver gang det bliver offentliggjort på diverse hjemmesider, så bliver de sider lukket ned, så lille lorte dk ikke får et dårligt ry.

• #6   8. feb Det meget normalt. De ligger og presser hvis de føler de kan få noget ud af det. Sådan jeg mistede kortet for mange mange mange år siden. En generel metode den betjent brugt i Ringsted området. Press på hvis bilen har en sports potte eller alufælge og tonede ruder.

• Drum R
    Drum R Tilmeldt:
    jun 2023

#7   27. feb https://www.boosted.dk/sigtet-for-vanvidskoersel-betjent-er-gaaet-paa-pension/
    Fedt at betjenten selv er sigtet for vanvidskørsel smiley

• #8   27. feb Øøøøh så hvis jeg er betjent er .in kriminalitet en tjeneste sag, og ikke ne kriminalnsag.
    Fair fair, men viser enige om at politiet har givet frivillige brandmænd og ambulance førere fartbøder ikke ...
    Måske er jeg bare lidt tung i det , men der er skufa noget galt i der her.

• Drum R
    Drum R Tilmeldt:
    jun 2023

#9   27. feb Mit gæt er, at sådan en sag sætter politiet i et RIGTIG dårligt lys, så man har højst sandsynligt forsøgt ikke at gøre det til en "sag", ved at straffe ham på en anden måde som ikke tiltrækker opmærksomhed.
    Og det har så givet voldsomt bagslag.

• #10   28. feb Lyder desværre plausibelt, men det burde ikke være muligt.
    Som en sjov ting burde bilen konfiskere deres egen bil smiley

• Drum R
    Drum R Tilmeldt:
    jun 2023

#11   1. mar Det kunne være interessant, da man ikke får lov til at pille fastmonteret udstyr så som anlæg ud af bilen, tænker at de har meget spændende udstyr i sådan en bil smiley

Kommentér på:
Kendt politibetjent sigtet

Annonce