{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Kom ud af Matas mænd! {{forumTopicSubject}}

Her den anden dag, står jeg i kø nede i Matas.. Foran mig står der en ung fyr der vel nok er det man betegner som en alm. hetero fyr der går op i sit udseende.

Da han kommer til, spørger han efter en pudder til mænd - jeg tænker naturligvis at det var en joke - men ekspedienten kigger helt alvorligt på ham og siger "Ja tak, vi har fået en masse nye herre produkter bl.a. mascara" Fyren fortsætter med at kigge på andre produkter mens han fortæller om hans foundation (Brun creme) i samme serie.. BRÆK - er der rent faktisk et marked for den slags?

Jeg ved godt at metro seksuelle er meget oppe i medierne, men hvad fanden er der galt i at ligne en mand? Jeg synes ikke det er turn-on at fyre ligner små fejlfri dukker, og bruger mere tid foran spejlet end jeg, som pige gør.. Jeg synes det er frækt at en fyr ser en smule tilfældig og maskulin ud - og misforstå mig ikke, jeg er ikke til beskidte og behårede mænd, men kan det være rigtigt at man skal stå hjemme i lejligheden og slås med kæresten om spejlet, mens han kigger på en og spørger "Ser jeg fed ud i de bukser her" ??

Jeg synes mænd skal transporterer sig selv og sine Gucci bukser ud af Matas!

Kom dog ind i kampen.. Sådan noget griss..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom ud af Matas mænd!
  • #1   23. maj 2007 HAhahahhaa fuck hvor ulækkert smiley

• #2   23. maj 2007 ENIG OH HØRT HØRT

kan ikke klare de der becham kloner der er så klistrede og feminine at se på.... de kan sikkert ikke engang drikke en bajer uden af få tårer i øjnene fordi brusen gør ondt i halsen på dem...

Næ ser du .. bleg med øldunk og skægstubber og høje tindinger DET er vejen frem he he

• #3   23. maj 2007 Piger brokker sig når mænd ligner l*rt, og bare smider noget tøj på.
    Nu brokker de sig gudhjælpe mig også når vi gør noget...

Ai kan følge dig..jeg ville have knækket sammen af griin hvis jeg var i dit sted....

• #4   23. maj 2007 HØRT..
    ingen grund til at bruge make-up som mand..

• #5   23. maj 2007 HØRT HØRT!

• #6   23. maj 2007 Føj for satan! Stik svinet en paryk, og han er 110% kvindemenneske

• #7   23. maj 2007 Det sjove er at dem der virkelig giver den gas og bruger tiiimer på håret, de får sgu også en del fjs på det. Skal dog siges at det er pigerne på 15-18 ca. der er vilde med det look.

Selv sætter jeg da håret og tager noget rent tøj på, men jeg bruger satme ikke make-up!!

• #8   23. maj 2007 det er lige godt det mest vamle efter makrelsalat...... mænd, eller skal vi kalde dem mællinger som bruger make-up, skulle seriøst ha et slag i maven så deres kugler faldet på plads.. føj

fortsat go dag smiley

• #9   23. maj 2007 hehe.... er enig i mange af tingene! Men inde på den her side finder man hellere ikke ligefrem de mest metro mænd så vi kan vel blive hurtig enige! Men lad os se sandheden i øjene, pigerne vil gerne have mænd der gør noget ud af sig selv!

• #10   23. maj 2007 jeg vil da heller ha en trunte der er lidt beskidt, og render rundt på værkstedet i overalls... end en der har mere spartel og pollyfylle end frostes supra...

• #11   23. maj 2007 folk har vær deres smag...
    og hvorfor skulle fyre ikke bruge make-up .. hvem siger det kun er til kvinder....

Jeg vil gerne indrømme jeg selv er pisse træt af at se fyre putte en bøtte bruncreme i skalden hverdag, men hey det er jo deres valg, så jeg siger sku ikke noget til det...

men lad dem da bruge det, fyre brokker sig jo heller ikke over piger bruger make-up så lad dem da være i fred ...

pas jeres så passe de deres...
    og hvem siger det ene er mere rigtigt end det andet.. jeg spørger bare..

• #12   23. maj 2007 Ville ha faldt død om a grin vis det var mig der havde stådet bag ham! tror ik jeg ville ha ku holde min kæft.
    ville ha nok ha sagt til ham a han os ku få gratis prøver på bind nede i den anden ende! Fuck der er begyndt a være formange Fyre der ter sig som kvinder ! DET ER TIL A BRÆKKE SG OVER!!!

• #13   23. maj 2007 att CLAES !

Rigtige mænd holder aldrig op med at ligne mænd.. det er jo kun drenge der gør det der ved dem selv.. tror sgu også det er meget generations betinget ... min generation startede med det der tin tin hår og er stille og roligt begyndt at gå mere over i kort eller intet hår og så alm tøj såsom denim og lædersko og en fed skjorte med snit.. og så self army buks med dertilhørende hættetrøje i weekenden he he..

så de der ken dukker som stadig går i byen 3 dage om ugen som endnu ikke har noget ansvar i deres liv har self tid til at sminke dem selv og tage sol osv.. de skal nok blive klogere en dag..

• #14   23. maj 2007 Bg's Djævel - jeg render rundt i overalls og er beskidt, men bagefter gør jeg en del ud af mig selv.. men synes bare ikke det er fedt hvis kæresten har mere make up end mig =) det er lidt nasty..

• #16   23. maj 2007 Ja Kenneth du har sgu egentlig ret. Man kan jo bare tænke sit, og så lade det være ved det - og det gør jeg sådan set også. Det er sgu mere langt ude med de drengerøve der har så lavt selvværd at de føler trang til at slå på dem der benytter de produkter der nævnes her i debatten. smiley

• #18   23. maj 2007 Man kan godt gøre noget ud af sig selv som gut, UDEN at bruge mascara og andet tøsegøgl. Ham fra Matas gik sikkert også i G-strenge...

• #19   23. maj 2007 Helt enig!

Når man går en tur gennem byen bliver man jo helt bange for de små 16-18 årige knægte med makeup, halvlangt garn, skuldertaske og tøsetøj... :oS

Især slemt når de i forvejen ikke ser særlig maskuline ud i den alder...

Nææ en rigtig mand går i læderjakke og har skægstubbe!

Har sgu aldrig behøvet at maje mig ud for at score damer, det er vist en and...
    - hvis man ikke kan score med skægstubbe, uredt hår og en beskidt islændersweater er man bare ikke dygtig nok, så må man sgu hjem og træne! smiley

Faktisk synes jeg det er nemmere hvis man ser sådan lidt "tilfældig" ud, som man typisk gør når man bliver slæbt med på en uplanlagt bytur...

• #20   23. maj 2007 XXXL:

Nå det følger du også med i eller!? Men som der er blevet sagt, så er det nok en fase i de drenges liv som skal overståes.

• #21   23. maj 2007 de er vel bare i tvivl om deres seksualitet.. langt hår, øreringe, stramme bukser og nedringet tshirt

• #22   23. maj 2007 Claes: Det har da noget at gøre med at de skal vise "Nu viser jeg lige alle de andre at jeg kan tæve ham der ned, så synes de alle jeg er en rigtig mand og macho!"

• #23   23. maj 2007 Selvfølgelig skal man da sætte håret og alt det der. Går sindsygt meget op i personlig hygiejne, så når det er klaret, så er det bare at lave mandel-finten, og smutte ad helvedes til...UDEN mascara og det der

• #24   23. maj 2007 Mikael R .... lige præcis... jeg tænker bare, okay har man problemer med sig selv, for det er jo hvad der normalt er tale om når man kritisere andre offentligt...

• #25   23. maj 2007 sandie: skal vi kommer kærester smiley

• #26   23. maj 2007 Bare kig på ham MISCHA i paradise hotel. Føj for satan, det er jo en maske af makeup den dreng har på.

Der er nu ikke noget i vejen med at ville se godt ud, men renlighed er en dyd, og med det kommer man langt.

• #27   23. maj 2007 Haha Bg's Djævel - det var vist det du fiskede efter allerede ved din første post om at du godt ku lide trunter i over-alls osv. smiley

Enig i at fx ham fra Paradise Hotel overgør det, efter min overbevisning. Men det må han sgu selv ligge og rode med, jeg gider i hvert fald ikke fare ud i at gi ham en springskalle fordi han bruger mere tid på sit udseende end mig, og derved svorer flere damer. smiley

• #28   23. maj 2007 Det er jo snart heller ikke til at kende forskel på drenge og piger, når drengene render i undertrøjer som mere ligner en top, har "diamant" øreringe, make-up, langt hår og stramme bukser - og pigerne render i baggy bukser, er korthårede og iført sweatshirt...

• #29   23. maj 2007 Bg`s Djævel .
    tror ikke at du kan få din bil pimpet hos eastcoast carstyling hvis du scorer sandie smiley

• #30   23. maj 2007 Det er jo heller ikke fair at man ikke kan se hvem der ser godt ud, når de har snydt hjemmefra.. Det har vi piger jo taget patent på =)
    Bg's djævel... neeeej, jeg er heller ikke til fyre med horn =) altså i panden..

• #31   23. maj 2007 Theman: hvorfor ikke???

Sandie: dem har jeg midstet, er blevet et nyt og bedre menneske, blid som et lam... til tider smiley

• #32   23. maj 2007 RYD ENVY

• #33   23. maj 2007 Sandie G
    Vær´ du glad for du bor op i det nordlige jylland.

Hvis du tager et msut herover på sjælland, er det temmelig almindeligt med de (forbandede) metro-seksuelle typer, de er så almindelige, som det, at man altid spiser silden først, hvis den er på det kolde bord.

Jeg har en veninde, der for få dage tilbage var ved at brække sig over en af dem, og det blev absolut ikke værre af, at han skulle samle noget op fra gulvet, i HÆNGERØVS bukser, det var for meget for hende, hvilket resulterede i, at hun hev bukserne ned på vedkommende, eftersom han gjorde det lige dér, hvor hun sad og spiste.

Der er meget få RIGTIGE mænd (Dem der sætter en ære i, at mande sig op, og på det nærmeste bare nøjes med pænt tøj, og et par sprøjt af en ordenligt parfume) tilbage efterhånden, og det er sq´ da hamrende irriterende, at være vidne til.

• #34   23. maj 2007 jeg har seriøst hørt en samtale mellem sådanne to typer den ene dag.. de fniste som små piger, og da den ene slog en prut blev den anden fornærmet og sagde det var herre klamt... ØØH vi ved alle at det sjoveste i verden er en prut... tag jer sammen børn og kom ind i kampen igen

• #35   23. maj 2007 hehe, lyder som om nogen lider af homofobi smiley '

Ved godt at min holdning er anderledes end andre men det er kommet for at blive... Jeg mener ikke at det er bøsset at gå i sol, vi vil jo gerne have at vores kærester gør noget ud af sig selv og så burde vi også gøre noget ud af os selv for dem.

Ellers er vi jo dobbeltmoralske som bare helvede.

Kommentér på:
Kom ud af Matas mænd!

Annonce