{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

andrei s
andrei s
Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 21

Stærkasse {{forumTopicSubject}}

Jeg kørte i dag forbi en stærekasse, som jeg godt vidste var der. Jeg lå nok omkring 92 km/t, før jeg slap speederen ved advarselstavlen. Da jeg passerede kameraet, lagde jeg mærke til at de to små kameraer (ikke det røde) blinkede hurtigt, hvilket jeg ikke har bemærket før - men jeg har heller ikke været så opmærksom tidligere. Er det normalt, eller skal jeg forvente en bøde? De sidste 50+ meter før kameraet kørte jeg omkring 82 km/t...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stærkasse
  • #1   19. apr vent og se de næste 3 ugers tid. ingen kan svare præcist nok på dit spørgsmål.

• andrei s
    andrei s Tilmeldt:
    maj 2009

Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 21
    #2   19. apr #1 Nu spørger jeg heller ikke om nogen kan fortælle med garanti om jeg får bøde eller ej. Men jeg tænker, at der er folk herinde som til daglig kører forbi sådan en atk stærekasse, og som har bemærket, hvordan den reagerer når man kører forbi. Hvis det er normalt at den blinker hvid, så er det en ret god indikation på, at det først er når den blitzer at den udsteder bøde.

• #4   20. apr Er blevet blitzet af en ATK vogn for snart 4 uger siden, har ikke modtaget noget bødeforlæg endnu. Så ved ikke om jeg får en bøde eller hvad.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #5   20. apr En af mine venner blev taget i en af de faste, han så blinket, men der gik stadig næsten 5uger før firmaet fik regningen.. Nogen gange kommer bøder hurtigt, andre gange hænger de i systemet længe..

• #6   22. apr 3 måneder er min rekord i ventetid

• #7   22. apr Min rekord er lang
    Blev blitzer den gang de første fotovogne kom

Men har aldrig modtaget en bøde

Tænker billedet har være for dårligt den gang

• #8   26. apr Har prøvet at få bøden efter 9 mdr. Blev blitzet lige før broen ved korsør.
    Det virkede helt åndsvagt at det skulle tage så lang tid. Havde lige vænnet mig til, at jeg slap smiley Men nej, den kom sgu.
    Og så i min UP af alle bilerne.

• #9   26. apr Nu kørte jeg i går forbi en sådan stære kasse på et sted jeg udemærket kender.
    Efter at have læst indlægget her, så gloede jeg lige ind i linsen.
    Den laver et et eller andet der kan virke som blink, måske laver den noget fokusering eller også er det bare lyset der reflekteres.
    Men en sådan stærekasse, den giver et blitz lys helt ligesom de kendte fra en fotovogn.
    Det er ikke til at tage fejl af.

Kommentér på:
Stærkasse

Annonce