{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.028 visninger | Oprettet:

Farvel til Bilgaller.dk {{forumTopicSubject}}

Jeg ville bare sige farvel til Bilgaller.dk og tak for de timer alle brugerne har givet mig og forhåbentlig haft herinde. Håber i stadigvæk vil nyde godt af denne side.

Grunden til jeg forlader dette site er at jeg har fået en mildest talt elendig behandling af flere herinde. Ikke mest brugere men den anden halvdel. Jeg føler at jeg igennem lang tid har forsøgt at vise flaget som HA'er herinde og det kunne åbenbart ikke accepteres. Der fremstod en masse klager på kryds og tværs og det utaknemmelige job som HA'er herinde gjorde det ikke sværere at beslutte at jeg ikke gad mere. Jeg blev bedt om at tage en pause, men når man så bliver dolket i ryggen af dem man har være HA'er sammen med så gider jeg ærlig talt ikke bruge mere tid herinde.

Intet ondt om brugere eller HA'ere for jeg har ikke i sinde at hænge en eneste ud. Vi er alle berettigt til vores meninger og holdninger om tingene og desværre sker det tit at man får et helt forkert indtryk af folk.

Så vil jeg gerne sige tak til alle de mennesker jeg har lært at kende herinde og håber at de vil holde kontakten og sådan.

P.S Sorry til alle dem der følte sig trådt på i den tid jeg var HA'er. Der var åbenbart en del.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel til Bilgaller.dk
Kommentér på:
Farvel til Bilgaller.dk

Annonce