{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning... har du en lastbil?
  • #1   5. jul 2007 ved du hvad en "truck" er ?

• #2   5. jul 2007 Det bliver ikke nemt at få det flyttet da når man køre så langt altid læsser op et sted.
    Det alt alt for dyrt at køre tom så langt.

• #3   5. jul 2007 Honda... Jeg ved udemærket godt at en truck i din lille verden er sådan en farmand kører på nede på værkstedet - og JA det er IKKE sådan en jeg mener...

• #4   5. jul 2007 så lær og forklar dig ordentligt - det er ikke en amerikansk side

• #5   5. jul 2007 Det bliver en dyr flytning.. Men OB flytning i nyk f lejer lastbiler ud fra 950kr pr dag.. + hva den bruger og bro osv...

• #6   5. jul 2007 honda: Luk nu bare røven. Har du ikke et anders and blad eller bilblad du skal kigge i.
    Og hvad har mit spørgsmål med et amerikansk site at gøre... Jeg kan ikke tage mig at du ikke forstår et ganske almindeligt slang udtryk for en lastbil. Eller skal jeg skrive ladvogn eller babu bil for du fatter det. Lær dog engelsk.

• #7   5. jul 2007 Det hva da os noget at gå op i om han skriver truck eller lastbil.

• #8   5. jul 2007 Ja især når det står i overskriften. Så kan man vist ikke forklare det meget bedre. LÆR AT LÆSE DET DU DELTAGER I. smarte

• #9   5. jul 2007 hvaaa.. kæresten forladt dig? fyret fra arbejde? eller bare ikke fået noget i laang tid? så lidt, kan gøre så meget.. men lol

• #10   5. jul 2007 ingen af delene. Men en nar fra Vestjylland, der ikke kan læse og prøver at spille smart. Det pisser mig som regel temmelig meget af

• #11   5. jul 2007 åbenbart.. skal der også så lidt til, når du er ude i trafikken? for så har du da godt nok issues, m8..... !

• #12   5. jul 2007 Hey nulfatter... din taletid er vist udløbet. Iøvrigt forstår jeg ikke at du ikke smutter ind på arto.dk med dit uforståelige sprog. Du kan ikke forstå hvad jeg mener med " truck", men læs lige sin sidste sætning igen...

• #13   5. jul 2007 ja, læs lige sin sidste sætning igen...

hvad med at du læser dine indlæg igennem inden du trykker "Opret indlæg..." ?

• #14   5. jul 2007 Hvorfor skal jeg læse mine indlæg igen...?

• #15   5. jul 2007 Carsten H
    styr lige gloserne overfor andre som svare herinde..
    du kan leje en lastbil hos eurocar i div større byer .

• #16   5. jul 2007 for at rette dem, så man bedre kan forstå dem og ikke skal læse dem om og om, indtil man ser de stavefejl du laver.
    Men hey, nu blev min torsdag da lige hævet et niveau.. der er ikke noget som et godt grin.. hahah

• #17   5. jul 2007 Hvor lang tid skal du bruge på at stave dig igennem....?

Tæller du på fingre er du fucked. (det betyder at du skal droppe det, Honda) Det er en forkerte metode. Det er når du skal tælle dine pubehår, at du skal anvende denne metode.

Jeg gider ikke blive ved med at skrive til en klovn som dig... Har du ikke noget at tilføje til mit spørgsmål, så lad venligst være med at skrive mere i denne tråd. Du gør dig selv til grin.

• #18   5. jul 2007 Tak for svaret Gert. Jeg har kontaktet diverse udlejnings firmaer, men ville høre om der skulle være en der kunne hjælpe herinde fra.

• #19   5. jul 2007 gert N syntes bestem også at folk der svare kan holde det i en ordentlig tone!! syntes det herinde er blevet den største børnehave efter hånden hvor folk kun læser indlæg for at kunne svine eller brokke sig over det der bliver lavet du finder ikke et indlæg hvor folk skal brokke sig over et eller andet..

• #20   5. jul 2007 Carsten H
    så at der var en som sku ha et læs fra jylland til kbh ( som osse har lavet et indlæg ) prøv evt og snak med ham om i ku finde ud a noget fælles .

• #21   5. jul 2007 Ulrik C
    sandt men det er desværre ik noget nyt herinde .

• #22   5. jul 2007 nej men skal man så ikke hive fat i nogle af alle de brok røv istedt fpr altid kun at svine folk til som spørger om hjælp???
    man tør sku snart ikke oprette et indlæg for hvem ved om alle snart syntes man er idiot fordi man ikke lige er så god til alle ting!

• #23   5. jul 2007 jeg gør mig selv til grin? ja og det er da egentlig temmelig sjov på sådan en kedelig torsdag, syntes jeg. Tror bare det er typisk københavere, at gå fuldstændig banjo over så lidt.. andet kan jeg da ikke lige se.

• #24   5. jul 2007 @Gert og Steffen.

Jep, tak for henvisningen. Er på sagen.

• #25   5. jul 2007 Kære Gert... jeg bliver lige nød til det her. Bær over med mig...

Honda: Jeg er ikke Københavner. Men det kan du jo nok ikke regne ud hvordan hænger sammen. Du har meget at lære endnu.

• #26   5. jul 2007 Ulrik C
    hvis jeg sku holde alle i øerne herinde som sviner andre , så sku jeg til at tage penge for det her også sku jeg sidde online 24/7 for der er Altid en eller anden som ska være "sjov" i div indlæg .

Steffen smiley Jeps

Carsten H så lidt .

• #27   5. jul 2007 nej, det kan jeg godt nok ikke, for der står jo Bornholm i din profil.

• #28   5. jul 2007 nej men syntes bare det er plat du skal hive fat i carsten her fordi han ikke lige svare ordentligt tilbage på et i øvrigt fint forklaret indlæg men ordentligt overskrift osv. er så træt af det forum for det virker sku snart ikke en skid for folk gider sku dårligt at hjælpe hinanden de skal bare have lov til at svine hinanden til. hvorfor ikke bare lade være med at svare hvis man ikke kan hjælpe!
    der er sku så mange regler herinde måske skulle en af dem være at man ikke skal skrive noget urelevant tilbage når folk stiller er spørgsmål.

• #29   5. jul 2007 Steffen: Det er sødt af dig. Men det er et flyttelæs og at få det stablet på paller er nok lidt problematisk. Men pænt af dig at spørge.
    Og så skal det nok helst ske her i weekenden...

• #30   5. jul 2007 Ulrik C
    jamen så sku du jo i princippet heller ikke føre din "debat" mod min kommentar til carsten her , og enlig er det fuldstændig ligemeget hvilket navn der står foran , når der kommer ind på hvem som sviner hvem . Hvis folk ikke forstår at de går over grændsen når der bliver skrev fra en hjælpers side , så finder de ud af det på andre måder .
    men du er da velkommen til at blive hjælpe admin , det ska jeg da hurtigt sørge for , hvis du mener at vi hjælpere gør det så skidt .

• #31   5. jul 2007 Tak!!!!

Både til Steffen for det konstruktive forslag og til Ulrik for at have en holdning og turde give denne, iøvrigt ret så velovervejde en af slagsen, til kende i denne tråd.
    I er begge for cool!

• #32   5. jul 2007 Gert N fin vil gerne være hjælpe admin.. skulle da være rart sidder her meget og er sku træt af folk her ikke kan snakke ordentligt til hinanden... og det er ikke personligt ment på dig.. jeg har skrevet en privat besked til carsten at jeg er ked af jeg lige fik brugt hans tråd men var træt.. men skriv en privat besked til mig skal da hjertens gerne være hjælpe adm.

• #33   5. jul 2007 jamen go fornøjelse , tro mig det er ikke en tittel man ligefrem kan prale a . skriv under kontakt ris og ros også skriv at du har talt med mig om det . så smider jeg en email afsted i næste uge , så ka du få lov at klare div sjovere som ik kan opføre sig pænt ( dem er der mange a )

• #34   5. jul 2007 Har haft en dialog med Ulrik, via private beskeder, og han skal ikke undskylde noget.
    Der er forskel på at komme med konstruktive forslag - både til det direkte stilllede spørgsmål i trådene og til sitets drift generelt og så at sidde og spille på sin lille pik mens man synes man kommer med smarte bemærkninger... (er du ikke gået i seng endnu, Honda???)
    Gør man det sidste, må man efter min mening også kunne forvente at der kommer et til tider ret så lakrids (det betyder harskt, groft eller frækt, Honda) svar tilbage i samme retning.

• #35   5. jul 2007 Carsten H
    har ik bedt nogen om at undskylde noget sted .

• #36   5. jul 2007 nå carsten og andre "normale" mennesker sov godt! hygge

• #37   5. jul 2007 snakkes

• #38   5. jul 2007 Carsten H
    og "honda" har modtaget en besked ang hans sprog .

• #39   5. jul 2007 Gert N: det styrer du / I selv.

Men af princip går jeg heller ikke ind for dette... som nævnt - dette er et offentligt forum. Vil man være med er det frit for alle. Vil man spille smart og komme med bemærkninger må man også være klar på at få lidt igen.

• #40   5. jul 2007 Carsten H
    tror mig det er langt bedre at få en besked gennem forumet , fra mig end det er at modtage den privat .
    og ja det er endnu engang desværre blevet hverdag at folk spiller smarte i indlæg vor de intet fornuftigt har at sige .

• #41   5. jul 2007 Gert: Jeg forstår ikke hvad du mener med at modtage den privat fremfor gennem forummet...

Jeg mener, at det er bedre at man bliver sat på plads af de fornuftige folk der trods alt er flest af herinde, fremfor I (hjælpe admins) skal bruge tid på at spille bussemænd. Det synes jeg er både dårlig stil og unødvendigt. Men jeg forstår godt dit argument med at andelen af tumper og deres indlæg også er stigende.

Anyways... vi elsker JER! Og nu løb den her tråd helt af sporet... heldigvis tror jeg vi tabte Honda på vejen,,, jeg stopper nu smiley

• #42   5. jul 2007 Carsten H

smiley hvis de får en privat huskekage kam man holde øje med dem , hvilket er lidt svære over forumet da der kommer så mange indlæg smiley
    og ja det er ik altid lige sjovt at ha "hjælpe" statusen under ens navn smiley men hva nogen ska jo gøre det sure så det er til at være herinde for os alle sammen ..

Kommentér på:
Flytning... har du en lastbil?

Annonce