{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

sikke en lortedag... {{forumTopicSubject}}

vil lige dele min uheldige dag med jer herinde (ikke første gang det er sket).

Jeg står op kl 6.00 og kommer lidt hektisk ud af døren. ankommer på arbejdet. Hvor det går op for mig at jeg har glemt min kaffe. ergo står maskinen stadig tændt derhjemme, så jeg må lige hjem og vende igen.
Tilbage på kontoret går det op for mig at resultatet af en stresset dag igår havde fået mig til at dobbelt booke formiddagen. Lidt noget pis og der gik en lille times tid med at få trådene redet ud og få ændret nogle aftaler.
Sidst på formiddagen sender jeg en lærling afsted efter nogle materialer, han låner min firmabil. Efter at have ringet til mig tre gange fordi han var faret vild finder han det endeligt. Kort tid efter ringer han fjerde gang og fortæller at han havde lavet en "lille" bule i min bil ved at skrabe imod en mur ved en snæver passage. Det er så hvad det er og sket er sket. Under en time efter brækker han så min nøgle til firmaet i låsen (som han også havde lånt da han ikke havde hans egen med).
Da jeg så kører hjem fra arbejde vil jeg lige smide bilen igennem en vaskehal. Jeg glemmer at slå antennen ned, hvilket resulterede i en ret bøjet antenne der lige nåede at lave en fin ridse i taget.
For det ikke skal være nok, er jeg lige kommet hjem hvor jeg så går ud i værkstedet for at hente en øl at trøste mig med. Her finder jeg så ud af at en hylde er faldet ned af vægen, ramt en cykel som så er væltet over i min motorcykel og lavet en dejlig fin ridse i forskærmen.
Ikke nok med det så har vinduet i min bmw stået en anelse på klem og bilen har selvfølgelig holdt ude i nat. Resultat dejlig fugtig føresæde og dørbeklædning ØV.Så jeg overvejer bare seriøst
at kravle under dynen nu, men hvad, så knækker sengen vel nok sammen under mig. LORTEDAG
(der er et billede under min chrysler af firmabilen efter skaden)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikke en lortedag...
Kommentér på:
sikke en lortedag...

Annonce