{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skræmmende.
  • #2   2. aug 2007 Kriminelt eller ej, selvtægt er eneste måde at få sin selv-justits på. Har personligt oplevet tyverisager mod mig blive droppet fordi politiet ikke havde nok 'beviser', og det i en situation hvor jeg ikke gjorde noget ved vedkommende da jeg tænkte at politiet skulle ha chancen !

BIG MISTAKE !

• #3   2. aug 2007 Tjaa, Greve det er hårdt at være dum?!
    Ikke dig altså.
    Nu har jeg godt nok ikke prøvet at have indbrud endnu "7 9 13"
    men som i siger så kan selvtægt være den eneste vej hvis man ikke vil opleve det samme som pappi (sur røv forresten).

Har dog taget en der var ved at lirke låsen op i min bil, han fik da også et par på hovedet.

• #4   2. aug 2007 Pappi: Desværre er selvtægt det eneste som kan tilfredstille en når man har fået begået et indbrud. Og jeg vil til enhver tid ty til selvtægt - idet politiet faktisk rent ud sagt DOESNT GIVE A SHIT for indbrudssager i biler osv - politiet mener selv vi er skyld i det .. Vi kan jo "bare lade være med at installere dyrt hifi osv. i bilerne som er en attraktiv og let omsættelig vare"

Der findes efterhånden bedre og bedre grunde til at anskaffe sig en form for våben - idét tyvene også bliver grovere og grovere - både i opførsel og omfang.

• #5   2. aug 2007 Da jeg havde Civic'en, da havde jeg 4 indbrud indenfor 2 år. Og den ene gang var der 4. indvandrere som skrællede mit anlæg... hva fanden skal man gøre når de er så mange, kraftedeme klam mentalitet de svin har som gør sådan noget !

• #6   2. aug 2007 er selvtægt ikke lovligt ? arrh pis - jeg stemmer for det bliver lovligt så smiley

Kommentér på:
Skræmmende.

Annonce