{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  U.18 år, ikke velkommen på skadestue
  • #1   8. aug 2007 det er jo sygt det der.. fatter det simpelthen ikke..

• #2   8. aug 2007 fuck hvor syyyyygt

• #3   8. aug 2007 dagens danmark bliver sgu værre og værre.. jeg syntes også det grotesk.. da hendes forældre betaler skat og derved også har krav på hjælp til dem og deres barn.

• #5   8. aug 2007 tim P

Når det nu er en del af det offentlige, og det er dem der bliver betalt skat til, for at få det til at løbe rundt. Så kan de absolut ikke tillade sig som skadestue, at dele folk op i aldersgruppe.

Det er ikke kun fordi det drejer sig om en pige på 17, der er skizofren, jeg tænker generelt set.

Jeg tror ganske enkelt ikke på, at du var blevet særlig fornøjelig, såfremt du kom spændende med en lille datter, hvor blodet stod ud fra et sted, og du så, når du nåede frem, blev afvist ved døren, fordi hun måske ikke er mere end 5 år.

• #6   8. aug 2007 som jeg har sagt de sidste 10år .. det er en syg syg verden vi lever i....og den bliver aldrig bedre.. den sidste tumpe er ikke født endnu..

• #7   8. aug 2007 hvis hun havde skåret sig vile de heller ikke tage til den psykologiske skadestue.. og den eneste grund til at der ikke var en børne psykolog til stede er fucking penge som danmark vader i, hvorfor spare når piger som hende kan DØ af det..

Tim din holdning er lige så grotesk som selve historien!!!

• #8   8. aug 2007 Netop Tim....

• #9   8. aug 2007 Hun har slet ikke været klar til at komme ud fra den institution hvor hun bor...dybt uansvarligt af forældrene at de ikke sikrer sig at hun er rask nok til at komme hjem på ferie - hun er jo ikke selv istand til at vurdere sin egen situation.

• #10   8. aug 2007 Nu de skriver at lægerne ikke havde den viden der skulle til så synes jeg det lyder lidt underligt at der er så meget forskel på at behandle en pige der måske er 17,5 år fremfor hvis hun var fyldt 18.

• #11   8. aug 2007 Citat:
    Forklaringen er, at det tidligere amtsråd i Nordjylland har besluttet, at der kun skal være voksenpsykiatere på vagt i weekender og på helligdage.

• #12   8. aug 2007 Hvorfor F***** er det, at I drejer det over til, at det er foreældrenes skyld, og de kunne også bare havde ladet være med at tage hende med på ferie, og hun var heller ikke klar til at komme ud af institutionen ??

Det har ikke en <b>KÆFT</b> med det at gøre!!!

Det drejer sig om en offentlig skadestue, hvor der nu er er sat aldergrænse på i weekenderne, så personer u.18 år ikke bliver taget ind i vagten, hvilket er fuldstændig grotesk, hvadenten man er skizofren eller ej. Havde hun været 18, så havde de nemlig taget hende ind.

• #13   8. aug 2007 Tim, du skulle vel ikke arbejde på den skadestue der??
    det lyder lidt plat imo, det du siger..

Det er offentligt sted, der bliver betalt skat = skal være åben for alle der betaler.
    OG om de tager hende til skadestuen i stedet for den institution er fuldstændig urelevant i den historie her...
    pointen er en skadestue som afviser pga alder.. = umenneskeligt, og hvorfor skal de så ha stats støtte?

desuden, hvem kender årsagen til deres valg?
    ----
    *Hun har slet ikke været klar til at komme ud fra den institution hvor hun bor*

Har i været der til at vurdere om hun har virket rask nok på institutionen til at forlade den??
    Det er jo nok den institution som har vurderet at hun er rask til at komme på ferie. forældrene kan jo ikke forudsige at hun vil flippe ud efter noget tid hjemme..

• #14   8. aug 2007 tim P
    Det har jo stadig ikke en <b>KÆFT</b> med aldersgrænsen at gøre, det du lukker ud.

Det groteske er, (lige en gang til for<b>tim P</b>) at en skadestue tillader sig, at sætte en aldersgrænse på deres vagtpatienter i weekenden, og det hører sig ganske enkelt, bare ikke til.

• #15   8. aug 2007 Der er sgu ikke noget at diskutere der ... dårlige forældre eller ej .... vi betaler til staten for at have døgnåbne hospitaler ... så skal der da ikke sidde en eller anden snot doven psykiat der er for doven til at arbejde i weekenderne, og dermed bestemme at børn ingen adgang har i weekenderne

Nu ved jeg godt maaange af jer er unge herinde .. men prøv at forestil jer at det var jer i den situation .........

Kommentér på:
U.18 år, ikke velkommen på skadestue

Annonce