{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Efterlysning af person {{forumTopicSubject}}

Hej

søger DIG der kørte i en rød toyota coralla eller lign. i morges omkring klokken 0730 og 8 mellem rudkøbing og linelse,

ville bare spørge HVAD HELVEDE du tænker på????

kunne du ikke se jeg kom kørene mod dig i min lastbil eller hva???
når en kommer mod dig og du ligger og overhaler trækker man sku da ind og bliver ikke lige og overhaler næste bil....

Håber fandeme din bil tog godt skade af at tage den tur i marken.... sku synd jeg ikke fik mere end det meste af din nummerplade, som forresten er meldt til politiet...

p.s til andre

Hvis i kender personen, der har gjort det sig lige til ham han skal passe bere på andres liv og sit eget...

lige lidt galde fra mig

hav en god weekend

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning af person
  • #1   25. aug 2007 Endnu en til statistikken. Det går sgu godt.

• #2   25. aug 2007 altid noget du kørte i en lastbil, det kunne lige så godt være en familie i deres personvogn...

Grrr bliver så hidsig når jeg ser sådan en overhaling

• #3   25. aug 2007 ja bliv sku osse surt/vred... men desværre kunne jeg ikke vende og sætte efter den person, men bliv dog tilbudt at låne en varevogn, var bare paf over hvor idiotiske nogle mennsker er så vidste ikke lige endte med varevogen selv, (skulle sammevej) kørte og ville tage resten af pladen og osse anmelde persone, venter bare på politi ringer igen og for sagen sat på plads...

• #4   25. aug 2007 tja der er 4 vidner der så ham gøre det ( de pågældene personer han overhalet ) som har oplyst deres navn til politi

Kommentér på:
Efterlysning af person

Annonce