{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

Praktik. {{forumTopicSubject}}

Pænt Godaften, til alle jeg mennsker der ude.
Jeg gå på handelsskolen, på 2 andet år nu. og inden længe skal jeg søge et 2 års praktikplads. Og har nogle spørgsmål, som jeg håber nogle herinde kan svare på...

* Skal man have nogle gode karaktere ?
* Hvilke krav stiller det forskellige praktik steder ?
* hvor meget for man ca. i løn ?

Er en del forvirret med det hele. Ved ikke endnu hvad jeg vil uddanne mig som, men mener det skal være noget med handel. fx i butik

er her andre som har haft samme problemer ?

Mvh. Ahmet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Praktik.
  • #1   30. aug 2007 spørg på uddannelses stedet??? der er en studie vejleder.. mon ikke han/hun kan gi en del bedre råd end folk herinde..?

• #2   30. aug 2007 gode karakterer er altid en go ting, specielt i matematik, hvis du skal være i handels branchen.

Tror de stiller et krav, og det er at du kan arbejde selvstændigt..

Lønnen er aldrig særlig høj, når du begynder fra bunden af.

• #3   30. aug 2007 jeg er lige blevet færdig med den udannelse og praktikken.. hvis du vælger foretning skal du være sikker på at det er noget du gidder for dagende kan hurtigt blive ens og kedelige.. men du har jo de 3 måneders prøveperiode..
    kan ikke lige huske den presisse mindsteløn men menner den ligger lige omkring 10000 før skat om måneden..
    men karaktere er ikke det vigtigste det er nok dine personlige evner og personlighed som er vigtigst...

• #4   30. aug 2007 Christina H : Jo selvføgelige. Men når jeg snakker med hende bliver jeg helt forvirret så træder jeg ud af døren uden at jeg er blevet særlige klog på det svar jeg fik...

var hos min vejleder idag feks. så lige så snart jeg begyndte at snakke om praktik sagde hun "Vent til praktikperioden begynder, mere kan jeg ikke hjælpe dig med. Ellers må du snakke med din kontakt lære" Tak for tis. :S

hun hjælper mig ikke så meget. Er meget i tvivl om hvor jeg skal søge min praktikplads når den tid kommer

• #5   30. aug 2007 Christina H

Ahmet M spørg om der er nogen i den samme situasion som ham og han har nogle grundlæggende spørgsmål så at sige til ham at han skal gå til sin studievejleder er ikke lige så hjælpende synnes jeg..

• #6   30. aug 2007 Ahmet M start med at søge nu for det er altid bedst at have et job man kan gå ind i efter skolen.. så er der også størst chance for at få et og moske have flere at vælge imellem...

Kommentér på:
Praktik.

Annonce