{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan er den her??Bærbar..
  • #1   6. sep 2007 vil næsten tro du kan finde noed meget bedre på edbpriser.dk til de penge der. :S
    men den ser da vild nok ud den der.

• #2   6. sep 2007 et råd; tænk på hvad du ska bruge den til inden du køber den.
    hvis du ska transportere den meget i taske på ryggen, så vælg en der er mindre.. har selv en 17", og inden jeg fik ny taske havde jeg konstant ondt i ryggen.. de kommer hurtigt op i vægt

• #3   6. sep 2007 den er sikkert god nok.. men tror man skal vide hvad man vil bruge den til på forhånd

• #4   6. sep 2007 kig inde på shg.dk. de har nogle billige rigtig gode nogle.

• #5   6. sep 2007 Den ser skam udmærket ud.. smiley
    - Men, men, men, jeg har kun ´haft dårlige erfaringer med HP, ikke sikkert du får det, ville bare lige sige det..
    - Det tager mega lang tid hvis den skal til rep, og så virker den ikke alligevel når du får den, det var jeg ude for 2 gange i træk, så klagede jeg så jeg fik en ny i andet mærke, har ikke fejlet noget smiley !

• #6   6. sep 2007 jeg har også en hp maskine og jeg fik afvide da jeg købte den i de forskelige computer forretninger at jeg skulle vælge en intel processor

• #7   6. sep 2007 jeg har en magen til, bare med mindre hdd, og mener også det er lidt mindre gfx kort, men den virker i hvert fald rigtig godt, er godt til freds i hvert fald .. smiley

held og lykke smiley

• #8   6. sep 2007 Mit problem er lidt at jeg først havde bestilt en dell men der var 2 måneders leveringstid på, olg det gider jeg bare ikke og vente på, total til grin..Er der ellers nogen der kan anbefale en god en??

• #9   6. sep 2007 noget du ihverfald skal være opmærksom på.. er hvor lang tid den kan holde batteri.. jeg har selv både en toshiba og en ibm. og må sige at min ibm er betydeligt bedre, da den kan holde strøm 6 timer.. og den vejer kun 1,6kg.. helt klart en fordel.. og hvad er der også over e nbærbar som har en 17" skærm?? det er joikke nogen bærbar mere så.. jeg kører 12" meget bedre..

Kommentér på:
Hvordan er den her??Bærbar..

Annonce