{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk metal
  • #2   30. sep 2007 Jeg har kun haft problemer med dem, så dem bruger jeg ikke mere... Det var som mekaniker....

  • #3   30. sep 2007 betaler ikke engang 200kr om mdr som automekaniker lærling smiley så vil mene det er fint nok for mig hehe ..

  • #4   30. sep 2007 oki jeg er også medlem inden for IT-Branchen jeg betaler kun 120 kr om måneden.. De er sku iorden de har hjulpet mig en del gang i at ikke blive smidt ud af skolen..

  • #5   30. sep 2007 og til gengæld skal vi ud og køre Gokart her å lørdag.. Samt rejse til Litahun "eller hvordan man staver til det"
    Og så skal vi til tyskland til ESSEN Car show her snart.. Så der mange valg muligheder..


  • #6   30. sep 2007 Er man først i dansk metal kommer man ikke bare lige sådan ud af det igen..

    De er syge i hjernen, og jeg vil fandme ikke betale 1k om måneden for at de kan holde store frokoster..


  • #7   30. sep 2007 jeg har så godt nok aldrig haft problemer med dem smiley

  • #8   30. sep 2007 OKi skal ikke være medlem så!! kan jeg høre.

  • #10   30. sep 2007 Jonas J: Jaja, men så kommer de rendene på arbejdspladsen og chikanerer dig, og spørger hvorfor du er meldt ud mv..

    De kan godt finde på at lave en lille strejke på arbejdspladsen indtil du enten er meldt ind eller fyret..

    De giver ikke op, det er trodsalt 12.000kr om året de går glip af..

    Det er bedre at være medlem af de kristelige. De kan det samme hvis du bliver snydt i løn mv. Metal gør jo egentlig ingenting. Prøv bare at se hvad mindstelønnen for en mekaniker er.. Det er jo absurd..


  • #11   30. sep 2007 Gitte og Kasper! ----> Har sku aldrig haft nogle problemer med dem, de har altid været gode til at betale tilbage igennem mange gode arrangementer, som før nævnt med go-kart, julefrokoster, bowling ture, speedway, sommerfester og sådan kan man blive ved... JANNICK C ----> det er ikke så svært igen at medle sig ud hvis man bare gider sætte sig ind i hvordan man gør det rigtigt! god søndag

  • #12   30. sep 2007 Jannik C ---> der er massere arbejde at få som mekaniker så hvis du føler dig snydt i løn er det sku din egen skyld!


  • #14   30. sep 2007 Dennis P: jeg bliver netop ikke snydt i løn, og det er IKKE dansk metals skyld. Mindstelønnen for en voksenarbejder over 18 pr. 1. marts 2006 = 95kr. Det er bla. sådan noget de sidder og bruger flere uger om at forhandle om, og til hvilken nytte? De fleste mekanikere får vel minimum 150kr i timen, dvs. ca. 55kr mere end overenskomsten. Hvad skal man så bruge det til?

    Du siger selv: "de har altid været gode til at betale tilbage igennem mange gode arrangementer, som før nævnt med go-kart, julefrokoster, bowling ture, speedway, sommerfester og sådan kan man blive ved..."

    Fint nok hvis man er til det, jeg vil bare ikke betale 12000kr om året for at komme ud og bowle og køre go-cart..


Kommentér på:
Dansk metal

Annonce