{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

LORTE AFTEN {{forumTopicSubject}}

syntes lige jeg ville dele min aften det starter med jeg skal ud og hente min kammi tuller lige så stille afsted nyder lyden af min bil pludselig slukker radioen og der lugter fælt nå hul i det kommer hen til min kammi køre lidt frisk der fra nå ja skal vidre om og hente en jakke jeg havde glemt da jeg så holder kan jeg se at der er en bil der har fuldt efter mig det er self en betjent uden for arbejds tid i cevil og i privat bil han starter så op med og skabe sig mens jeg sider i bilen og ber om mit køre kort... kender udemærket den betjent kenneth norild fra holstebro hvis nogen sku være bekændt med ham.. nå starter så min tlf så den optager da han kommer tilbage begynder han og skabe sig igen og ber mig stige ud af bilen og tjekker lys osv og så mener han jo den larmer for meget og lige samme sek han tjekker blink lys springer min pære og mit horn kan self heller ikke virke typisk han skriver jo som en gal og mener jeg skal til syn og bla bla skaber sig virkeligt råber og skriger nå til slut ber jeg så om hans fulde navn og for tæller ham så han er blevet optaget han bliver helt paf sådan hov skynder sig og sige at jeg slipper med en advarsel og køre hehe så helt skidt endte det ikke ville lige dele det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LORTE AFTEN
Kommentér på:
LORTE AFTEN

Annonce