{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

M P
M P
Tilmeldt:
20. feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 277

Hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}

Ja har skrevet min ulykke før men en kællng køre op bag mig og er skyld i jeg smadrer op i hende foran da vi køre køkørsel...
hende foran siger jeg smadrede op i hende midt i lyskrydset pga. for kort afstand og derefter køre hun op på cykelstien hvorefter hun høre det andet brag...
den bagved kørende ved jeg kun hun har sagt jeg ramte hende foran først...
Det der sker er at vi holder for rødt... det bliver grønt.. jeg ser ikke lige at det er blevet grønt og dermed får hun 3-5 meter "forspring" jeg gasser op og indhenter hende og mens jeg bremser bremser køen hårdt op.. jeg når heldigvis at bremse med ca. 1 meter op til hende foran... vi holder nu EFTER lyskrydset.. jeg holder HELT stille og hende bagved smadrer op i mig... og jeg op i hende foran... da chokket lige havde lagt sig skulle vi lige vente til køen satte igang så vi kunne køre op på cykelstien... SÅDAN foregik det men forsikringen gider fandme kun dække for bagfronten!!!! OG FUCK DET PISSER MIG AF AT DE SIDDER OG FUCKING LYVER !!!! Så jeg kommer til at betale for det ved en præmie stigning !!!! jeg er kraftedme pissed over det lort og har ærlig talt lyst til at gå ud og smadrer hende synder og sammen og tage alt af værdi !!
og det nytter ikke at retsforfølge hende da dommeren jo vil have de samme øjne som forsikringen ! ved ulykken tog hun hele skylden og der var ik lige nogle vidner udover dem i de andre biler som nok ikke ville kunne komme med en ordentlig forklaring...

Men hvad fuck ville i gøre? Jeg kan IKKE acceptere at blive snydt og der SKAL falde konsekvenser på den ene eller anden måde !

Har i nogle forslag? Forpulede lorte kællinger de burde fandme ik have kørekort !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre?
  • #1   12. okt 2007 derfor skal man skrive hændeæsen ned på et stykke papir og derefter få de involverede til at skrive under. evt få numre på nogle vidner

  • #2   12. okt 2007 Ja i know... men hun skulle til møde og hun sagde hun tog hele skylden... troede fandme ik hun ville lyve når hun var mor med små børn osv.... men jo det kunne hun så... skod kælling

  • #3   12. okt 2007 Derfor! mor til 2 børn, det koster sq.. Så kunne hun løbe fra det såee

  • #4   12. okt 2007 har prøvet næsten det samme ,,der dækkede vedkomnes forsikring hele gildet også den jeg røg op i

  • #5   12. okt 2007 ja men næste gang er der ingen der røre sig før politiet vidner samt underskrifter er på plads... gider fandme ik finde mig i folk som dem...

  • #6   12. okt 2007 ehm.. tager børnene med til møde?

  • #7   12. okt 2007 min blev smadret for 80000kr som ham der kørte op i mig forsikrings selskab skulle betale + ham jeg røg op i blev smadret for en omkring 20000kr ...men vi fik vedkomne til at skrive under at det var hans skyld

  • #8   12. okt 2007 Epmats... der sad en lille pige i bilen og hun skulle til møde... om hun først skulle hjem med hende skal jeg ik kunne sige...

  • #9   12. okt 2007 Jeg vil aldrig tage skylden for noget på stedet. Dermed ikke sagt at jeg vil svindle, men chokket kan gøre at man er "svag" i øjeblikket og bare siger "jaja det var også dumt af mig" eller noget.

    Men du skal vel melde til dit forsikringsselskab at det ikke foregik som de andre siger?


  • #10   12. okt 2007 Det er ligegyldigt hvad man skriver under på, man bærer altid og nu siger jeg ALTID skylden for den man kører op bagi!

    altså uanset situationen er det DIN skyld at du er kørt ind i hende foran, så hende foran er totalt uden skyld i rets sytemets øjne også er i to andre skyld i at have kørt op bagi en anden.


  • #11   12. okt 2007 har jeg sgu gjordt nogle gange efterhånden... men de sidder med 1 sand og 2 løgne forklaringer... de ved bare ik hvad der er sandt og ikke er jo.. hvad ville du så selv tro på ? det bare for meget de fordrejer historien så meget.... de kvinder er simpelthen så dumme bag et rat at det gør helt ondt... det undrer mig fandme ik det var 2 kvinder...
    Af alle de gange i mit liv jeg har været ved at blive kørt ned har det været en kvinde... det er ALTID kvinder eller gamle mænd der ikke holder til højre på motorvejen og ALTID kvinder der dummer sig på diverse veje i diverse små situationer... og det er ifølge min egen erfaring på små 22 år...


  • #12   12. okt 2007 mikael r:hvis man holder i kø og en smadre op i røven af køen ,så kan der vist ikke værre tvivl om hvis skyld det er

  • #13   12. okt 2007 bar ring til pannerne med det samme...

  • #14   12. okt 2007 det umuligt min skyld når jeg bliver skubbet op i hende.. så er jeg uden skyld... HVIS hun da havde beskrevet hvordan det rigtigt gik til... der står os hun IKKE mærkede 2 bump... men mærkede 1 og hørte 1 hvilket jeg gerne vil vide hvordan det kunne gå til...

  • #15   12. okt 2007 lasse n:politiet tager ikke af det med mindre der er person skade

  • #16   12. okt 2007 BG´s Honda Fanatiker . >> Kan jeg godt give dig ret i, men jeg vil alligevel hellere lige lade det hele falde lidt til ro derhjemme. Derfor vil jeg aldrig skrive under på at det er min skyld eller noget.

  • #17   12. okt 2007 sikke et pænt sprog det inledende indlæg er skrevet i ;o))

  • #18   12. okt 2007 Claus D:passer ikke ...jeg har lige været det hele igennem

  • #19   12. okt 2007 nej ...mit forsikrings selskab fortalte mig ..at jeg intet kunne gøre for at jeg ikke røg op i ham foran mig....ham der kørte op i mig fik hele skylden ...sådan er det

  • #20   12. okt 2007 hvis en tæsker op i dig med 100km/t så kan man holde nok så meget afstand så rammer man altså den foran uanset hvad

  • #21   12. okt 2007 Altså claus det passer ikke det du siger... hvis man er i fart er det ens egen skyld... holder man HELT STILLE med PASSENDE afstand er man 100% uden skyld !

    Og gerner ja det er faktisk meget pænt... men du ville måske ikke blive pisse hamrende sur over at blive snydt af løgne og bedrag af det danske system ?


Kommentér på:
Hvad ville i gøre?

Annonce