Hvem slettede Signe-emnet? {{forumTopicSubject}}
Ja.. dette er nemmere end at kontakte bilgalleri's officielle email, da jeg holder på det er en hjælpe-administrator med en hurtig finger.
Jeg ønsker at vide HVORFOR emnet blev slettet. Jeg sidder pt og skriver mails sammen med signe, og hun har ikke slettet emnet selv. Jeg har snakket om hvordan og hvorledes det er muligt at vi kan komme på bedre fod med omverdenen så medierne ikke har et billede af billgalleri ( og dermed også os unge ).
Dertil foreslog jeg at vi tager emnerne op ang en bane hvor vi kan skabe os åndsvage på, og det lød hun meget positivt overfor.
Derudover søger hun STADIG personer der er villige til at være med i et interview. personer der kører bil uden kørekort, og hvad det betyder for dem og hvorfor og
hun kan STADIG kontaktes på 30 17 30 12 / siho@tv2.dk
Håber ikke at admins sletter dette emne, for jeg kan ikke se problemet i at bilgalleri er portal for en positiv kontakt ang disse ting. Faktisk vil jeg mene det er yderst positivt, både for omtalen af siden osv.
nov 2005
Følger: 25 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 33 Svar: 993
dec 2006
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 126 Svar: 2.289
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 68 Svar: 2.528
Who Am I ? hvor er du?
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 135 Svar: 2.558
okt 2004
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 4.358
Jeg var lige en tur på månen så ved ikke hvad vi snakker om
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 30 Svar: 908
nov 2005
nov 2005
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.339
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 137 Svar: 1.992
sep 2004
Følger: 90 Følgere: 85 Biler: 4 Emner: 185 Svar: 1.905
sep 2004
Følger: 59 Følgere: 56 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 7.903
Så for at vi ikke allesammen får en kollektiv sviner af omverden - er det nok bedst at folk undlader at snakke med medierne medmindre det er folk som Lada-Thomas eller andre som rent faktisk står for noget i "undergrundsverdenen". Thomas gør så ikke mere, men har gjort og ved nogenlunde hvad han snakker om!
apr 2003
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 5 Emner: 59 Svar: 197
okt 2004
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 72 Svar: 4.358
nov 2005
Det var vel heller ikke spændende da du sagde nej til at du have hurtig bil ?
jul 2003
Følger: 113 Følgere: 141 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 11.339
maj 2004
Følger: 38 Følgere: 57 Biler: 14 Emner: 478 Svar: 5.232
Omtale i TVet af den kaliber giver jo enorm omtale af siden. Og det betyder flere besøgende = flere penge i kassen
nov 2005
jun 2006
sep 2004
Hvis du kører pænt kan du vel ikke føle dig stødt, fordi een person siger at unge mennesker kører råddent.
Hvis du tager det personligt, kan det jo kun betyde at du rent faktisk kører sindsygt.
Chris:
Ellers kan det betyde at jeg er fucking træt af at blive anset som værende en rablende bindegal bilist kun pga. jeg kører på "store" fælge, bilen er sænket og jeg har et K&N filter i bilen som larmer lidt ekstra.
Det er folk som bliver udstillet i medierne som sørger for at vi alle har det svært med at køre i stylede biler fordi uanset hvor vi kommer hen - så bliver vi anset som værende psykopater.
Og ja, vi kan allesammen køre råddent. Enhver der siger andet er fuld af lort. Men langt størstedelen af tiden kører jeg pænt - højre bane, ikke for hurtigt, viser af når jeg skal dreje, holder for rødt, kører ikke når jeg har drukket, tager mig et hvil hvis jeg er træt.
jun 2006
undtaget mig.....
(pudse pudse pudse min glorie)
jan 2004
Følger: 209 Følgere: 203 Biler: 6 Emner: 294 Svar: 10.837
Det er vist en "STEFFEN" om igen.. Hold jer langt væk..
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 480 Svar: 5.069
hun ved godt at langt de fleste af os har interessen for at køre stærkt, og gør det engang imellem, og at der er få brodne kar som "ham uden rattet" osv..
og som jeg skriver. de folk der vil medvirke i interview'et, får stemmen slørret, og ansigtet dækket. dermed er det en nem måde at komme ud med ens budskab på.
smølfen:
hvis du tror at det er deres intentioner, så tager du fandme fejl.
maj 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 127
sep 2004
Tror du det ændrer sig fordi det nu er en tøs som vil interviewe?
Hvorfor tror du at hun nævner at stemmen bliver sløret og ansigtet dækket?
Personligt ville jeg da være fuldstændig ligeglad med at stå på landsdækkende tv med navns nævnelse og sige at der desværre er nogle få som ikke kan arte sig men at langt størstedelen af BG's brugere er ganske fornuftige.
Hvad tror du de vil have frem i medierne når de tilbyder anonymitet på den måde?
Jeg tror desværre at du er blevet en anelse naiv hvad denne sag angår. Og det med at blive totalt anonym bestyrker kun min mistanke om at medierne IGEN vil tilsvine os...
Chris: Vi kan diskutere det her til verdens ende, det nytter ikke noget - men jeg er ret sikker på at vi i bund og grund er enige om hvordan BG bør fremstilles i pressen
jan 2004
Det kan kun blive en negativ omtale.. Hvorfor snakke om alt det dårlige og blive kørt længere ned i sølet??
Min helt klare holdning til det er at holde sig langt væk..... Uanset hvad du siger..
Sådan en Jounalist kan fordreje alt,. Man skal virkelig passe på hvad man siger. Og bedst af alt er at få en Advokat med til at gennem gå alt inden man udtaler sig...
feb 2006
Følger: 75 Følgere: 72 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 318
Smølfen ! :
Giver dig 112% ret. Bare fordi man har en bil der ikk ligner den originale da den trillede ud fra frabrikken, bliver man stillet i et dårligt lys - også selvom man køre pænt.
Jeg har oplevet at folk har givet mig onde blikke når jeg har kørt stille og roligt gennem byen, fordi de mente det var mig der kørte råddent:
Her i byen kørte der en rød golf 3 med skørtesæt rundt. den lød næsten som min corolla (men lignede jo ikk ret meget), men da bilerne havde den samme røde farve og var lige lave, mente folk at det var mig der lå og trak dæk rundt over alt - selvom jeg var et helt 3. sted.
Og JO jeg giver den da også lidt gas engang imellem. Men det er altid steder hvor jeg ikk genere nogen. Køre pænt og viser hensyn. Men alligevel bliver man stillet i et dårligt lys - fordi alle unge med en sænket bil sikkert køre 200 gennem gågaden - fordi EN idiot gjorde det for et år siden.
Fandeme utroligt.
Steffen om igen det her!
nov 2005
Ja det er mig! jeg har ikke været inde og se efter reaktioner endnu, men det lyder da vildt - jeg tænkte jeg bare ville tjekke i morgen, men det går måske hurtigt??
Jeg har faktisk tidligere lavet en udsendelse om unges kamp for at få en bane og køre lovligt på og jeg vil meget gerne forfølge historien og du er meget velkommen til at skrive til mig med ideer til nye vinkler på historien, så skal jeg gøre hvad jeg kan. Jeg er jo udmærket klar over at langt de fleste af jer ikke er fartgale, men folk der bare interesserer sig for biler og går op i det ligesom andre folk interesserer sig for akvariefisk og lignende. Jeg synes det er en vigtig og fornuftig kamp i kæmper for at få en bane, bliv ved med det!! Selvfølgelig er vi ikke ude på at fange nogen, den myte må du meget gerne aflive, på station2 lever vi af at få folk til at stille op og er derfor meget omhyggelige med at folk deltager helt og aldeles anonymt!!!
De venligste hilsener og tak for din mail!!
Signe Holme Øhlenschlæger
Journalist
Støberigade 12 - 2450 København SV
tel +45 35 37 22 00- mobil +45 30 17 30 12
www.tv2.dk - siho@tv2.dk
Ovenstående er svar fra Signe. Og dermed viser det ganske tydeligt at hun / de / tv2 ikke er ude efter at fange os. Ja, et interview vil sikkert foregå en tand negativt, men så må det være vores opgave at forsvare os selv positivt og komme ud med vores budskab - hvad enten det så er lettere regler, et ønske om en bane eller noget helt tredje.
feb 2006
jan 2004
Hvorfor skriver hun ikke med nogen af de grupper her inde som faktisk kæmper for sådan en sag og også prøver at få folks lyster styret med kontroleret Race som dem i min gruppe STRIBEN Sjælland??
sep 2004
Men Station2 har vidst nok ikke bidraget med noget positivt overfor os lettere fartgale før.
Journalister skal også få nogen til at stille op - og ingen vil stille op og blive svinet.
Men som jeg skrev tidligere er der jo folk som KAN stille op og gøre det fornuftigt. Lada-Thomas er en af dem. MB kunne også være et bud da han er mere end 20år gammel og - okay bortset fra at han kører VW - virker ganske fornuftig...
Men jeg er bare bange for at der igen er en skvaddernosse som ødelægger det endnu mere for os andre!
nov 2005
fordi jeg startede med at skrive en mail til hende, hvor jeg undskyldte overfor de folk som svinede hende, og forklarede hvordan og hvorledes - og også med at vi gerne ville have en bane osv - som hun også er frisk på at fortsætte en kamp med.
nov 2005
så kan jeg fortælle dig at jeg allerede HAR tænkt mig at tilbyde et interview - uden at nosse i det - hvis hun en dag skulle have lyst. hellere end gerne - for jeg vil sgu også have en bane til frit brug, der ikke koster 500kr pr gang der skal køres på den.
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 1 Emner: 93 Svar: 1.864
sep 2004
Ja cyklister er bindegale...
Tonni, jeg sætter min lid til at du ved hvad du siger... Jeg håber inderligt at medierne giver os et positivt program i stedet for at fremstille os som sindssyge igen - jeg tror det bare ikke.
Men bevis endelig at jeg tager fejl - så giver jeg sq gerne en stor cola (øl er bandlyst hvis du skal køre hjem)!
feb 2006
nov 2005
ja.. det skal jo så siges at jeg tror den er svær at forsvare, hvis man kører uden kørekort.. men hvis vi snakker om at køre for stærkt, og få en bane.. så kan jeg sgu godt forsvare det..
feb 2006
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 11 Emner: 107 Svar: 1.307
nov 2005
hvad er det han skal gennemse? hvorfor skal der overhovedet være en advokat? det her går ikke ud på at fange folk der kører uden kørekort eller fange folk der kører alt for stærkt.
det her gælder om at få den skide bane på plads, så vi kommer væk fra vejene.. vi kommer nok aldrig helt væk.. men en stor del vil i hvertfald komme væk fra banen.
Hvem slettede Signe-emnet?