{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.582 visninger | Oprettet:

Hvem slettede Signe-emnet? {{forumTopicSubject}}

Ja.. dette er nemmere end at kontakte bilgalleri's officielle email, da jeg holder på det er en hjælpe-administrator med en hurtig finger.

Jeg ønsker at vide HVORFOR emnet blev slettet. Jeg sidder pt og skriver mails sammen med signe, og hun har ikke slettet emnet selv. Jeg har snakket om hvordan og hvorledes det er muligt at vi kan komme på bedre fod med omverdenen så medierne ikke har et billede af billgalleri ( og dermed også os unge ).

Dertil foreslog jeg at vi tager emnerne op ang en bane hvor vi kan skabe os åndsvage på, og det lød hun meget positivt overfor.

Derudover søger hun STADIG personer der er villige til at være med i et interview. personer der kører bil uden kørekort, og hvad det betyder for dem og hvorfor og
hun kan STADIG kontaktes på 30 17 30 12 / siho@tv2.dk

Håber ikke at admins sletter dette emne, for jeg kan ikke se problemet i at bilgalleri er portal for en positiv kontakt ang disse ting. Faktisk vil jeg mene det er yderst positivt, både for omtalen af siden osv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem slettede Signe-emnet?
  • #1   16. okt 2007 Zzzzap ! Zzzzzap !

• #2   16. okt 2007 folk er vel ik så naive at de stiller op til interview på åben skærm og fortæller glædeligt om at de elsker at køre striben og iøvrigt uden kørekort

• #3   16. okt 2007 det må Who Am I vide...

Who Am I ? hvor er du?

• #4   16. okt 2007 Ok hvis det ikke var Signe selv der slettede det, trækker jeg mine ord tilbage..

• #5   16. okt 2007 Hvad handler alt dette om ?
    Jeg var lige en tur på månen så ved ikke hvad vi snakker om smiley

• #6   16. okt 2007 Godt initiativ, Tonni...

• #7   16. okt 2007 Signe var fra TV2 og ville lave et eller andet tv om folk der kørte uden kørekort i bil .. Og så gik fik i damp og fyrede en masse pis af .. Kort sagt smiley

• #8   16. okt 2007 altså, hun oprettede et indlæg på bg smiley

• #9   16. okt 2007 Chris - Jeg har jo sagt du mister dit pap i nær fremtid

• #10   16. okt 2007 Det gjorde en HAer der ikke kan tåle en diskussion. Det er dybt latterligt at alle de børn der er bange for at blive stillet i dårligt lys bliver det.. Jeg er 200% sikker på at bilgalleri slet ikke bliver nævnt i forbindelse med programmet. Så tag en kiks, og tør øjnene.

• #11   16. okt 2007 Hvorfor dropper i det ikke bare.. hun skriver vel igen hvis det var vigtigt..

• #12   16. okt 2007 Problemet er at bilgalleri sandsynligvis IGEN vil blive fremstillet negativt hvis det bare er en tilfældig-per som bare synes han er vildt cool at køre modsat færdslen, pisse stiv, over for rødt uden kørekort i en stjålet bil som iøvrigt ikke gik igennem syn sidste gang...

Så for at vi ikke allesammen får en kollektiv sviner af omverden - er det nok bedst at folk undlader at snakke med medierne medmindre det er folk som Lada-Thomas eller andre som rent faktisk står for noget i "undergrundsverdenen". Thomas gør så ikke mere, men har gjort og ved nogenlunde hvad han snakker om!

• #13   16. okt 2007 Jeg blev kontaktet af Avisen 24-Timer for 14 dage sidne, om jeg havde en hurtig bil, og om jeg ku lide at køre stærkt..! da hun så spurgte om jeg også kørte for stærkt, og jeg sagde nej, så var jeg pludseligt ikk spændene..! så var jeg ikk de n de søgte...! hmm

• #14   16. okt 2007 Okay, mon dog nogen vil stille frivilligt op til det

• #15   16. okt 2007 Rasmus M

Det var vel heller ikke spændende da du sagde nej til at du have hurtig bil ? smiley

• #16   16. okt 2007 Medierne trækker enhver udtalelse om til noget negativt, det er altid den ene idiot efter den anden der siger ja til at deltage

• #17   16. okt 2007 Og hvad så hvis folk tror der er nogle bøller her på siden?
    Omtale i TVet af den kaliber giver jo enorm omtale af siden. Og det betyder flere besøgende = flere penge i kassen

• #18   16. okt 2007 og så skulle der ikke stå " have hurtig bil", men "havde hurtig bil" smiley

• #19   16. okt 2007 tjae... hvis nu knaldskallerne opførte sig mere --- tjøe--- modent og brugte det indvendige.... og hvis diverse responser ikke var så -- øhm-- negative... kunne det jo være at BG fik lidt af den respekt som brugerne jo tydeligvis gerne vil have.... og ja... vi ville da hurtigt blive kedlige og komme ud af søgelyset....

• #20   16. okt 2007 Smølfen !:

Hvis du kører pænt kan du vel ikke føle dig stødt, fordi een person siger at unge mennesker kører råddent.

Hvis du tager det personligt, kan det jo kun betyde at du rent faktisk kører sindsygt.

Chris:
    Ellers kan det betyde at jeg er fucking træt af at blive anset som værende en rablende bindegal bilist kun pga. jeg kører på "store" fælge, bilen er sænket og jeg har et K&N filter i bilen som larmer lidt ekstra.

Det er folk som bliver udstillet i medierne som sørger for at vi alle har det svært med at køre i stylede biler fordi uanset hvor vi kommer hen - så bliver vi anset som værende psykopater.

Og ja, vi kan allesammen køre råddent. Enhver der siger andet er fuld af lort. Men langt størstedelen af tiden kører jeg pænt - højre bane, ikke for hurtigt, viser af når jeg skal dreje, holder for rødt, kører ikke når jeg har drukket, tager mig et hvil hvis jeg er træt.

• #21   16. okt 2007 Smølfen ! du har ret.. alle har squ lavet noget lort, eller kan...

undtaget mig.....

(pudse pudse pudse min glorie)

• #22   16. okt 2007

Det er vist en "STEFFEN" om igen.. Hold jer langt væk..

• #23   16. okt 2007 gu er det ej.. det er netop det jeg prøver at få på plads.

hun ved godt at langt de fleste af os har interessen for at køre stærkt, og gør det engang imellem, og at der er få brodne kar som "ham uden rattet" osv..

og som jeg skriver. de folk der vil medvirke i interview'et, får stemmen slørret, og ansigtet dækket. dermed er det en nem måde at komme ud med ens budskab på.

smølfen:

hvis du tror at det er deres intentioner, så tager du fandme fejl.

• #24   16. okt 2007 Hvis de vil have fat i folk der kører for stærkt, og virkelig kører rådent skal de da bare ringe og få en aftale med nogle af dem som arbejder hos ældre Service...!

• #25   16. okt 2007 Tonni, hvordan plejer vi at blive fremstillet i medierne?
    Tror du det ændrer sig fordi det nu er en tøs som vil interviewe?

Hvorfor tror du at hun nævner at stemmen bliver sløret og ansigtet dækket?

Personligt ville jeg da være fuldstændig ligeglad med at stå på landsdækkende tv med navns nævnelse og sige at der desværre er nogle få som ikke kan arte sig men at langt størstedelen af BG's brugere er ganske fornuftige.
    Hvad tror du de vil have frem i medierne når de tilbyder anonymitet på den måde?

Jeg tror desværre at du er blevet en anelse naiv hvad denne sag angår. Og det med at blive totalt anonym bestyrker kun min mistanke om at medierne IGEN vil tilsvine os...

Chris: Vi kan diskutere det her til verdens ende, det nytter ikke noget - men jeg er ret sikker på at vi i bund og grund er enige om hvordan BG bør fremstilles i pressen smiley

• #26   16. okt 2007 Ja sløret stemme og ansigt.. *LA LA LA.... Så er det jo oplagt at de "unge" bare skal bustes og dømmes som sindsyge i trafikken..

Det kan kun blive en negativ omtale.. Hvorfor snakke om alt det dårlige og blive kørt længere ned i sølet??

Min helt klare holdning til det er at holde sig langt væk..... Uanset hvad du siger..
    Sådan en Jounalist kan fordreje alt,. Man skal virkelig passe på hvad man siger. Og bedst af alt er at få en Advokat med til at gennem gå alt inden man udtaler sig...

• #27   16. okt 2007 Hey hopper lige med på vognen.
    Smølfen ! :
    Giver dig 112% ret. Bare fordi man har en bil der ikk ligner den originale da den trillede ud fra frabrikken, bliver man stillet i et dårligt lys - også selvom man køre pænt.
    Jeg har oplevet at folk har givet mig onde blikke når jeg har kørt stille og roligt gennem byen, fordi de mente det var mig der kørte råddent:
    Her i byen kørte der en rød golf 3 med skørtesæt rundt. den lød næsten som min corolla (men lignede jo ikk ret meget), men da bilerne havde den samme røde farve og var lige lave, mente folk at det var mig der lå og trak dæk rundt over alt - selvom jeg var et helt 3. sted.
    Og JO jeg giver den da også lidt gas engang imellem. Men det er altid steder hvor jeg ikk genere nogen. Køre pænt og viser hensyn. Men alligevel bliver man stillet i et dårligt lys - fordi alle unge med en sænket bil sikkert køre 200 gennem gågaden - fordi EN idiot gjorde det for et år siden.
    Fandeme utroligt.
    Steffen om igen det her!

• #28   16. okt 2007 Hej Tonni

Ja det er mig! jeg har ikke været inde og se efter reaktioner endnu, men det lyder da vildt - jeg tænkte jeg bare ville tjekke i morgen, men det går måske hurtigt??
    Jeg har faktisk tidligere lavet en udsendelse om unges kamp for at få en bane og køre lovligt på og jeg vil meget gerne forfølge historien og du er meget velkommen til at skrive til mig med ideer til nye vinkler på historien, så skal jeg gøre hvad jeg kan. Jeg er jo udmærket klar over at langt de fleste af jer ikke er fartgale, men folk der bare interesserer sig for biler og går op i det ligesom andre folk interesserer sig for akvariefisk og lignende. Jeg synes det er en vigtig og fornuftig kamp i kæmper for at få en bane, bliv ved med det!! Selvfølgelig er vi ikke ude på at fange nogen, den myte må du meget gerne aflive, på station2 lever vi af at få folk til at stille op og er derfor meget omhyggelige med at folk deltager helt og aldeles anonymt!!!

De venligste hilsener og tak for din mail!!

Signe Holme Øhlenschlæger
    Journalist

Støberigade 12 - 2450 København SV
    tel +45 35 37 22 00- mobil +45 30 17 30 12
    www.tv2.dk - siho@tv2.dk

Ovenstående er svar fra Signe. Og dermed viser det ganske tydeligt at hun / de / tv2 ikke er ude efter at fange os. Ja, et interview vil sikkert foregå en tand negativt, men så må det være vores opgave at forsvare os selv positivt og komme ud med vores budskab - hvad enten det så er lettere regler, et ønske om en bane eller noget helt tredje.

• #29   16. okt 2007 satans yngel : takker for opbakningen smiley

• #30   16. okt 2007 Tonni L : Hvorfor er det lige at hun skriver til dig???
    Hvorfor skriver hun ikke med nogen af de grupper her inde som faktisk kæmper for sådan en sag og også prøver at få folks lyster styret med kontroleret Race som dem i min gruppe STRIBEN Sjælland??

• #31   16. okt 2007 Tonni, måske er du naiv, måske er jeg paranoid.

Men Station2 har vidst nok ikke bidraget med noget positivt overfor os lettere fartgale før.
    Journalister skal også få nogen til at stille op - og ingen vil stille op og blive svinet.

Men som jeg skrev tidligere er der jo folk som KAN stille op og gøre det fornuftigt. Lada-Thomas er en af dem. MB kunne også være et bud da han er mere end 20år gammel og - okay bortset fra at han kører VW - virker ganske fornuftig...

Men jeg er bare bange for at der igen er en skvaddernosse som ødelægger det endnu mere for os andre!

• #32   16. okt 2007 MB =GA= ____=SSJ=____

fordi jeg startede med at skrive en mail til hende, hvor jeg undskyldte overfor de folk som svinede hende, og forklarede hvordan og hvorledes - og også med at vi gerne ville have en bane osv - som hun også er frisk på at fortsætte en kamp med.

• #33   16. okt 2007 smølfen:

så kan jeg fortælle dig at jeg allerede HAR tænkt mig at tilbyde et interview - uden at nosse i det - hvis hun en dag skulle have lyst. hellere end gerne - for jeg vil sgu også have en bane til frit brug, der ikke koster 500kr pr gang der skal køres på den.

• #34   16. okt 2007 Ja det skide cyklisterne køre som idioter, der burde være en form for klip i kortet som bilisterne har, så kan det være de kan lære at køre ordenligt og lade vær med at fylde så meget

• #35   16. okt 2007 Brian L: Sidste år da jeg kørte Friday Night Skate (rulleskøjtearrangement rundt på kbh's veje - med politi-eskorte) var der fanme en cyklist som bragede over for rødt - IGENNEM mængden af skatere på trods af politi-eskorten og afspærringen...
    Ja cyklister er bindegale...

Tonni, jeg sætter min lid til at du ved hvad du siger... Jeg håber inderligt at medierne giver os et positivt program i stedet for at fremstille os som sindssyge igen - jeg tror det bare ikke.
    Men bevis endelig at jeg tager fejl - så giver jeg sq gerne en stor cola (øl er bandlyst hvis du skal køre hjem)!

• #36   16. okt 2007 tonni. hmm ok

• #37   16. okt 2007 smølfen:

ja.. det skal jo så siges at jeg tror den er svær at forsvare, hvis man kører uden kørekort.. men hvis vi snakker om at køre for stærkt, og få en bane.. så kan jeg sgu godt forsvare det..

• #38   16. okt 2007 Igen enig med smølfen! ... hmm men håber det bliver til noget positivt denne gang. Og ikk lige som sidst... Krydser fingre

• #39   16. okt 2007 Har du så også tænkt dig at få en advokat med for at gennemse stoffet... Jeg ville ikke sige andet end det er nødvendigt

• #40   16. okt 2007 gennemse hvad?

hvad er det han skal gennemse? hvorfor skal der overhovedet være en advokat? det her går ikke ud på at fange folk der kører uden kørekort eller fange folk der kører alt for stærkt.

det her gælder om at få den skide bane på plads, så vi kommer væk fra vejene.. vi kommer nok aldrig helt væk.. men en stor del vil i hvertfald komme væk fra banen.

Kommentér på:
Hvem slettede Signe-emnet?

Annonce