{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  18 års fødselsdags gaver ?
  • #1   21. okt 2007 spil ønsk dig en købe dame haha..

ej det er gassssssss

ved det ikke men tillykke med det når det er

• #2   21. okt 2007 ja da gave kort til et bordel eller hvad det hedder HAH smiley
    jo men tak ;).

• #3   21. okt 2007 Jeg bliver også snart 18år, så har lige bixed en lille liste af ting som JEG mangler.. Måske du kan bruge noget af det samme..

1. Gavekort til motionscenter
    2. Gavekort til tøjbutikkerne ---- Men, Manic eller Mr
    3. Silke sengetøj (grå, sort)
    4. Armani underbukser (str. M)
    5. Dobbeltseng / sovesofa
    6. Penge
    7. Abonnement til bladet Vmax
    8. Nøgleringslygte
    9. Træningstøj
    10. Gavekort til Selta og andre møbelbutikker
    11. Arbejdstøj fra 10-4 (kan få rabat fra en ven)
    12. Flyt hjemmefra gaver smiley

• #4   21. okt 2007 Du skal vel snart flytte hjemmefra. Og så er minimum kravet da en weber grill med div udstyr.

• #5   21. okt 2007 Bliver 18 i morgen, og jeg har sku også haft svært ved at finde ud af hva jeg ønsker mig.. hehe.. er ikk så let igen

hvis man mangler det, så ved man hvad man ønsker sig.. men hvis man ikk mangler noget, så er det sku ikk lige sådan at komme på noget..- .-

• #6   21. okt 2007 Evt vandpibe eller faldskærmsudspring ?

• #7   21. okt 2007 hvis det var mig ville jeg ønske Johnny Madsens nye 3 skive album "de tørre og de bedste"
    det holder satme !!!

• #8   21. okt 2007 Hvad med at ønske dig en RIGTIG bil? smiley hehe det' gas, håber du kan tage det.

Da jeg selv blev 18 (selvom det var i maj, føles det som 10000 år siden) ønskede jeg mig ikke rigtigt noget af folk, egentlig bare penge, sådan at jeg SELV kunne købe noget til bilen smiley

Fik så følgende:

7200 kroner af vennerne.
    En gavekurv med alt muligt blandet fis.... som rent faktisk har vist sig brugbart her senere. (også fra vennerne)
    Sprut (2x vodka, 2x bacardi razz, 1 vin, 2x asti champagne, 1x cult)
    Et par film
    Lidt CD'er.
    Min børneopsparing af de gamle (gik så til bilen, istedet for en lejlighed :p)
    Betalt studietur til USA (også fra de gamle)
    Og så flere penge smiley

Det var egentlig det hehe.

PS: Tillykke til jer alle når dagen nu kommer. Håber i får det MINDST ligeså hyggeligt til jeres 18 års, som jeg gjorde til min.

Kommentér på:
18 års fødselsdags gaver ?

Annonce