{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Diskussion af dagens F1 {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver lige at JEG HAR SET dagens gp, og derfor vil kommentere resultatet... vil du ikke vide det lad være med at læse længere nede!!!

Syntes personligt at det blev den rigtige vinder af årets F1 sæson.....

Mclaren / Mercedes skandalen med spionage syntes jeg fra starten sku ha været straffet med fratagelse af konstruktør point ( blev der ) og de enkelte køreres point ( gjorde der ikke )

Så passer mig fint at Ferrari vandt, og ja.... så må hamilton komme tilbage næste år, når han er lidt mere erfaren og ikke "tilter" som han gjorde i dag....

sku noget andet da jeg var dreng smiley

Hvad mener I?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diskussion af dagens F1
  • #2   21. okt 2007
    enig, og det er også raikonen der har vundet flest løb i denne sæson, så syntes det er rimeligt at det er ham der vinder

• #3   21. okt 2007 Og derudover syntes jeg Hamilton virker som en rigtig "smart ass"..... uden respekt for noget eller noget andet end hans egen succes....

• #4   21. okt 2007 den rigtige vinder, og ferrari vinder igen næste år. Mercedes ska køre et nyt team ind. Alonso kommer nok til renault, hvilket ikk har været et overbevisende team i år

• #6   21. okt 2007 Kasper B - Enig!!!

Men har nu overvejet om man sku til og se det nye A1GP.

Ideen om at alle kørere har den samme bil og hvem der vinder kommer an på "skills" og ikke bilens formåen, kan jeg godt li.

Såvidt jeg ved er forskellen kun hvordan de indstiller bilen og dækvalg

• #7   21. okt 2007 Undskyld jeg siger det, men Hamilton er en idiot! Han tænker kun på sig selv o skider alle andre i feltet et stykke han kører tit med den manglende erfaring han har og det er et under der ikke er sket ham noget endnu.

Glæder mig til Alonso er tilbage hos Renault. Minder mig om dengang med Benneton og Renault og Michael Schumacher da hans karriere startede. Så kan Ferrari lære det. McLaren bør starte bagerst i feltet hele næste sæson!

• #8   21. okt 2007 Den rigtig vinder blev fundet i år smiley

Hamilton er da også en kegle sådan som han kørte i dag. Han skulle jo bare blive bagved Alonso (4plads) så var det mesterskab hjemme. Men så klog er han ikke.

• #9   22. okt 2007 Jeg tror ikke du skal regne med de kan finde på og lave om på resultatet nu.... når de ikke gjorde mere ved spionage sagen......

Det ville undergrave hele F1 branchen og gøre rigtig mange folk, rigtig sure!!!

Ville nok ende med bøder og ikke andet

• #10   22. okt 2007 Svenskeren, hvad fanden har det med sagen at gøre at nr 4, 5 og 6 i dagens løb skal undersøges? De har jo ingen indflydelse på vinderen!!!!

• #11   22. okt 2007 LOL der bliver da ikke lavet om på noget resultat. Ferrari gjore intet galt i dag.

Så der vil ikke blive lavet om på noget.

• #12   22. okt 2007 Det har jo indflydelse på den måde at hamilton evt kunne være placeret bedre p¨å den måde få flere point... og vinde sæsonnen

• #13   22. okt 2007 hvem snød i rally??

• #14   22. okt 2007 føj for fanden.... så står den på A1GP for mig!!

• #15   22. okt 2007 syntes det der A1GP lyder trist .... ja det er da fedt at det mere kommer an på kørernes kvaliteter osv men syntes bare F1 er federe når man også går op i teknik og udviklingen af bilerne .... men det er jo desværre også snart forbi med ham den røvkedelige bernie smiley snart ligner alle F1 racere jo også hinanden og må kun have 4 cylindre på 500cc i alt ....

• #16   22. okt 2007 Svenskeren - Så vil jeg da til og se det... det må da også blivet dækket af nogle tv kanaler....

Syntes ikke det er trist... holdene er delt op i nationer, så det faktisk er nationer der dyster mod hinanden, og som sagt er køre og opsætnings kvaliteter det kommer an på....

Danmark er ikke med endnu, men mon ikke det kommer

• #17   22. okt 2007 syntes fanme ikke bearnie dur .... han bliver jo ved med at komme med restriktioner ....

selv dengang han havde brabham teamet valgte han selv at fjerne et ting fra sin egen bil der gjorde dem hurtigere end resten ....

• #18   22. okt 2007 Man får større motorer, det nationale aspekt og "power boost" ind over også... syntes det lyder spændende.... har stadig ikke set det, men kan umiddelbart ikke finde noget negativt....

• #19   22. okt 2007 Nu har jeg, for at være ærlig, ikke set formel renault, og vil sige at mediedækningen ikke er voldsom god.

Dette er nok fordi det ikke er specielt spændende / godt.... må jeg da gå ud fra....?

har aldrig set en kanal der viser det.... såvidt jeg lige kan huske... og har da eurosport 1 og 2

• #20   22. okt 2007 jamen hvormange ser GP2?? det bliver da vist ...

• #21   22. okt 2007 Martin, der er nu dækning af formel renault. Det kommer bare an på hvilke kanaler man har smiley

• #22   22. okt 2007 Okay så lad mig sige det sådan her....

Formel Renault

GP2

osv,,,

de har alle været på banen en del år, men har ikke fanget min opmærksomhed.... og jeg kan ikke se det på de kanaler jeg har...

Syntes A1GP lyder spændende og nyt ( i mine ører ) og hvis jeg får muligheden, vil JEG se det i stedet for formel1

• #23   22. okt 2007 TV2 sport dækker faktisk også formel renault til tider. Men Eurosport har rigtig fin dækning af det. Jeg vil nu mene Indy500 kommer før Formel Renault i Eurosport, men det er ved at være tæt løb. Det er psykopat god spænding at se. Virkelig mange tætte dueller og meget fight! (Og en del crash)

• #24   22. okt 2007 Fint... jeg er ikke inde i motorsport.... ser åbenbart ikke nok tv....

men syntes bare stadig ikke det har fanget min opmærksomhed.... det er lidt som med f.eks. et nyt tv....

De skal jo reklamere for det for at jeg ved jeg skal købe det....

• #25   22. okt 2007 Men prøv lige og overtal mig om I hellere vil se formel renault hvis der kommer et dansk hold med i A1GP

• #26   22. okt 2007 jeg vil smiley der er p.t ingen danske kører der siger mig noget som helst.

• #27   22. okt 2007 Okay.... det er så en smagssag....

Jeg kunne personligt godt tænke mig og se Ronny Bremer i sådan en A1 bil....

Han har klaret sig flot i USA sidste år, så tror han ville klare det godt

• #28   22. okt 2007 ja Bremer er dygtig men der kan vel ikke kun være 1 kører på holdet??

• #29   22. okt 2007 Formel Renault er næst størt efter F1 smiley

Ahhh lad os nu lige klappe hesten!
    Så vidt jeg husker er gennemsnittet af seere til F1 på andenpladsen over mest sete sportsgrene i verden.
    Kun overgået af VM i fodbold - altså FINALEN!
    Så jeg tvivler meget kraftigt på at Formel Renault tæt på F1...

Iøvrigt synes jeg at Hamilton burde have vundet VM. Gearkasse fejlen kostede ham oceaner af tid på et forkert tidspunkt... Ærgeligt, men sådan er F1 til tider.
    Alonso og Ferrari-teamet skal lukke røven og skride af helvede til, magen til arrogance skal man fanme lede længe efter! Og det er Schumi som har opdraget hele det ros, han var mindst ligeså stort egoistisk psykotisk arrogant idiot som de allesammen er nu...
    Hamilton har vist at han kan køre bil! Og det gør han! Det er da super genialt at en ny dreng tør at lukke huller i for de gamle drenge. Det viser at han har nosser - eller at han er bindegal. Jeg husker dog ikke at han har kørt råddent!

Måske liiiige lovlig overilet at forsøge at jorde Alonso i dag - men altså, de har også deres interne stridigheder - og det viser at Mclaren-Mercedes ikke tilsidesætter konkurrencen som Ferrari ellers så fint har udvist!

• #30   22. okt 2007 Nej der er vist plads til 3....

2 almindelig kørere og 1 "rookie"

Det i sig selv er da også fedt... man har 2 erfarne og 1 som er under udvikling... en der får erfaring ved at være på holdet... man er altså med til og udvikle nye kørere....

hvem der så sku ha de andre 2 pladser ved jeg sku ikke...

et nødløsnings svar ville være magnussen men er ikke helt vild med ideen....

Ungdomskøreren ved jeg sku ikke hvem sku være

Kommentér på:
Diskussion af dagens F1

Annonce