{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Jesper C
Jesper C
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 71

Erfaringer med Easyshopping.dk? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg overvejer at bestille et 37" samsung fra easyshopping.dk, da deres priser er gode! Men jeg ved ikke om de er fair, da de ikke er e-mærket?

Nogle der har/ kender en der har erfaring med easyshopping.dk? Dårlige eller gode?

Google er brugt, og fandt noget om at deres support er dårligt, men det kan jo være det bare var et enkelt tilfælde

Mvh
Jesper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Easyshopping.dk?
  • #1   29. okt 2007 Easyshopping er en god og billig forretning. Har været ude i deres forretning (bor 2km derfra), og de er yderst fair.

• #2   29. okt 2007 deres support er det mest latterlige....jeg handler ALDRIG I DEN PISSE BUTIK IGEN....

har købt 40" samsung og Samsung Hjemme bio.
    havde det så at sti i kassen en lille mrd inden jeg fik taget det i brug. da tvét så kommer igang viser det sig at det ikke kan "huske" kanalerne. jeg følger så deres reklamations gang der går over en mrd inden de sender en blanket pr email som skal udfyldes før det kan sendes ind.

ringet nok til dem 10-15 gange og rykket...du må have toldmodighed sage de....
    efter ca en mrd truet jeg dem med forbruger rådet og sendte dem en ophævelse af handlen pr brev anbefalet.
    dagen efter fik jeg lov at sende det ind til et uafhængit værksted som var super hurtige...

hele tiden brugte de jule travlhed som grund til de ikke kom vidre.....

• Jesper C
    Jesper C Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 71
    #3   29. okt 2007 Lyder sku til at jeg skal overveje om det er der jeg skal købe

• #4   29. okt 2007 Ap A.. Ja juletravlhed i juli måned smiley , den har vi hørt så mange gange. ..

Jeg anbefaler:
    KT Radio (Odense)
    hfiklubben (Odense)
    Expert (Svendborg & Odense)
    Fona (prisgaranti) ((Odense))

• #6   29. okt 2007 Søren <SVBG> .

he he jeg købte det så sidste år i novenber

• #7   29. okt 2007 Superservice jeg fik da jeg handlede dernede, har så ikke haft nogle reklamation så den process kan jeg ikke snakke om...

Kommentér på:
Erfaringer med Easyshopping.dk?

Annonce