{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Juiced 2 til ps3 {{forumTopicSubject}}

Hey

Fik lige købt spillet i går, og ville da lige sige jeg synes det er LANGT bedre end 1'eren. - Os svært at lave noget dårligere smiley
- Og så kan man jo køre CRX, så det er kun en bonus huhu smiley
- Har godt nok ikke prøvet alt sammen endnu, men dog synes jeg det er dårligt at man har turbo samt nos fra standart af.. Det burde være noget man kunne glæde sig til at få smiley

Ville såmen bare lige høre jeres erfaringer med spillet. Gode som dårlige meninger smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Juiced 2 til ps3
  • #1   8. nov 2007 Turbo lyden er heller ikke skide god. Men synes sku også spillet er rigtig nice. Og mange biler smiley

• #2   8. nov 2007 Synes nu turboen lyder okay, men man kan godt høre det ikke er dér de har lagt hele deres formue smiley
    - Haha jeg aner ikk hvilke biler der er med, jeg gik bare direkte under honda smiley

• #3   8. nov 2007 Spillet er rigtigt godt ja, Alle biler pifter for vildt når man slipper gassen jo =)

Meget godt lavet med drift-delen... Plus de mange fede biler ja..

Top nice spil. Glærder mig dog til Pro street =)

• #4   8. nov 2007 Jesper E - Jeg er virkelig mongol til det der drift - Men er heller ikk vant til at give gas på R2, og håndbremse på X smiley
    - Men ja synes os det er fedt - Har prøvet prostreet demoen til PC.. Synes ikk lige det er min stil... Men køber det squ alligevel smiley
    - Er mest til underground stilen, hvor man styler og tuner og pifter og hele svineriet <- ja der var mange OG'er ;D

• #5   8. nov 2007 Jeg giver gas med kryds og bremser på firkant smiley
    Synes sku drift er svært også. Den er ikke nem at få til at holde op. Den glider bare afsted ind i alt hvad der er.. =/

• #6   8. nov 2007 Hehe jeg synes derimod det går mega godt i drift-delen.. =) jeg har så os spillet meget Xbox indtil Ps3'ern kom, så jeg giver gas på de bagerste knapper.. Virker kanon, synes bare Pro street er for fedt lavet med at man kører meget mere ligeud, bare med streetrace og drag... sådan så det er motorkraften der spiller ind også kan man køre på baghjul med sine dragbiler... Det ser da for fedt ud, synes dog demoen er alt for lille.. Men ja, blir lækker med et nyt NFS spil =)

Det eneste jeg manger i Juiced 2 er et rullefelt... =(

Det var en ordenlig smøre, håber det var til at forstå!

• #7   8. nov 2007 Dannie H - Kan man godt ændre controllere? hehe som sagt, prøvede det kun lige kort i går smiley
    - Men den håndbremse er rigtig vigtig i drift delen.. Du skal nærmest bare trykke hele tiden samtidig med du gir gas (hvad jeg har fundet ud af indtil videre) smiley

• #8   8. nov 2007 Henrik A
    Du kan godt ændre det. Jeg bruger gassen til at få røven ud, slet ingen håndbremse. Kun i normale løb til at få NOS smiley

Ska vi game det online? smiley

• #9   8. nov 2007 Jeg bruger slet ikk håndbremsen når jeg drifter, jeg smider bilen sidelæns også bare fuld gas så køre bilen helt sidelæns næsten hele banen rundt, man får nemt 30.000 point som mange gange er målet =)

Der skal selvfølgelig styres efter det os =)

• #10   8. nov 2007 Dannie H - Jeg kan ikk spille online med dig i dag, da jeg sidder på arbejde, og skal i parken senere smiley
    - men er frisk her en af dagene hvis det er ;D

- Jesper E - Tjaa det er som man ser på det.. Jeg synes ikk det er så fedt med "bare at køre ligeud", men nu giver jeg det lige en chance, og køber det os bare, for lige at støtte firmaet, så der kommer nogle flere spil i serien smiley

• #11   8. nov 2007 Henrik A : hehe det er os en god ting =)

Jeg er frisk på en gang online os en dag de kommende dage... smiley

• #12   8. nov 2007 Jesper E
    Jeg skal bruge 3 runder til at varme op. Altså restart ca 3 gange i samme bane før jeg er klar til at vinde. smiley

• #13   8. nov 2007 Dannie H : Hehe alt skal have en varm op! =) Det skal jeg som regl os.. Derefter går det meget godt...

• #14   8. nov 2007 tilføj mig lige som ven drenge.. Så arrangerer vi squ da et tournament her en af dagene smiley

• #15   8. nov 2007 jeg har lavet 160000 i et drift ..synes det er meget nemt....men nogle biler er mega ringe i forhold til andre

• #16   8. nov 2007 Hmm.. syntes det lige kan gå. Nu mens man venter på nfs pro street, som selvfølgelig ville være bedre end Juiced 2, med MANGE længder.

• #17   8. nov 2007 Jeg har det til ps2... Værste spil nogensinde...

Kommentér på:
Juiced 2 til ps3

Annonce