404 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

FCK Uefacup. FCK Uefacup.

PIVRINGE!!!!!!!!!!!

FCK spiller af helvede til, det har de gjort hele sæsonen, stort set.
De kan bare ikke score, ikke engang på STRAFFESPARK!!!
Alle FANS er så bitre, skuffede og vrede og det fik spillerne også at mærke under og efter kampen!
Niclas Jensen, vores venstreback som også er fast mand på landsholdet, er så DÅRLIG!!! og kostede målet mod Panathinaikos.
Rosenborg vinder ude og hjemme over Valencia... FCK kan ikke engang på hjemmebane vinde over et græsk mesterhold:-(

Behøves ikke at svare på hvem der lige nu er lokomotivet i Skandinavien vel???

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FCK Uefacup.
  • #1   10. nov 2007 ... er du helt okay?

• #3   10. nov 2007 super Aab olleeee super Aab olleee

• #4   10. nov 2007 sidder og tænker det samme som knaas .

• #5   10. nov 2007 OMG i snakker fodbold... er i rablende vanvittige?
    eller... det skal i self ha lov til.. jeg blander udenom nu....

• #6   10. nov 2007 1-1 mod anderleht var bedre ind et spark i bollerne ..det kan stadig nåes med en uafgjort mod tottenham eller getafe og så vinde nede i israel

• #8   10. nov 2007 ville sige andreleht var heldige for de havde ikke en eneste 100% chance og så score de på et selvmål ...:-(

• #9   10. nov 2007 Silvia4Sale :det var da aab der selv scorede til 1-1

• #10   10. nov 2007 Aab lavede da selvmål.....

• #11   10. nov 2007 Knaas, hvad skal vi bruge den kommentar til?

Aab, hatten af...
    De har fandme vist ENGAGEMENT og vilje!
    Mod Sampdoria og Anderlecht, godt gået.

Er bare så skuffet over den manglende speed FCK leverer, det jo derfor vi så nemme og læse, derfor vi ikke scorer så meget og derfor spillet ser kedeligt ud.

• #12   10. nov 2007 ja men de scorede også selv i modstanderes net

• #13   10. nov 2007 Thomas, der var et par enkelte fans der gav spillerne fingeren, det har jo ikke noget med resten af fansne at gøre.
    Jeg klappede selv af spillerne, omend det var svært, da de kom ud til os...

• #14   10. nov 2007 msv ´:hold kæft et straffe hjalte han brænder kan squ godt forstå at fansene bliver frustreret

• #15   10. nov 2007 Og når FCK kommer til Midtjylland i morgen får de ozo lige en kold dukkert..... hehehe

• #16   10. nov 2007 Silvia4sale:

Må man ikke ytrer i en debat, at man er skuffet over FCK?
    Så man en dårlig fan?
    Jeg tror ALLE FCK-fans er skuffet, men du mener nogen er tilfredse?
    Jeg er på vegne af FCK, IKKE tilfreds med, at vi spiller langsomt og uengageret, samt taber til et græsk hold.

• #17   10. nov 2007 msv:jeres problem ligger i at i jo slet slet ikke er farlige når i kommer op til feltet....bolden bliver spillet alt for meget rundt.....og grønkjær skal prøve noget andet ind de 2 finter han laver hver gang ..til baglinien eller ind banen han kan ikke andet

• #19   10. nov 2007 Der plejer altså ozo være et helt andet 'drive' over FCK når de spiller....... men har ingen ide om hvad der er galt..

• #20   10. nov 2007 msv ´ er du FCK fan eller bare en skide medløber !!!

loyal og trofast i medgang og modgang..

Brøndby til jeg dør Jeg er Brøndby til jeg dør Jeg har sagt det før Jeg er skide skør Jeg er Brøndby til jeg dør.

www.allehaderos.dk

• #21   10. nov 2007 Bent: Præcis, det drive og den speed der skal være i Uefaen, har de slet ikke i øjeblikket:-(

Thomas: De blev ikke svinet til på den måde, men der var bare en frustreret stemning i Parken. Vi reagerer på det der foregår i spillet og stemningen har meget med spillet på banen at gøre.

FCK er en storklub og har store ambitioner, derfor er der krav fra fansnes side og sådan er det.
    - Rigtig mange af spillerne holder ikke niveau!
    - Alt for mange afleveringer er uden adresse!
    - Ingen fantasi, SPEED eller power i spillet frem ad banen!!

Christian, drop nu dit bundbyCrap...
    Og iøvrigt, www.INGENHADERJER.dk , hvorfor skulle vi dog det?
    Hvem interesserer sig for en lille midter/bund klub i superligaen??? Det da uinteressant.

• #22   10. nov 2007 Aab har sgu klaret det alt for godt, og er sgu stolt over at vi er kommet til gruppe spillet..

Er også ret sikker på at vi kommer videre, 3 point over Getafe og 3 point i isreal !

• #23   10. nov 2007 succes is temporary loyality is forever!

skyd dig selv i nakken msv du ikke værdi nok til at sidde i parken

• #24   10. nov 2007 Stemningen var da fyldt med skuffelse...
    Silvia4sale, det er faktum.

udover de første 15 minutter, så var det da netop ved straffesparket, at parken gik amok i jubelrus...
    DER VAR OPBAKNING, indtil han brændte.
    Og uanset hvad, skal en spiller abstraherer fra rammerne og score på et straffesparki en vigtig uefacup kamp, når man spiller i en stor klub med pres på hele tiden.

Hamann, kan jo ud af det du skriver, konstaterer at du IKKE læser indlægget igennem inden du skriver en kommentar. Ovenfor står der jo, at det var ganske få der gav dem fingeren! Har på INTET tidspunkt skrevet, at jeg giver spillerne fingeren! Så LUK og læg ikke ord i min mund!!! Jeg har stået og sunget trofast til stort set samtlige kampe siden 95-96.

Christian, jeg har kontaktet admins. da du opfordrer mig i en alm. debat til at jeg skal skyde mig selv???
    Er du fuldstændig vanvittig???

• #25   10. nov 2007 Hvad havde I forventet af fck ? af i bare sku køre dem ud af banen ? det var Panathinaikos ? i skal vel bare tabe en kamp til så du ikke fck fan mer. ja du lyder som en medløber.

• #26   10. nov 2007 panathinaikos har som mål at vinde uefa cuppen, tag det nu roligt, FCK har været i cl gruppe spil en gang.. der er himmelvid forskel på de to hold, det er kun flot at det ikke gik mere galt selvom jeg da selv smed 500 på fck vandt

• #27   10. nov 2007 Christian, jeg vil da altid være der for min klub!

Har ikke en skid med det at gøre, men jeg vil også gerne stille krav, store krav!
    Det jo ikke en lille pestegnsprovinsklub...

Kommentér på:
FCK Uefacup.

Annonce