{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Dobbelttråd ;o) Har du et 37PF9946 tv? {{forumTopicSubject}}

Hej!

DETTE ER ET NY REDIGERET INDLÆG, DA JEG HAR MODTAGET NYE OPLYSNINGER 18/11-2007 ;o)

Dette indlæg burde måske nok ligge under noget KØB OG SALG eller EFTERLYSNING, men nu prøver jeg her alligevel.

Jeg har tidligere skrevet et indlæg der lød således under køb og salg:

Jeg har et PHILIPS TV 37PF9946 men kan ikke få den op at stå (tv'et altså), da jeg mangler en fod (stand) til den.

Ja, en fladskærm bør sidde på væggen, men det har jeg bare ikke plads til, desværre!, så hvis du har sådan et tv, eller kender nogen der har, og ikke bruger foden til noget, så kontakt mig hurtigst muligt.

Jeg har kontaktet PHILIPS Customer Care Center ang. mit problem, men tror de i første omgang har misforstået mig, så indtil videre prøver jeg stadig at skaffe et privat.

Mit problem er nu, at ham jeg har købt tv'et af bare aldrig brugt foden, så den ligger stadig i den originale kasse.......problemet er bare, at han ikke ved hvor kassen er blevet af, den er blevet pist væk, så jeg mangler stadig en fod.

Har du denne fod liggende i gemmerne, og ikke har noget at bruge den til fordi dit tv ALTID skal hænge på væggen, så kontakt mig for evt. handel, også selv om det evt. KUN skulle være på LÅNEBASIS (jeg har jo kun brug for foden indtil engang i foråret 2008.

Her et et link til hvordan foden ser ud:

http://www.kellonet.hu/thumbnails/tnPHILIPS%2037PF9946%20(PH OTO%20254).jpg

Send evt. en PM.

På forhånd tak til alle........

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dobbelttråd ;o) Har du et 37PF9946 tv?
Kommentér på:
Dobbelttråd ;o) Har du et 37PF9946 tv?

Annonce