{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kølervæske.. vw-skoda-audi
  • #1   21. nov 2007 Det er ikke ligegyldigt.

Der skal efterfyldes med rød kølervæske når der er rød kølervæske på bilen!

Det har noget med blanding i væsken at gøre, da blå og rød laver kemiske reaktioner sammen og så frafalder nogle af de gode fordele ved kølervæsken.

Der er mere end som så end "bare" frostsikring smiley

• #2   21. nov 2007 Da vi havde vores Fabia, køre konen ind på en tank da lampen begyndte at lyse, den flinke tankspasser valgte at efterfylde med blå kølervæske, vilket resulterede i at de hele klumpede sammen i divese rør osv. da det koagulere hvis det blandes med det røde...

Det kostede kun 3800,- hos SMC biler at få renset det hele og skiftet køler

• #3   21. nov 2007 Det røde er bare ikke til at købe på tanke og ligende. jeg skal vel ind til audi for at få noget..

• #4   21. nov 2007 Jeg har købt mit hos smc biler, det skal blandes op med vand, og tror nok at op til 2/3 dele må være vand, i følge anvisningerne.

• #5   21. nov 2007 ved i om de har det i nogen bil udstyrs butikker..

• #6   21. nov 2007 Prøv at kigge i din manual til bilen, der står nævnt nogle standarder det skal opfylde, så kan du prøve at spørge rundt omkring, om de har noget kølervæske der opfylde de standarder.

Men ellers koster en dunk vidst omkring 100kr og der er nok til at skifte alt kølervæsken på bilen.

• #7   21. nov 2007 Den køre på det røde nu her, og har desvære ikke kunne finde på en alm tank, men må ind til en audi forhandler,,

Kommentér på:
kølervæske.. vw-skoda-audi

Annonce