{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

TV2-DOK {{forumTopicSubject}}

Hej.
Vil bare lige spørge andre om hva de syntes TV2-DOK den der er vist mange gange og kan hente???

Ja hvis man ser bort fra Stefan hva syntes i så om det andet i den udsendelse...

Jeg syntes alt bortset fra det med Stefan er godt...

Hva syns i???

Kun seriøse og ikke dumme kommentar...
Sjove kommentar kan gå men ikke dumme...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TV2-DOK
  • #1   23. nov 2007 VRSeissser...... smiley

    Hej Michelle smiley


  • #2   23. nov 2007 Jeg syntes det var et dårligt program...så kan jeg bedre lide det der 4 hjul og en ja et eller andet???

  • #3   23. nov 2007 Den med dødstosserne der bare ville køre hurtigt ?

  • #4   23. nov 2007 Medierne har en særlig evne til altid at grave de største spader frem til sådanne programmer... Hvad med ham i Puma'en der frygtede politiet fordi han havde skiftet udstødning og luftfilter - åååårh gyse!

    Nææææ frem med de seriøse og rigtige entusiaster med noget mellem ørerne og sans for at udtale sig til et medie. Men de er knap så sjove at rive frem i søgelyset.
    Medierne vil jo gerne stemple os.

    Og det pisser mig af gang på gang at dem der deltager i sådan noget samtidig står med en bajer i hånden! Væk med det lort


  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #6   23. nov 2007 medierne finder jo altid de tumper de viser det medierne vil vis eog som folk vil se..
    det er sq da meget sjovere at se en spasser stå og skide i bukserne af skræk for at blive indkaldt til syn fordi han har knfilter på sin 1,5 ford puma der forresten har rundet 260km/t, synes programmet er godt lavet og herregriner hvis man ikke ligger noget seriøst idet..... kan dog godt se problemet i at hr og fru danmark generalisere os fordi vi synes det er sjovt at bygge anlæg osv, men jeg generalisere også dem for at være nogen blødhatte uden indhold i livet udover hvad tv giver dem


  • #7   23. nov 2007 Til de få der ikke har set det:
    http://video.google.com/videoplay?docid=6568584788113447402&q=d%C3%B8dsk%C3%B8rsel&total=2&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

    Og ja, selvfølgelig skal unge portrætteres sådan, for man kommer ikke udenom at mange unge kører med hovedet under armen. At man så lige "i farten" glemmer de demente gamle der kører i modsat retning på motorvejen, kører 70 km/h på både landevej og i by og dermed er livsfarlige begge steder, har dårlige reflekser osv. det er noget helt andet.
    Men ligesom det sælger flere aviser at skrive om indvandrerbander end om hårdtarbejdende indvandrere der knokler for at skabe en tilværelse, så sælger det også bedre at skrive om unge der kører råddent, end om unge der aldrig har fået en fartbøde og ikke ligger hjernen af når de drejer nøglen.
    Men ja, mange unge kører råddent og det er da et problem, ingen tvivl om det, men sådan en gang konfetti-journalistik kan jeg nu kun tage med et smil. Især når hovedrolle-indehaveren nu køie i æ VR-sæijsser mæ tip-tun smiley


  • #8   23. nov 2007 Steffen M du skal nok lytte bedre hvis du ser den igen... Det er ikke puma'en der kan køre 260. Men en bil han har prøvet.

  • #9   23. nov 2007 Syntes det var en god udsendelse som har sat fokus på nogle ting mange herinde ikke havde skænkt en tanke, og vis de 45 minutter kan gøre at bare 10 andre unge mennesker tænker sig en ekstra gang om så er det, dét dårlige rygte værd...

    Ang. andre dumheder i trafikken, tja så ser jeg det lidt som en undskyldning for at feje fokus væk fra sig selv ved at nævne det, for statestikker viser jo tydeligt at unge mennesker har et problem med fart, og man skal starte et sted så er det jo meget normalt man starter ved det største problem...

    Ikke for sjov at vi bliver kategoriseret som den dyreste skadegruppe ved forsikrings selsskaberne...


  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #10   23. nov 2007 my bad..... har lige sovet lidt hehe

Kommentér på:
TV2-DOK

Annonce