{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Golf 2 VR6 oplysning.. {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens..

Jeg går og leger lidt med tanken om at købe en gammel golf 2, og så split den fuldstændig a og lave den 100% i stand og smide en VR6 motor i.. Men er lidt i tvivl om hvor meget der ska laves om.. Og får ikk rigtig respons fra nogen herinde som har Golf 2 VR6..

Håber der en som kan komme med lidt oplysninger.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 2 VR6 oplysning..
  • #1   5. dec 2007 ledningsnat.undervogn...hvis du er heldig passer forbroen over på fra en g3...ellers prøv få fat i ham fra stub city der har en

• #2   5. dec 2007 ellers bare en g60 under vogn som min.. men klart bedst med g3 vr6 undervognen..

• #3   5. dec 2007 hehe G60 undervognen og Vr6 undervognen er de samme den eneste forskel er G60 er 4 huls og vr6 er 5 huls ellers er resten ens træk aksler er de samme osseellers skal du bruge ledningsnet, motor, gear hele koblingsystemet (hoved cylinder, slave cyoinder slanger, pedalerog evt bremso forstærker), man kan osse få sådan en djævel til erstatning for det hvor det bliver lavet om til kabel træk, skal skal du bruge foreste motor ophæng forbro og de andre ophæng, forrør ogsp kan du så vælge om du vil bruge golf 3 speedo meter osse eller om det skal være et golf 2 digital speedo eller hva det skal være golf 3 vr6 speedo ville jeg forslå hvis omdrejningerne skal passe og benzin pumpen der kan du bruge den alm gti benzin pumpe og føde pumpe i tanken dem har jeg aldrighaft problemer med de ikke kan føde ordenligt min 16v'er kørte ganske fint og den smed lige omkring 180 hk men pøj pøj med projektet kan kun sige det er for fedt var selv tæt på og købe en engang

en anden ting køb en 2,9 motor og smid i den har der ikke været de store prblemer med som med 2,8'eren også skulle 2,9'eren vidst osse træk som en i helvede i forhold til

• #4   5. dec 2007 Og så skal du lige en godkendelse fra synshallen og betale afgift til staten hvis du i det heletaget kan få synshallen til at godkende den.. hvilket jeg tvivler på da du ikke har Tüv parpirer på ombygningen.. hvis det var mig ville jeg købe en der var lavet færdig fra Tyskland med tüv parpirer.. den skal de nemmelig godkende smiley

• #5   5. dec 2007 tror kun der er de der 15-20 i foreskel på en 2,9 og en 2,8.. men ret mig hvis jeg tager fejl..

Kommentér på:
Golf 2 VR6 oplysning..

Annonce