{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Photoshop hjælp ang. styling af bil. {{forumTopicSubject}}

jeg har en bil som jeg begynder hårdt på i det nye år som jeg skal gå og hygge med. men jeg mangler en som kan lave min bil i photoshop for mig så jeg har en ide om hvordan det komme til at se ud når den engang bliver færdig. men jeg skal bruge det til at se om hvad der er af muligheder for den.
Så hvis der er en som er rimlig hardcore til det der med PS. så ville jeg meget gerne bede om noget serijøst hjælp.

mvh. Sebastian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Photoshop hjælp ang. styling af bil.
  • #1   11. dec 2007 seriøs hjælp og hardcore assistance er jo lidt et vidt begreb

1 pga hvad billede materiale du nu har at lever
    2 pga hvad nu en drømme du har

men hvis du nu poster noget og forteller lidt om
    hvad det drejer sig om ville det være lidr nemmere for folk at se
    og sige Okay det det og det har jeg prøvet at lave før så det kan jeg hjælpe dig med osv

mis

• #2   11. dec 2007 Jeg har denne ide om at jeg skal have Bygselvbaglygter på den hvor der er to røde med diode ringen rundt om og et blinklys inderst i begge sidder. og at der skal lambodøre på den med De der coupe agtige spjele som sidder helt tæt op af døren. forstillet mig osse en BMW gril med bmw forlygter med angel eyes i med ved ikke lige hvad for nogle som der kunne passe godt til den.
    og nogle fælge som er mulige at sidde på som passer til bilens helhed og selvfølgelig min komne lakering til den som er to-delt. pluds dobbelt udstødning bag på og en clean bagklap og ingen dørhåndtag.

Candy appelred neder og der hro runderne starter havde jeg så tænkt på sort da den lægger godt til farven. ellers skulle den væreCandy appelred hele bilen.

sådan nogle lunde jeg havde forstillet mig den.

• #3   11. dec 2007 det lyder da som pænt mange timers photoshop stuff
    hvor megte af det resource materiale har du så selv klar

• #4   12. dec 2007 har nogle billeder af bilen. og regner med at have baglygterned hjemme i januar,

ja jeg ved det godt.. men er jo osse en del ting som skal laves på bilen..

• #5   12. dec 2007 baglygterne hjemme, sagde du ikke de var noget byg selv halløj

• #6   12. dec 2007 jo er det osse.. men det jo nogle du køber. så skal du selv bygge dem ind i bilen eller i den gamle lygte. skal bare lige findelige præcis dem jeg ville have på bilen..

Kommentér på:
Photoshop hjælp ang. styling af bil.

Annonce