{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Dækker forsikringen?? {{forumTopicSubject}}

hey bg smiley

efter fyraften kommer jeg ud på P pladsen ved mit arbejde, og der står så en tysk golf 3 parkeret HELT op af min bil og der var ca 1,5 meter hen til den bil der står ved siden af golfen.. jeg kunne knap nok komme ind i min bil pga hans latterlige parkering, lyste med mobilen for at se om han har lavet buler eller andet, kunne så ikke se noget. Fint nok jeg begynder at trille hjemaf, efter nogle 100 meter ser jeg så at sidespejlet i førersiden hopper/sidder løst. Jeg holder over til siden og det viser sig at de 2 ud af 3 skruer til spejlene er knækket.. samt at spartlingerne på spejlet er flækket! golfen er på tyske plader, og jeg tog billeder af hvordan han stod i parkeringsbåse, samt hans nummerplader, meldte det til vagten på arbejdet. Hvad får jeg dækket? og hvordan? det er jo nok et tysk forsikringsselvskab (jeg kan ikke tysk) og dækker det kun spejlet, eller spejle (de kan kun købes i et par) Og materiale, altså spartel, maling samt arbejdsløn?

Golfen stod med sin førerdør på førersiden af min, dvs med bagenden ved min forende. Idet han stiger ud af bilen må han tage et skridt bagud og knække spejlet, for de 2 skruer er de bagerste, så spejlet er blevet trykket fremaf)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækker forsikringen??
Kommentér på:
Dækker forsikringen??

Annonce