{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Evisu...bvadr {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig der får lyst til mad fra mac'en når jeg ser sådan et par bukser her

http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=88590

er sgu næsten sikker på at der sidder en eller anden gammel kineser og er ved at dø af grin over at 14-årige vil bruge alle deres konfi-penge på de arbejdsbukser han lige har givet en klat maling...

Hvis jeg ejede Mcdonalds ville jeg sgu bruge de bukser i en propaganda-reklame og sige man ikke bliver fed af deres mad...folk kan jo knapt holde dem oppe...ups..det er jp med vilje....;-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Evisu...bvadr
  • #1   6. jan 2008 Mega klamme

  • #2   6. jan 2008 Jeg har seriøst lyst til at sparke de drengerøve i røven når de har de bukser på !

  • #4   6. jan 2008 jeg synes det er fedt med noget tøj der ser godt ud, og bruger selv en god slat penge på det når jeg får taget mig sammen til at handle tøj...

    men ikke om jeg nogensinde vil forstå dem der køber de der bukser...jeg har bemærket at tendensen blandt de der små drenge er at de køber det for at kunne sige "de koster 1600"...det er derfor der er det kæmpe logo på...alle de fede mærker er altså også bare blevet ødelagt...nu skal der jo helst stå med kæmpe bogstaver hvad det er, så det er jo umuligt at klæde sig pænt på i de mærker efterhånden...


  • #5   6. jan 2008 Champ #1.. Netop! Det er udelukkende for at kunne sige hvad de har kostet! Min fætter købte også et par, og gik jo vanvittigt meget i dem i starten, og skulle jo spørge alle om, hvad de syntes om hans bukser.. Og alle sagde det samme - at de var møg-grimme.. Og hans svar var:"Så gæt hvad de har kostet?"..

    Det er til at kaste op over.. Nu går han så vidst heller ikke i dem mere smiley


  • #6   6. jan 2008 tror det dyreste tøj jeg har er mit jakkesæt..... ellers går jeg ikke op i logo'er og mærker og skidt... det skal bare se fornuftigt ud....

    det eller beskidte overalls!


  • #8   6. jan 2008 Jeg synes man skal droppe det der med hvad det koster...det er da fair nok at give 1600...men det skal sgu være fordi de er behagelige og klæder en...første gang jeg så evisu troede jeg det var en der selv havde lavet dem...;-)

    Og nu vi er ved det....jeg elsker mine Gasp bukser...nøj hvor jeg elsker dem...men hvor ville jeg da ønske at alle de små drenge der ikke træner gad lade være at gå i dem...mine tjener udelukkende et praktisk formål...:-)


  • #9   6. jan 2008 Jeg er da ligelgad.. har stadig lyst til at sparke dem i røven .. ?

  • #10   6. jan 2008 så kunne det være bukserne røg op på plads...;-)

  • #11   6. jan 2008 damn.. ville sgu ikk engang sidde derhjemme i dem... og da slet ikk vise mig offentligt...

    kasper b: latterlige priser...


  • #12   6. jan 2008 de er satme grimme, og det kræver jo heller ikk den store studentereksame at lave dem....

    Et par bukser og en gang maling, også laver man lige et M bagpå, damn hvor kan mange mennesker spare penge ved hjælp af den guide


  • #13   6. jan 2008 De vil jo ikke spare penge på at lave dem selv... For så er det ikke mærketøj... Jeg synes mange små skoleunger går i dyrt mærketøj... Er de prostituerede hele bundtet eller får unger bare ALT af de gamle nu om dage? Min venindes lillebror har f.eks. brugt 1500 kr af sine konfi-penge på en eller anden grim nøglesnor-spænde-rem ting fra Louis Vuitton eller hvad fanden det er... Jeg sagde til ham at det var eddermame en dyr hundesele han havde købt der... Fatter det simpelthen ikke :-S

  • #14   6. jan 2008 J.R. tilykke til dig...det er bare ikke helt det tråden handler om...det handler om alt det grimme lort der er kommet, hvor det mere handler om at man kan se hvad mærket og prisen er, end kvaliteten...

  • #15   6. jan 2008 J.R. .
    Kan du sige metroseksuel hehe mærke luder... Og det har ikk en skid med kvalitet og gøre du kan bare se de der evisu har en homie der har gået meget i sådan nogle altså hva sker der de skal vaskes på vrangen ellers forsvinder det der M nej nej nej man det er da for plat og tror ALDRIG at jeg har mødt en stodder der har brugt 3500 på et par bukser... Gal du sku have en dum flad for det man....


  • #16   6. jan 2008 ja de bukser ser sku for grimme ud.... er godt nok kun 21 men troede da jeg skulle nå at blive en 35-40 år før at jeg kunne sige "fuck hvor ser de unge åndsvage ud idag"

    men hva sker der også for T-shirts som er skåret næsten ned til navlen? på mænd!?
    og så er de stoppet ned i bukserne foran for at man kan se deres klamme beltespænder mens buksekanten hænger under røven.

    ja de er sku ikk rigtig kloge nytidens ungdom smiley


  • #17   6. jan 2008 Nej.... De er bare vamle... skulle tro de havde været ude og male med en spritter eller i en spritter...

  • #18   6. jan 2008 Ja jeg er også kun 22 og troede også jeg skulle blive gammel før jeg begyndte at kritisere tøjstil...men så kom evisu, og stramme bukser med hænger...

    hvis bukser skal hænge, skal det være baggypants...ikke sådan noget stramt lort...


  • #19   6. jan 2008 VIP


    Skrevet: 06-01-2008 10:30:30 Slet indlæg

    jeg står dørmand til sådan noget ungdoms disko.. 14-18år.... der kom også en i mcdonalds bukser... en hvid kardigan som var knappet næsten helt ned, og så sådan en hundesnor rundt om halsen, som gik han ned til navlen... og så får at gøre det hele slemt.. så stod hans hår bare lige op i luften... og jeg vil væde på at hvis man gik hen og pustede til ham, så viller der komme en sky af make-up..... han var vel 16 år gammel....


  • #20   6. jan 2008 wtf sker der lige fpr mit indlæg :)..... nå fuck det..

  • #21   6. jan 2008 skrækkeligt....er altså også træt af de der nedringede t-shirts...man tænker "yiiir patter", og så er det en dreng..hehe

Kommentér på:
Evisu...bvadr

Annonce