{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Mit Livs Maridt.... {{forumTopicSubject}}

Ved godt det ik har en skid med biler at gøre. Men vil sku af med lidt dårlige nerver.....

Blev idag omkring kl 15,00 ringet op af min svigermor at min søn på 21 månedere var dårlig. Skyndte mig hjem, og jo han havde lidt feber. Senere omkring kl 18,30 var hans feber såå steget MEGET til 40,7 grader, og vi kørte mod lægevagten, undervejs sidder han så i sin autostol og går i Chok og krampe og trækker ikke vejret... Kæft jeg var Bange for at miste min lille søn som betyder ALT for mig.... Konen skreg han dør han dør. Vi havde ca mellem 5-10 min kørsel til skadestuen... Jeg tænte haveriblinket på bilen og klampen i bund og kørte så ambulance-kørsel derud..... SOM EN VILD........
Han var væk i ca mellem 4-6 min... Og blå........
Men de fik ham så frisk igen... Men min dreng sku så køres med Babu til Kolding...
Uden os forældre................ Vi kørte så selv.....

Kæft en Grim oplevelse................... Man føler sig virkelig Magtesløs når sådanne ting sker.......

Håber ALDRIG nogle af jer andre kommer ud for sådan noget... For det er bare Grim.......

Sku bare lige af med lidt Sorg......
Vh lalle...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit Livs Maridt....
  • #1   11. jan 2008 hmm det er jeg sku ked af at høre, håber på det går godt.
    hvordan har han den lille mand det så nu

• #2   11. jan 2008 Det ved de ikke helt med sikkerhed endnu. De har taget en masse prøver osv... Så vi får mere svar om det imorgen.... Ik nemt at sove når man ved at konen og den lille ligger på syghuset dernede.... Og mig hjemme... øv øv snøft...

• #3   11. jan 2008 Hey, det lyder sgu da overhovedet ikke særlig behageligt...
    .
    Håber sønnike kommer på benene igen, og når han gør, så køb lige en legetøjsbil fra mig smiley

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #4   11. jan 2008 håber den bette knejt har det godt

en masse gode håb og krydsede fingre herfra smiley

• #5   11. jan 2008 puha en grim oplevelse, håber snart din søn har det godt igen smiley

• #6   11. jan 2008 hold kæft jeg føler med dig!!! får helt kuldegysninger af at læse hva du skriver:S

• #7   11. jan 2008 Lige pt sover han.. Han var meget afkræftet.... Og han er meget sløv endnu... Men der er heldigvis kontakt med ham igen.....

• #8   11. jan 2008 Hvis han er lige så sej som sin papa skal han sq nok klare det!
    Og køb også en legetøjsbbil til ham fra mig af;)

• #9   11. jan 2008 Fy for pokker da smiley
    Tror du ikke et førstehjælpskursus kunne give lidt mere ro i sjælen?

Håber han har det bedre.

• #10   11. jan 2008 Er jeg ked af at høre. H

Det lyder meget som det der kaldes "Feber Krampe"

• #11   11. jan 2008 har ikke lige prøvet det men en bil kørte en dag ind i min søn på 5 år.. skete dog ikke det vilde to riben flækket og blå mærker og en masse skrammer 2 cm længer ind under bilen og han havde kørt ham over... en der haved drukket og snakked mobil........

der kørte jeg også barbu barbu kørelse....

men han er nu den dag frisk igen... og holder sig langt væk for biler som muligt....

føler med dig ( jer )

Mvh Dennis.

• #12   11. jan 2008 Orv det er skod sådan noget, føler med dig mester !

• #13   11. jan 2008 Puha det er sgu helt sikkert ikke sjovt smiley Altid noget at den lille klarede det,andet havde da været forfærdeligt...

Ved nogenlunde hvordan du har haft det.. For et par år siden ringede de fra min mors arbejde at hun var faldet om og blevethentetafen ambulance ( med en hjerneblødning ) Der fik bilen osse alt hvad den kunne indtil skadestuen og videre igen der hun skulle flyttes til et andet hospital lige der vi kom derind...

• #14   11. jan 2008 Fuck. Hvor lyder det dog væmmeligt! Føler sku med jer som forældre. Håber da det kommer til at gå super med din søn!

Btw.. Er det ikke Lalle som engang var en af MG drengene? smiley

• #15   11. jan 2008 ¤ Søren V "OMS" ¤ : Vil også sige at det var virkelig også en Grim oplevelse.... Og kæft jeg kørte som en Vild derud.....

Har desuden også ringet til panserne og fortalt min kørsel fra start til slut.... Såå der ik bliver ballade hvis nogle har haft ondt i røven over min kørsel....... For jo den var Vild....... Men på det tidspunkt vil jeg skide på Bøder og alt andet.... Self ik menskeliv jo........ Men man tænker seriøs ik normal når sådan noget sker......

Og tak til jer alle for de rare ord..... : ) Og for alle de biler til ham hehe.... Han er det hele værd

• #16   11. jan 2008 fy for pokker..

Føler med dig. . lydr som en rigtig grim oplevelse.. jeg havde godt nok også kørt babu kørsel hvis sådan noget skete.

godt det hele er gået fint.. sov godt smiley

• #17   11. jan 2008 Lalle...

Tror sgu ikke rigtig der er nogle der får ondt i røven af at du køre din søn på hospitalet.

En hvid klud i sideruderne og så haveriblink og derud af...!

• #18   11. jan 2008 ja det er "bare" feber kramper. så et program om det. det er meget meget sjælendt børn dør af det. men ja det er en rigtig vammel situation!!

• #19   11. jan 2008 Det lyder fordærdeligt, man må gå helt i panik, men tror du kan tage det med ro, som der før er skrevet er det sikkert feber kramper, og ja det er slemt når det sker for sådan en lille en, men det er noget der er overstået.

Tag dig en drink og kom i seng så du er frisk til at komme op til i morgen!

• #20   11. jan 2008 Løhde ! : Det siger de også det var.... Meeen de er meget itvivl... Fordi når man får det, siger de så bliver man helt stiv osv... Men han blev total slap..... Men de har en masse prøver på ham. Som vi får svar på imorgen..... Eller inat alt efter om det er alvorlig.....

Rene H : Jo fik vi også at vide... Meeeen bare MEGET voldsom når de ik trækker vejret..... smiley

• #21   11. jan 2008 op til dem i morgen*

• #22   11. jan 2008 greve S : Hvad er det for noget hehe ?

• #23   11. jan 2008 Har også fået at vide at det ik var såå farlig........ Men når man ik aner hvad det er. Det ku lige så godt være et hjerteanfalt eller andet......

Men gik da i Panik lille mig hehe...... Puha...... Håber ik at opleve det igen da.....

• #24   11. jan 2008 * BigBro * : De sagde bare at de var glade for at jeg ringet og meldte det....

Så sku de vide lidt om mig min søn og info om bilen.. Så de ku skrive det i deres døgnrapport.....

Viste sku ik hva jeg sku sige da jeg ringet til dem... Det var bare....

Hej...
    Jeg har kørt som en Spasser..
    Min søn gik i Chok og ku ik få vejret....
    Såå jeg kørte over for rødt og meget stærk......

Og til sidst........

Tak fordi du ringet og meldte det selv.... : )

Puha.....

• #25   11. jan 2008 Puha jeg ville gøre nøjagtig det samme hvis det var mig der stod i den situation med min lille pige smiley håber lillemanden bliver rask meget snart så farmand kan få nerverne under huden igen smiley

Krydser fingre herfra til jer!

• #26   11. jan 2008 Christina H ! : Joe mange tak..... Ja vil gerne ku synke mit hjerte helt igen hehe........

Hvor gammel er din datter ?

• #27   11. jan 2008 * BigBro * : Ja meget. De var rigtig rare at snakke med... Dejlig med sådan nogle Betjente..... smiley

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #28   11. jan 2008 de fleste betjente er flinke nok hvis man lige skruer ned for "charmen" overfor dem smiley

vil dog også påstå jeg kan mærke de blir flinkere jo ældre man bliver smiley

• #29   11. jan 2008 ja det er sku synd for både jer og barnet det er især synd for så små børn for de kan ingenting selv gøre og de er så sårbare

• #30   11. jan 2008 min datter blev 2 år i november smiley 19/11 - 05

• #31   11. jan 2008 føler med dig .. håber sku ikk det er noget alvorligt ..

skænk knægten en racerbane fra mig istedet for det der håndkraft han skal lære det før eller siden .. KLAMPEN SKAL I BUND

en masse tanker og krydsede fingre herfra

• #32   11. jan 2008 Puuuha grim oplevelse... Håber den lille mand får det godt igen..

• #33   11. jan 2008 Jeg så en anden skrive det, men vil lige gentage: Førstehjælpskursus ftw. Alle burde ha det. Vel at mærke ikke det lille latterlige 12 timers, men det store.

Når det er sagt: Føj for satan for en oplevelse:'( Ord kan ikke beskrive de følelser der går gennem en, når der er tale om (ell man føler at der er tale om) liv og død, for en man elsker.

Krtdsede fingre, og en masse positive tanker og håb, herfra.

• #34   11. jan 2008 Fy for pokker en grim oplevelse... har selv været ude for noget lignende da min søn som ganske lille havde fået viklet sig ind i dynen da han lå og sov og vis ikke min svigerinde havde set til ham på netop det tidspunkt hun gjore og at mine svigerforældre tilfældigvis boede lige ved siden af et lægehus havde jeg også mistet ham... min kæreste måtte puste liv i ham imens hun løb hen til lægen med ham... ikke nogen sjov oplevelse... der var jeg også rimlig paff da de ringede på mit arbjede og fortalte mig det... der var det også bare afsted til skadestuen og mødes med dem... det værste var at jeg kom derned før dem så jeg stod bare der og kunne intet svar få eller noget for de vidste ikke hvem eller hva jeg snakket om...
    Der må sku aldrig ske noget med ens guldklumper... Håber i finder ud af hva han fejler og at det ikke er noget alvorligt... god bedring med ham...

• #35   11. jan 2008 Damn, håber sq junior klarer sig uden men hvis han har været blålig i huden..
    Og ja han fortjener en bette legetøjs bil for at kæmpe så bravt da smiley

Prøvede noget ligende mhs. til vanvids kørsel da jeg havde en veninde der skar pulsåren i håndledet over.. Dog heldigvis i udkanten af byen så der var ikke så langt ind til hospitalet, med det gik fandme stærkt!
    Og nej man tænker slet ikke i sådan en situation, der er kun ET mål og det er at nå frem til hjælpen i tide.. Vil nærmest beskrive det som tunnelsyn, man har KUN det hospital i hovedet.. Haverriblink og hornet i bunden hjælper en del må man sige.. Men meget ubehagelig oplevelse!

God bedring til den lille mand smiley

• #36   11. jan 2008 av av fik helt ondt i hjertet. har selv 2 knægte

• #37   11. jan 2008 Føj en grim oplevelse for både dig og din kone, håber jeres lille dreng blir helt okay igen og i aldrig kommer til at opleve det igen..

Kommentér på:
Mit Livs Maridt....

Annonce