En lille sjov sand historie. {{forumTopicSubject}}
For nogle år siden boede jeg i hillerød et års tid.
Havde en let genkendelig kongeblå polo coupe på det tidspunkt. nogle kammerater og jeg var ude og cruise lidt i den dejlige forårs luft.
det havde lige regnet så vejene var lidt glatte.
Men vi kørte uforstyret rundt med høj musik og vinduerne rullet ned.
Nu ville skæbnen så at der blev rød i et lyskryds. nå, blød nedbremsning, så kunne folk jo også kigge lidt :o)
Så var det det skete, hvindende bremser bagfra.
Det var så en golf III variant der ikke helt kunne færselsreglerne, men han fik da hold på øsen og holdte halvt over i den modsatte bane.
Dum som jeg var bliver jeg lidt sur over den slags kørsel, så jeg stikker hovedet ud og giver det bedste dræberblik jeg har lært, men der går ikke mange sekunder inden jeg får hovedet til mig, da jeg ser de tre der sidder i den anden bil.
Tre kæmper af nogle rokkere sidder og kigger på lille mig som på dette tidspunkt er blevet meget lille. de sætter bilen i gear og fræser op på siden af mig, ruller vinduerne ned og råber om jeg har et problem, og endnu engang, dum som jeg var, siger jeg HVA, Pga. den høje musik. de gentager og jeg får fremstammet ne ne.j nej. Så racer de over for rødt og væk.
Puha. der gik lige et par uger inden jeg tog bilen ned i byen igen he he he.
Kom med ligende hændelser eller andre historier :o)
okt 2005
Følger: 57 Følgere: 57 Biler: 4 Emner: 66 Svar: 972
Har endnu ikke oplevet noget i den stil.
Har fræset over for rødt med 80km/t inde i hvidovre så slet ikke der blev rødt og har aldrig kørt i kbh, kommer fra bornholm
Ellers bliver det de sædvanlige stunts med for sen opbremsning og man er lige ved at køre op i røven på folk.
Der var dog den ene gang hvor bilens front skred ud da det var pænt glat og røven og begyndte at slå ud. det var sku lidt uhyggeligt.
jan 2004
Følger: 68 Følgere: 62 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 2.061
vi holder og venter på en ældre dame kommer ud af hendes p pås så vi kan få den. i det hun køre ud kommer der en rå lækker mercer og snupper den for øjnene af os! min ven som er lidt hissig flyver ud af bilen og over og åbner døren på en fine mercer og begynder og råbe høj lydt! så stig der en møg stor invandre ud og begynder a skuppe til min ven som nu ik er så stor mere og begynder og gå over mod sin bil igen som jeg sidder og og tænker nu får han sku et par på låget,
den store invandre åbner så sit begaserum og flår et pat op og kommer så over mod men vens bil og jeg sidder bare og tænkre fuck fuck fuck som en eller ande guldfisk i et blenter. min ven når så lige ind i sin bil og får smidt den i første og vi køre så der fra med en smadret bagrude og en bule på bagklappen!
tror min kammi er begyndt a lade vær med a opsøge tumper i trafikken!
slagelse rådhus plas er et sygt sted i myllertiden!
nov 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 45 Svar: 1.104
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 5 Emner: 271 Svar: 5.508
sep 2006
Følger: 11 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 189 Svar: 1.722
Så spørger vi så hvad han laver til daglig, hvorefter han smækker et politiskilt op i fjæset på os! Fuuuuuck tænker vi, nu er det slut Men han var ligeglad, han fortalte bare at han var for stiv til at tænke sig om, og så kørte han bare med os. Han gav også en øl da vi nåede frem!
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 6 Emner: 197 Svar: 3.697
Oplevede også engang en klovn på en villavej som sad og skreg ud af vinduet, da han mente at jeg kørte ud foran ham - da jeg så flåede døren op og rendte over til hans bil fik han pludselig travlt :o) - havde i øvrigt ikke generet ham...
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 1.108
En dag kørte vi Køge Bugt Motorvejen, og der var som sædvanlig kø og elastikkørsel. Vi var lige kommet godt op i fart, da bilerne foran pludselig holder helt stille igen. Jeg var helt oppe og hoppe på bremsepedalen med mine 120 kg, og vi holder da heldigvis stille ca 1 meter fra bilen foran. Så er det vi hører det karakteriske hvinen fra nogle blokerede bremse bag os. Jeg kigger i bakspejlet og ser en stor suv komme flyvende, sådan halv sidelæns. Der var jeg sgu godt nok bange for at det ville blive det sidste jeg oplevede. 2,5 tons suv der møder 800 kg minibil, ville nok ikke ende godt.
Heldigvis holdt han stille ca 20 cm fra vores bagkofanger
jun 2003
Følger: 60 Følgere: 59 Biler: 14 Emner: 176 Svar: 1.894
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 33 Biler: 6 Emner: 649 Svar: 8.735
dec 2004
apr 2004
Følger: 20 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 2.042
dec 2004
apr 2003
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 371 Svar: 1.474
Ha ha ha ha. good one
okt 2003
Følger: 39 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 477
LOL
Hvorfor giver du dem fingeren hvis du stikker af alligevel? endten står man får hva man laver eller lukker man bare, det er bare min mening
apr 2004
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 26 Biler: 8 Emner: 63 Svar: 908
Og egentlig også meget rart at vide jeg ikke er den eneste der stikker halen mellem benene når jeg ser to sure rockere
apr 2004
Var sammen med en ven, vi var på vej mod Bakken, kørte sammen med en anden Civic. Kom til at køre over for rødt med ca. 20km/t over hastighedsgrænsen.
- Hvad ser jer? En skide politibil ventende på grønt lys, og da han så ser mig fræse over krydset for rødt...
Tjaaa, blandet med lidt panik og fast and the furious, siger min ven til mig: " Drej inde her, drej ind her!!!", og så drejer vi ind på denne meget mørke, uoplyste vej. Hvad ser vi? BLIND VEJ!!!
"ShiiiiiiiiiiiiiiT!", tænker jeg, "kortet ryger 100%!!". Nåh, men vi ruller derudaf på denne vej. Slukker bilen, så vi triller uden lys. Så kommer politibilen ind ved indgangen til denne blinde vej. Hvis jeg bremser, så kan han se mit bremselys, og så er kortet røget og en bøde oveni... Jeg koncentrerer mig dybt om at parkere bag de foranholdende biler, UDEN at bremse. Kommer til at ridse mine fælge på kantstenene, men trækker stille og roligt håndbremsen, sådan at jeg laver en lidt skæv parkering på nogle biler.
Politibilen kører op ved siden af os, men i løbet af 0,5 trækker vi sæderne ned så vi ligger fladt:D De steg ikke ud af bilen, men lyste ind i kabinen med en lygte. Kææææææft, vi var sQ godt nok små i den situation:D
dec 2004
Følger: 42 Følgere: 40 Biler: 4 Emner: 102 Svar: 750
Det sygeste jeg har lavet var.. jeg har bremset helt op til NUL km/t på morotrvejen pga en spasser som syntes det var sjovt at klister sig fast i min bagkofanger...
Jeg var placeret i venstre sport og han blev ved med at presse mig hele tiden selvom om der stadig var biler foran mig.. Men tro mig det var også første og sidste gang han gjorde det... Jeg bremsede helt op.. Og gik ud til ham... resten kan man gætte.
apr 2004
sep 2006
sep 2006
sep 2006
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 26 Svar: 1.108
Præcis, folk har ingen respekt for andre længere. Desværre specielt ikke overfor buschauffører.
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 113 Svar: 6.361
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 47 Biler: 5 Emner: 113 Svar: 6.361
En lille sjov sand historie.