{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

En lille sjov sand historie. {{forumTopicSubject}}

For nogle år siden boede jeg i hillerød et års tid.

Havde en let genkendelig kongeblå polo coupe på det tidspunkt. nogle kammerater og jeg var ude og cruise lidt i den dejlige forårs luft.
det havde lige regnet så vejene var lidt glatte.

Men vi kørte uforstyret rundt med høj musik og vinduerne rullet ned.
Nu ville skæbnen så at der blev rød i et lyskryds. nå, blød nedbremsning, så kunne folk jo også kigge lidt :o)

Så var det det skete, hvindende bremser bagfra.
Det var så en golf III variant der ikke helt kunne færselsreglerne, men han fik da hold på øsen og holdte halvt over i den modsatte bane.
Dum som jeg var bliver jeg lidt sur over den slags kørsel, så jeg stikker hovedet ud og giver det bedste dræberblik jeg har lært, men der går ikke mange sekunder inden jeg får hovedet til mig, da jeg ser de tre der sidder i den anden bil.

Tre kæmper af nogle rokkere sidder og kigger på lille mig som på dette tidspunkt er blevet meget lille. de sætter bilen i gear og fræser op på siden af mig, ruller vinduerne ned og råber om jeg har et problem, og endnu engang, dum som jeg var, siger jeg HVA, Pga. den høje musik. de gentager og jeg får fremstammet ne ne.j nej. Så racer de over for rødt og væk.

Puha. der gik lige et par uger inden jeg tog bilen ned i byen igen he he he.

Kom med ligende hændelser eller andre historier :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille sjov sand historie.
  • #1   5. feb 2008 Lyder som en syg oplevelse smiley

Har endnu ikke oplevet noget i den stil.
    Har fræset over for rødt med 80km/t inde i hvidovre så slet ikke der blev rødt og har aldrig kørt i kbh, kommer fra bornholm smiley

Ellers bliver det de sædvanlige stunts med for sen opbremsning og man er lige ved at køre op i røven på folk.

Der var dog den ene gang hvor bilens front skred ud da det var pænt glat og røven og begyndte at slå ud. det var sku lidt uhyggeligt.

• #3   5. feb 2008 For et par uger siden var min og en ven i slagelse,
    vi holder og venter på en ældre dame kommer ud af hendes p pås så vi kan få den. i det hun køre ud kommer der en rå lækker mercer og snupper den for øjnene af os! min ven som er lidt hissig flyver ud af bilen og over og åbner døren på en fine mercer og begynder og råbe høj lydt! så stig der en møg stor invandre ud og begynder a skuppe til min ven som nu ik er så stor mere og begynder og gå over mod sin bil igen som jeg sidder og og tænker nu får han sku et par på låget,
    den store invandre åbner så sit begaserum og flår et pat op og kommer så over mod men vens bil og jeg sidder bare og tænkre fuck fuck fuck som en eller ande guldfisk i et blenter. min ven når så lige ind i sin bil og får smidt den i første og vi køre så der fra med en smadret bagrude og en bule på bagklappen!
    tror min kammi er begyndt a lade vær med a opsøge tumper i trafikken!

slagelse rådhus plas er et sygt sted i myllertiden!

• #4   5. feb 2008 prøvede i sidste weekend at køre lidt halv meget for stærkt, det var lige vej, det var midt om natten så ville bare hjem, så kom jeg ud på åben vej, og bilen gav at ordenligt ryk, så jeg satte farten ned, ville lige køre pænt der var der var helt åben pga vinden/stormen, så kommer der en bil op bag ved mig, jeg trækker ind til siden og vil lade dem overhale, men det gider de ikke, så smider den et gear ned og skal lige til at ræse alt hvad jeg har lært, men lige da jeg skal til at trykke speederen i bund, blinker det blåt bagved mig, så fik hurtigt bremsed og kom ind til siden, de havde heldigvis ikke været bag mig da jeg kørte lidt hurtiger, ellers havde jeg nok mistet kortet et par gange! og kørte stille og roligt resten af vejen!!

• #5   5. feb 2008 Nu vi snakker om rockere :D... Da jeg studerede, havde jeg et fritidsjob i Harald NYborg i Randers. Så en dag, da colten, igen igen igen, var i stykker, holdt jeg og ventede på min far som skulle komme og hente mig. jeg stod og ventede ude foran butikken, så jeg stod lige foran McDrive hvor der tit holder en del biler, ved det tidspunkt jeg har fri. Der kommer så en bil med nogen af mine "venner". Eller, jeg ved hvem de er. Står så og snakker lidt med dem, indtil de kører frem, og bilen bag dem ruller vinduet ned og spørger, om de provokerede mig, for så skulle hn nok sige noget til dem. Måtte så sige at det gjorde de ikke. Det kunne ellers ha' været sjovt hvis de gjorde, og så jeg havde sagt ja smiley

• #6   5. feb 2008 Jeg var en gang ude og køre lidt hygge taxa med nogle venner, og vi samler en fyr op som er pænt stiv. Vi kører afsted i Mazda 626'eren, og snakker lidt med ham. Han er super flink, men som sagt rimelig ristet!

Så spørger vi så hvad han laver til daglig, hvorefter han smækker et politiskilt op i fjæset på os! Fuuuuuck tænker vi, nu er det slut smiley Men han var ligeglad, han fortalte bare at han var for stiv til at tænke sig om, og så kørte han bare med os. Han gav også en øl da vi nåede frem! smiley

• #7   5. feb 2008 Kom driftende ind i en rundkørsel, driftede smukt rundt i den - og selvfølgelig skulle den også liiiige have den brede side på vejen ud, da der pludselig kommer en politibil med blink ud udrykning bagfra - trækker så ind til siden og den farer lige forbi - puuuh :oP

Oplevede også engang en klovn på en villavej som sad og skreg ud af vinduet, da han mente at jeg kørte ud foran ham - da jeg så flåede døren op og rendte over til hans bil fik han pludselig travlt :o) - havde i øvrigt ikke generet ham...

• #8   5. feb 2008 På et tidspunkt kørte jeg i min kærestes (nu min kones) lille grå Fiat Cinquecento Sporting.

En dag kørte vi Køge Bugt Motorvejen, og der var som sædvanlig kø og elastikkørsel. Vi var lige kommet godt op i fart, da bilerne foran pludselig holder helt stille igen. Jeg var helt oppe og hoppe på bremsepedalen med mine 120 kg, og vi holder da heldigvis stille ca 1 meter fra bilen foran. Så er det vi hører det karakteriske hvinen fra nogle blokerede bremse bag os. Jeg kigger i bakspejlet og ser en stor suv komme flyvende, sådan halv sidelæns. Der var jeg sgu godt nok bange for at det ville blive det sidste jeg oplevede. 2,5 tons suv der møder 800 kg minibil, ville nok ikke ende godt.

Heldigvis holdt han stille ca 20 cm fra vores bagkofanger smiley

• #9   5. feb 2008 Jeg slog engang en prut hihihihihihiihi

• #10   5. feb 2008 Hehe.. rockere er nu flinke.. da jeg boede i et mindre heldigt kvarter ringede det en dag på min dør - udenfor stod 4 rockere med bat og et stykke vandrør: Så er det NU Michael - hvor er de 5.000 kr du skylder? hvorefter de nærmest stormede ind i lejligheden. Jeg fik dem efter et par minutter overbevist om at det IKKE var mig de søgte men derimod min overbo. De blev godt nok noget stille - men sagde pænt undskyld hver i sær... Da de gik, spurgte jeg om ikke de kunne bede min overbo om at lade være med at spille hans L***E musik efter kl 21, samt frastå sig fra sægle hash fra sin lejlighed. SÆLGER HAN HASH? Yes - big time. Så fik jeg at vide, at jeg bare skulle ringe hvis de kunne hjælpe mig med noget i fremtiden.. Har dog IKKE benyttet mig af det, hehe... Skal dog også sige, at der fra den dag var stille HVER AFTEN kl 21.00 hehe

• #11   5. feb 2008 Hehe.. var også ved at skide en snemand en sommerdag . Bor i en lille by, hvor nogle rockere har bosat sig. Jeg kørte så ud fra en sidevej, da jeg hører en der bare smækker hornet i bund. Det var en ny A8 på tyske skiver, med en overtudset person bag rattet.. Troede godt nok jeg var død der. Puha

• #13   5. feb 2008 Der er sQ ikke noget at være bange for, når bare man har lidt forsikring i handskerummet

• #14   5. feb 2008 Mailo: Mener du forsikringsbeviset. Har prøvet.. Det slår sgu ikke særlig hårdt smiley

• #15   5. feb 2008 Kasper O

Ha ha ha ha. good one

• #16   5. feb 2008 Chris H
    LOL
    Hvorfor giver du dem fingeren hvis du stikker af alligevel? endten står man får hva man laver eller lukker man bare, det er bare min mening

• #17   5. feb 2008 Man kan betale sig fra ALT:D

• #18   5. feb 2008 haha... der er sgu nogle gode nogle imellem:D

Og egentlig også meget rart at vide jeg ikke er den eneste der stikker halen mellem benene når jeg ser to sure rockere

• #19   5. feb 2008 Havde haft kørekortet ca. 3 mdr. Havde lige fået købt en Civic VTi.

Var sammen med en ven, vi var på vej mod Bakken, kørte sammen med en anden Civic. Kom til at køre over for rødt med ca. 20km/t over hastighedsgrænsen.
    - Hvad ser jer? En skide politibil ventende på grønt lys, og da han så ser mig fræse over krydset for rødt...

Tjaaa, blandet med lidt panik og fast and the furious, siger min ven til mig: " Drej inde her, drej ind her!!!", og så drejer vi ind på denne meget mørke, uoplyste vej. Hvad ser vi? BLIND VEJ!!!
    "ShiiiiiiiiiiiiiiT!", tænker jeg, "kortet ryger 100%!!". Nåh, men vi ruller derudaf på denne vej. Slukker bilen, så vi triller uden lys. Så kommer politibilen ind ved indgangen til denne blinde vej. Hvis jeg bremser, så kan han se mit bremselys, og så er kortet røget og en bøde oveni... Jeg koncentrerer mig dybt om at parkere bag de foranholdende biler, UDEN at bremse. Kommer til at ridse mine fælge på kantstenene, men trækker stille og roligt håndbremsen, sådan at jeg laver en lidt skæv parkering på nogle biler.

Politibilen kører op ved siden af os, men i løbet af 0,5 trækker vi sæderne ned så vi ligger fladt:D De steg ikke ud af bilen, men lyste ind i kabinen med en lygte. Kææææææft, vi var sQ godt nok små i den situation:D

• #20   5. feb 2008 Det kan gå rigtig galt i traffiken..

Det sygeste jeg har lavet var.. jeg har bremset helt op til NUL km/t på morotrvejen pga en spasser som syntes det var sjovt at klister sig fast i min bagkofanger...

Jeg var placeret i venstre sport og han blev ved med at presse mig hele tiden selvom om der stadig var biler foran mig.. Men tro mig det var også første og sidste gang han gjorde det... Jeg bremsede helt op.. Og gik ud til ham... resten kan man gætte.

• #21   5. feb 2008 Hold kæft Virus, du stak af, eller kørte ud i sidesporet, gjorde du:D

• #22   5. feb 2008 Mailo V - Haha, alt for nice lavet smiley

• #23   5. feb 2008 Chris H - Jeg havde muligvis valgt ikke at give dem fingeren i første omgang!

• #24   5. feb 2008 Jamen trafikken er fyldt med psykopater, men det kan slet ikke betale sig at give dem fingeren eller diskutere med dem, for de er netop uden for rækkevidde!

• #25   5. feb 2008 Bo Allan J:
    Præcis, folk har ingen respekt for andre længere. Desværre specielt ikke overfor buschauffører.

• #26   5. feb 2008 Bo Allan J: Lyder som en fra ungdomshuset smiley De fatter heller ingenting...

• #27   5. feb 2008 Den klovn var garanteret OGSÅ fra ungdomshuset smiley

Kommentér på:
En lille sjov sand historie.

Annonce